Okei, mä oon ymmärtänyt, että ilmeisesti 30 alkaa olla sellanen oikeesti kriittinen raja, jonka jälkeen raskauden todennäköisyys oikeesti pienenee, mutta mielellään arvon pitäisi olla yli 50. Olis kiva kuulla, millaset tulokset saat niistä labrakokeista. Mulle nää rauta-arvot on nyt tosi iso juttu, koska olen aika varma, että meidän pitkäksi venynyt yritys johtuu nyt niistä. Ja jos sun raskaus nyt todella meni kesken, älä syytä siitä itseäsi. Olet tehnyt niinkun sua on ohjeistettu ja ajatellut lapsen kehityksen parasta

Enempää ei kukaan olis voinut tehdä
Mä oon samaa mieltä siitä, että koko elämää ei voi laittaa tauolle yritysajaksi, mutta mulla on kyllä alkoholin käyttö vähentynyt. Käytän alkoholia ehkä pari kertaa kuussa ja varsinkin oviksen jälkeen juon yleensä korkeintaan lasillisen kerralla, ennen ovista saatan juoda kaksi. En oikeasti usko, että yhdestä tai kahdesta lasillisesta yritysaikana on mitään haittaa (muuten varmaan puolet suomalaisistakin olis jollakin tavalla vaurioituneita), mutta mun ei vaan tee mieli. Ehkä siihen vaikuttaa se, että toive raskaudesta on niin suuri, etten halua vahingossakaan tehdä mitään, mikä sitä jotenkin voisi haitata.
Kävin ultrassa tiistaina ja eipä siellä ollut enää kuin millin limakalvo jäljellä, joka vuotaa toivottavasti pois viikonloppuun mennessä... Surettaa, vaikka kyllähän tuon tiesin miten on käynyt.
Mun ferritiini oli nyt 28 ja tosiaan kysyin lääkäriltä saanko syödä rautaa vaikka raskautuisin uudestaan ja kyllä saan. Työterveyslääkäri ei vaan ollut ihan kartalla...

edelleen vaan mietin, että olisiko pysynyt kyydissä, jos olisin jatkanut raudan syöntiä plussan jälkeen... :'( jossittelua, eikä johda mihinkään, tiedän. Tiedänpähän tankata sitä obsidania nyt niin kauan, kunnes toisin käsketään...
Vuoto on jo (ehkä??!) rauhoittumaan päin, nyt pärjää jo normisiteellä yösiteen sijaan.

kipuja ei ole ollut kovinkaan isosti, lauantaina olin pari tuntia sohvalla ja otin buranaa, mutta silloinkin oli vaan verrattavissa vähän rankempiin menkkakipuihin. Oon siis toisaalta hyvilläni, että jos kerta piti kesken mennä, niin hyvä että näin pienillä viikoilla ja itsekseen ja "rauhassa".
Lääkäri käski odottelemaan yhdet menkat ennen uutta yritystä mutta neuvolasta taas sanoi, että sitten kun siltä tuntuu.

En kyllä haluais odotella menkkoja...

jos vaan kroppa palais uomiinsa nyt suht nopeesti niin kyllä meinasin heti hyödyntää!
Menkatko pitäis odottaa vaan sen takia, että mahdollisen uuden raskauden kesto ois helpompi määritellä? Mä tilaan sitä paitsi varmaan taas miljoona ovis testiä, niin saahan siitä sitten osviittaa raskauden kestosta, jos niikseen tulee...?

Greippimehu ostoksillakin kävin jo tänään... :D Onko kellään mitään tietoa, saisiko millään kotikonstein joudutettua kroppaa taas normi kiertoon? Millä saisi siis ovulaatioita "vahvistettua" tai joudutettua?
Mä just yks päivä tajusin, että oon ollut tähän mennessä 5 kertaa raskaana ja elävien kirjoihin asti ollaan saatu vasta 2 poikaa... <3 ISO voimahalaus ja tsemppiä teille kaikille, sekä superplussatuulia meille kaikille!!!