Heippa.
Löysin itseni vasta tälläiseen loistavaan ketjuun! Olen yrittänyt kovaa tahtia lukea aikaisempia keskusteluja sekä samalla yrittänyt pysyä hieman kartalla.
Elikkäs minä ja mieheni menimme viime kuussa naimisiin, jonka jälkeen päätimme että nyt olisi lasten aika tulla, kun tulevat. Ei sen tarkemmin olla vielä mitään laskettu tai tikuteltu, sillä onhan tämä nyt vasta ensimmäinen kierto. Hieman jännittää kyllä jo, kun menkat sattuu olemaan 3 päivää myöhässä eikä menkka oireita ole vielä tänäänkään ilmaantunut. Mutta huomiseen tarvitsee odottaa sillä häiden tiimoilta on rahat ollut aika tiukilla, mutta onneksi miehellä on tänään tilipäivä, mutta on illan töissä ja minä ollut aamun. Joten aikataulut mennyt pahemman kerran ristiin.
Toisaalta on jo hyvinkin odottavaiset fiilikset ja pelkään, että petyn jo pahastikkin jos ne menkat sieltä nyt alkaakin. Vaikka toisaalta tiedostan senkin että on kohtuu harvinaista että se nyt vielä ekasta kierrosta olisikaan tärpännyt..
Onko muita jotka pelkäävät eniten raskaustestiä tehdessä omaa pettymystä, jos negatiivinen?