Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotenki tuntuu et ei nyt yk3sestakaan ehkä tärppää.
Flon mukaan ovis olis ens viikolla, enpä oo ehtiny tikuttelua vielä alottamaan, koska meillä oli tänään muutto ja tietysti ovistestit on pakattuna. Tiedän kyllä missä, mutta täytyis kaikki muut ensin purkaa, kun muuttofirma hakee ensi viikon lopulla laatikot takaisin.
Tai nyt kun manaan ni loppukuusta pämähtää plussa. Voisko olla niin onnekas? Mulla olis visio tuonne uuteen kotiinkin et miten sais makuuhuoneeseen järkevästi sängynkin vauvalle. :hilarious:

Jotenki tuntuu et ei nyt yk3sestakaan ehkä tärppää.
Flon mukaan ovis olis ens viikolla, enpä oo ehtiny tikuttelua vielä alottamaan, koska meillä oli tänään muutto ja tietysti ovistestit on pakattuna. Tiedän kyllä missä, mutta täytyis kaikki muut ensin purkaa, kun muuttofirma hakee ensi viikon lopulla laatikot takaisin.
Tai nyt kun manaan ni loppukuusta pämähtää plussa. Voisko olla niin onnekas? Mulla olis visio tuonne uuteen kotiinkin et miten sais makuuhuoneeseen järkevästi sängynkin vauvalle. :hilarious:
Saattaa olla jopa parempi onni matkassa kun vähemmän aikaa vauvahommista stressaamiseen, toivottavasti näin! Viestistä tulee hauska mielikuva ettei voi tärppi käydä kun ei oo ovisplussaa saatu testiin, tikuttamiseen jää niin helposti koukkuun. Toivotaan plussaa siihen r-testiin jos ovistestin plussa jää tässä kierrossa todentamatta. Nyt vaan ahkeraa tallettelua uudessa kodissa! Tsemppiä myös pesänrakennukseen.

Saattaa olla jopa parempi onni matkassa kun vähemmän aikaa vauvahommista stressaamiseen, toivottavasti näin! Viestistä tulee hauska mielikuva ettei voi tärppi käydä kun ei oo ovisplussaa saatu testiin, tikuttamiseen jää niin helposti koukkuun. Toivotaan plussaa siihen r-testiin jos ovistestin plussa jää tässä kierrossa todentamatta. Nyt vaan ahkeraa tallettelua uudessa kodissa! Tsemppiä myös pesänrakennukseen.
Joo siis viime kierrossa tikutin ihan sen takia, kun on historiassa epäsäännöllinen kierto ja pillerit lopetettu jouluaattona, et oisko mahdollisesti säännöllistynyt yhtään jo ja et ovuloinko ylipäänsä. :)

Dpo 5-6 menossa. Voiko näin aikasin olla jo pahoinvointia. Onko kellään plussanneella ollut? Vai onko tää vaan tähän flunssaan liittyvää pahoinvointia. Suoraansanoen erittäin paska olo :(

Täällä lämmöt sen verran laskussa ja muutenkin oloja että kyllä se täti kurvaa paikalle huomenna :shifty:

Voihan nega, dpo 13. Äitienpäivän kunniaksi tätikin tulee juhlapöytään ihan kutsumatta..

Olisiko sulla pitänyt jo menkat alkaa? Oon lueskellut, että taidetaan mennä aika samoilla päivillä. :)

Onnea kaikille plussanneille taasen! <3 Nyt tulee vaan omaa napaa, anteeksi... Mutta kiirettä pukkaa näin äitienpäivänä ettei ehdi lukea kaikkia, mut pakko kysyä teidän mielipidettä!!

Mulla kierrot yleensä 24-27pv, ollut nyt tammikuussa poistetun kierukan jälkeen. Viime menkat alkoi 18.4 ja ovistestiin sain plussan 29.4 ja lähes täydellisen plussan vielä 30.4 MUTTA ovislimaa tuli vielä 2.5 viimeisen kerran. :eek: Kaiken kaikkiaan limoja tuli 28.4-2.5. Mielipiteitä, koska ovis on ollut? Flon mukaan 1.5 mutta jos limoista voi päätellä, niin eikös ovis ole yleensä viimeisenä limapäivänä? :confused: Talleteltu 28.4 ja 30.4. Oon tehnyt tusinan negoja jo tähän mennessä... :( Hurjasti raskausoireita on ollut mutta nyt jo perjantaista asti täysin menkkaolo, mutta ei ne nyt oo alkaneet, mennään kp26/24-27 ja dpo11-13. Tänään tein aamulla one stepin herkän testin joka oli nega mutta pc:n testiin sain jonkun viivanpaikan? tai sen tapaisen, laitan kuvan. Näkeekö kukaan muu mitään?? :rolleyes:

a83db04bc62b92579d52c2b9a7e9a072

Ihanaa ja aurinkoista äitienpäivää kaikille olevilla ja tuleville äideille!!! :)

Mymmeli, kyllä siinä viiva on, ehkä väriäkin..?!?

Ja niin täti kurvaili juhlapöytään, harmittaa erityisen paljon tällä kertaa, mut onneksi nuo kaks ihanaa sydänkäpystä lohduttaa...

Mymmeli, kyllä siinä viiva on, ehkä väriäkin..?!?

Ja niin täti kurvaili juhlapöytään, harmittaa erityisen paljon tällä kertaa, mut onneksi nuo kaks ihanaa sydänkäpystä lohduttaa...

Voi ei, olen pahoillani!! :( Onko teillä pitkä yritys takana? Olet saattanut siitä mainitakin, mutta en muista... :rolleyes:

Tein nyt tuon viimeisen kaapissa lojuneen Sofi-merkkisen testin, herkkyys 25 ja tuli ehkä hento haamu?? Tänään kp27/24-27. Pelottaa tuo, miten hitaasti (mahdollinen) hcg nousee... :( Kielikös se tuulimunasta tai kohdunulkoisesta? Mulla aiemmat raskaudet aina näkyneet testeissä jo ennen menkkojen pois jääntiä... Uskaltaisinkohan huomisaamuksi ostaa digin... :cool:

9a08d5b3d4fed97b78fc6c98353d929f

22cec7d553caa1056291b8c2f7e87ff2

Äsken tehty, nyt ei tarvitse enää viivoja tihrustaa!!! :D varmuudeksi kävin aamulla vielä apteekista hakemassa apteekin testin ja digin. Päätin, että jos saan apteekin testiin jotain niin teen digin. Tuli samanlainen haamu ja uskaltauduin tekemään digin... :cool:

Niin, ja ei ollut vanha testi tuo Sofi, ehkä kuukauden ollut kaapissa. :)

Takaisin