Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
d861d704ba9d0e2a27f7ec20e52532bf
kp43/29. Vielä kp38 oli puhdas nega. Herran jumala.

Onnea hurjasti plussanneille!

Täällä sitä syynätään tarkasti yk1:n limoja :joyful:
Pelästyin jo ennen tikuttelua, että olis ollut tosi aikainen ovis kun kp7 vaikutti ovisoireilta ja limoilta, mutta taisikin olla vaan yliherkkää kehon tuntemusten tarkkailua :) Tänään kp10/24-26 alkoi sentään rfsun:n testn viivat oikeastikin vähän tummua, eli kai se ovulaatio voisi olla ihan sopivalla paikalla ja tällä viikolla oiskin sitten eka yritysovis, jejee! Vähän kyllä jännittää että kuinka pitkäksi luteaalivaihe menee, kun en ole sitä koskaan aiemmin laskeskellut.

Onnea plussanneille!

Joku ihmetteli digin herkkyyttä, mulla oli esikoisesta Sofin testi tosi haalea mutta digi näytti jo raskaana 1-2. Jos saan joskus vielä haamun/ haalean liuskatestillä niin testaan heti digillä perään, ei tarvi ainakaan arpoa mikä on meininki.

Onnea plussanneille! :) ihanaa!

Ja täytyy myös todeta, että digi tosiaan on herkkä! Valitettavasti myös niin herkkä, että näyttää sitä 1-2vkoa myös kemiallisissa. Mutta ajoissa kyllä siis näyttää, jos hormonia löytyy ;)

Täällä mennään rv7+0 ja ylihuomenna ar-ultra. Jännittävää.
Kiva lukea teidän kuulumisia :) lähetän teille kovasti plussatuulia näihin hellekeleihin!
:talk017

Mä oon niin vittuuntunut tähän lapsettomuuteen ja plussan odotteluun. Ja ylipäätään siihen ettei mun keho toimi niinkun naisella kuuluisi toimia..

Mä oon niin vittuuntunut tähän lapsettomuuteen ja plussan odotteluun. Ja ylipäätään siihen ettei mun keho toimi niinkun naisella kuuluisi toimia..

Sama täällä. On tosi epäonnistunu olo kun oma kroppa pettää näin. Meillähän nyt siis eka ivf keskeytettiin tuloksettomana kun endo niin pahana, ettei saatu pistoksilla juuri minkäänlaista stimulaatiota..

Ei taida tosiaan mun kohdalla raskaaksi tulo olla mahdollinen enää tälle vuodelle, mutta täällä sitä vaan roikutaan muiden mukana :grin

Heippa.
Löysin itseni vasta tälläiseen loistavaan ketjuun! Olen yrittänyt kovaa tahtia lukea aikaisempia keskusteluja sekä samalla yrittänyt pysyä hieman kartalla.

Elikkäs minä ja mieheni menimme viime kuussa naimisiin, jonka jälkeen päätimme että nyt olisi lasten aika tulla, kun tulevat. Ei sen tarkemmin olla vielä mitään laskettu tai tikuteltu, sillä onhan tämä nyt vasta ensimmäinen kierto. Hieman jännittää kyllä jo, kun menkat sattuu olemaan 3 päivää myöhässä eikä menkka oireita ole vielä tänäänkään ilmaantunut. Mutta huomiseen tarvitsee odottaa sillä häiden tiimoilta on rahat ollut aika tiukilla, mutta onneksi miehellä on tänään tilipäivä, mutta on illan töissä ja minä ollut aamun. Joten aikataulut mennyt pahemman kerran ristiin.

Toisaalta on jo hyvinkin odottavaiset fiilikset ja pelkään, että petyn jo pahastikkin jos ne menkat sieltä nyt alkaakin. Vaikka toisaalta tiedostan senkin että on kohtuu harvinaista että se nyt vielä ekasta kierrosta olisikaan tärpännyt..

Onko muita jotka pelkäävät eniten raskaustestiä tehdessä omaa pettymystä, jos negatiivinen?

SuviRuu, plussapuhallus sinne ja onnea avioliittoon astumisesta :) Luulenpa, että moni jännittää ihan turkasesti sitä negatiivistä vaikka olis niitä pitkäänkin nähnyt, eikä milloinkaan plussahäivettäkään. Ja moni testailee superaikaisin, jolloin negaan on entistä suurempi mahis :)

Onnea plussanneille! Ja jaksamista meille vielä plussaa odotteleville.

Täällä kp 3 meneillään, jos jotain positiivista niin tällä kertaa menkat ei ollut kuin yhden päivän myöhässä flon arviosta. Ei tarvinnut kauaa odotella että alkaako vai oisko tärpännyt..

Onnea tuoreelle avioparille SuviRuu :-) Onhan noita ensimmäisellä yrityksellä raskautuneita, varsinkin nuorten ja terveiden joukossa. Itse asiassa olen jopa itsekin raskautunut heti kun ajoitus oli oikein, mutta sillä tarinalla oli surullinen loppu.

Toivottavasti saat huomenna hyviä uutisia! :-)

Täällä alkoi pirimolutejen lopetuksesta viidenen päivän jälkeen tuhruttaa.Huomenna soitto Naikkarille ja alan varmaan Gonal-F:ää pistelemään loppu viikosta. 1kp varmasti kunnolleen kääntyy tässä pian viimeistään yön aikana.

Onnea plussanneille!
Oon seurailu sivulta ja tykkäily teidän kommentteja.
Ollu arki niin raskasta et ei oo ollu täysin ajatukset tässä. Vaik välil tietty käy mielessä. Mul oli viikonloppuna joku ihme veriviiru tullu jota ei oo sen jälkeen näkyny. Muuten oon vaa itkeny joka päivä enkä oikein tiedä mistä? Imetys tekee hirveen kipeetä ja yököttäny joka päivä. Tekee outoi juttui mieli ja oon tosi tunteellinen raivoamisesta-itkuun. Muutenki tosi levoton ja outo olo en osaa selittää. En haluu nyt ajatella sen enempää meil noi talletukset meni miten meni en jaksanu tikutella sen enempää kun minkä tänne laitoin. Kauheen suuret odotukset ei oo tältä kierrolta vaik semmonen pieni toivon siemen ehkä on.
Oonki puhunu muualla siitä et on niin ristiriitanen olo. Et pelottaa et lapsiluku jää yhteen mut samal pelottaa raskaus noiden kahden km ja esikoisen raskauden jälkeen. Nyt miehel ollu kunnon rupeama joten oon ollu yksin.

Sit pelottaa tää yksinäisyys kun tuntuu et ei oo ihmisii yhtään täs ympärillä. Nyt syksyl jos kaikki menee miehen juttujen jälkeen niin kun ollaan mietitty jään hoitaa poikaa täyspäiväsesti kotiin. Odotan tosi paljon mut tuo yksinäisyys jälleen kerran pelottaa! Vauvana oli puoli tuttui et pysty fbs laittaa nähdäänkö ja sit nähtiin. Nyt ihmiset palailee takas töihin niin kiirettä sit enempi. Tulipa paljon ylimäärästä tähän mut pakko oli sanoa jonneki. Anteeksi oma napailu!
Paljon plussatuulia kaikille ja aurikoista kesää!

Muokattu viimeksi:
Onko täällä ketään kuka ois tehnyt ovistestejä kuukautisten ollessa vaikka vaan päivän myöhässä? Miltä on näyttänyt?

Tänään joo testiä ostamassa mutta silti täytyny kiusaa itteensä ja oon ovistestejä tehny :grin
Ei oo kyllä yhtään ollu vahvoja viivoja

Takaisin