Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo just noin :) kannattaa katsoa joku tietopaketti netistä, fertility friendin sivuilla ja sovelluksessa on paljon erilaista tietoa, just miten paljon lämpötilan pitää nousta että Ovis on varmasti jne, vähän jokaisen kiertoon sopivasti kertoo kun ei kaikilla tapahdu kuin oppikirjoissa, esim mulla ei tule isoa droppia ennen ovista eikä korkeaa nousua vaan nousee pikkuhiljaa ylöspäin et menee se 3-4 päivää että oviksen voi sanoa varmaksi. Joillain myös laskee lämpötila vasta kun menkat alkaneet, mulla tipahtaa ennen menkkoja yleensä. Jne :) onhan sulla kahden desimaalin mittari joka näyttää esim 36.55 eikä vaan 36.5?
No oho, clearbluen Digi antoi vilkkuvan hymynaaman viimeisen testitikun kohdalla. Onneksi uusi paketti tuli torstaina!
Eriasia sitten onkin, että tapahtuuko ovis! Mutta ihmettelen, kun keskiviikkona ei selviä johtofolleja näkynyt (omakannasta luettu) mutta silti suurimmat ne follit molemmin puolin oli ne yhdet. Kooltaan 9mm ja 10mm, kyllä tässä peittoa heilutellaan sit kuitenkin varuiksi. En vaan usko oviksen tapahtuvan, kun sain silloin marraskuussakin ekalla yrittämällä hymynaaman kp22 eikä siitä ovista tapahtunut.. Tämän aamun aamulämpö oli kyllä romahtanut todella paljon, oli jotain 35.18 kun eilen oli vielä yli 36.
Ja kyllä mittaan samoihin aikoihin joka aamu kun muistan ja unta on samanverran takana suunnilleen.
Alinah kp21
Mä käytin ennen foolihappoa + d-vitamiinia mutta nyt siirryin monivitamiiniin missä kaikki samassa.
Vaikea vaan muistaa ottaa iltaisin kun aamuisin otan tyroksiinin niin haluisin sitten illalla ottaa monivitskun.
Kp33
Käytä sitä vanhaa testilaitetta kun huomenna testaat.
Mää kun sain vilkkuvan naaman viimeiseen tikkuun ja otin uuden paketin käyttöön niin se uus laite antoikin tyhjän ympyrän. Ois tarvinnu jatkaa vanhalla laitteella kunnes saa pysyvän hymyn.
Latasin ton sovelluksen ja se näyttää mulle ihan eri ovulaatiopäivän kuin flo :D kumpaakohan uskoisi xD
Millon kannattaa käydä testailemaan? Tilasin läjän raskustestejä valmiiks:) Nyt on kp 17/28, dpo3? Ovulaatiopäivä on suurinpiirtein ja sinne pöin, lasken siitä päivästä ku oli kovat kivut pari tuntia.
Ansku, muistelisin että macan teho heikkenee jos syö pötköön koko ajan. Viikon paussi kerran kuussa tais olla. Ite syön pillerinä kun jauhe ei menny minkään mukana alas ilman et tuli myös ylöspäin
Lapsettomuuslääkäri ja neurologit on suositelleet foolihappoa ja ainakin minulle sanoneet että vitamiineillä on vaikutusta yritys vaiheessa.Foolihappoa minulla menee 5mg epilepsia lääkityksen takia.Mä suhtaudun vähän pohtien vitamiinilisiin. On aika paljon tutkimuksia, joissa todetaan ettei monipuolista ruokaa syövä tarvitse muuta lisää kun ehkä d. Raskautta suunnittelevan kannattaa myös ottaa foolihappoa.
Toisaalta eipä niistä kai haittaakaan ole. Itse syön "varuiksi" monivitamiiniä kun oma ruokavalio ei aina ole ihanteellinen. :D Tilasin myös fiolihappoa, vaikka eipä se nyt kerkeisi vaikuttamaan jos sattuisi nopeasti plussaamaan.
Mä aloitin tänään lugesteronit, katsotaan saisiko se tuota luteaalivaihetta pidemmäksi. :)
Täällä se viiva jo vahvenee kp7
View attachment 65817
Ikinä ei näy edes kunnolla viivaa näillä päivillä yleensä ovuloin kp19-25 tienoilla.
Kai se täytyy pian alkaa kaksoishormoni digitestiä taas kastamaan.