Möykkynenn
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kaitsu, tykkään ihan vaan koska suklaanhimo! Mulla on välillä ihan järkky, ei auta ajatus että seuraavana päivänä pääsis hakemaan, vaan pakko mennä samantien kauppaan ku himo iskee kunnolla :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiesittekö naiset, että hdelmällisimmät hetket on juurikin 5-6 päivää ennen ovulaatiota ja siinä vaiheessa kun ovistesti näyttää plussaa on jo myöhästä hommailla. Ovistestejä käytetään aniharvoin ja niitäkin vain hoidoissa käyvillä. Eli aivan vallan mainiosti riittää jos vaikka viikko ennen ovista on hommaillut. :)
Dpo 8 ja aivan super malttamaton olo. Ens ti-to pitäs alkaa menkat. Niitä nega - testejä on niin kamala tehdä että yritän odottaa suosiolla siihen asti että menkat on myöhässä ennen kun testaan. Lueskelen näitä foorumin ketjuja ja tuntuu etten saa ollenkaan tarpeekseni :D
Pitikin mennä testaamaan.
Mua lähinnä vaan ärsyttää ja vit***** tää ikuinen odottelu ja yrittäminen. Vihaan mun kroppaa kun en tuu raskaaksi, menee taas luotto omaan kehoon kun aina vaan näyttää testit negagiivista. Ensimmäinen raskautuminen oli vaikea myös.
Möykkynenn paljon onnea!
Täällä on ollut kiivasta ja hyvää keskustelua tuosta hedelmällisestä ajasta. Summarum kaikki viestit voisi siis ajatella, että "voin" kuitenkin ehkä vähän piinata itseäni raskautumismahdollisuudella. :D
Jestas että tää on hullua touhua. Onko muitakin kuitenkin, jotka vähän saavat nautintoa ja jännitystä elämään tästä piinailusta?! Vaikka kp1 sitten satuttaakin.