Voi tätä vitutuksen määrää!!! Ovis huomenna ja miehellä iski migreeni! Eilen ja toissapäivänä hommailtiin, mutta kyllä se taisi olla sit kuitenkin siinä tän kierron mahikset...
Voi se silti riittää kun eilenkin ootte hommailleet :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi tätä vitutuksen määrää!!! Ovis huomenna ja miehellä iski migreeni! Eilen ja toissapäivänä hommailtiin, mutta kyllä se taisi olla sit kuitenkin siinä tän kierron mahikset...
Iduliini niin se ois fiksuin, silti niiin tekis mieli aamulla testata :D ja ovis on siis voinut olla jo muutaman päivän aiemminkin oireiden perusteella.
Haaveilija83 eikö se pari päivää ennen ovista voi myös riittää, Tai että siittiöt eläis sen 3-5 päivää? Näin ainakin ymmärsin aiemmista keskusteluista täällä :)
Voi se silti riittää kun eilenkin ootte hommailleet :)
Tänään oli pitkään odotettu IVF suunnittelu.Ajat oli myöhässä ja joillekkin sanoivat ihan että täytyy jaksaa odottaa.Meidän aika oli myöhässä 10min onneksi vain.Puhuimme tämän hetkisestä tilanteesta ja sanottiin että tässä välissä kotona on luomu yritystä ja ei olla käyty tässä välissä missään hoidoissa.Kaikki verikokeet olivat ook ja puntarille laitto menemään kumpasenkin.Ylipainoa hieman kumpasellakin.Miehelle ei olla koskaan puhuttu painosta hän on 190cm ja käy kuntosalilla 5krt viikossa ja löytyy lihasmassaa niin oli hieman huvittavaa kun puhui ylipainosta.Itsellä minulla on jonkun verran painoa ja sen tiedänkin jo.Ultrattiin minut ja sanoi että kun on menossa kuukautiset niin haastavaa nähdä tilannetta mutta ehkä täällä on jotain johtofollukkeleita jotain vanhoja ja puhui myös monirakkuloisista munasarjoista hän painotti ettei osaa sanoa 100% mitään kun vuotoa on.Hän sanoi että tämän tiedon mukaisesti jos olisi monirakkulaiset munasarjat niin ja minun hoito historiaan katsoen olisi meidän kaava lyhyt kaava mutta tämän jälkeen sanoi että täytyy ensin ottaa AMH arvo ennen kun 100%päätetään kaava plus täytyy ottaa uudestaan sukupuolitautitestit.Tänään siis käytiin uudestaan kumpanenkin labrassa ja sopimukset allekirjoitettiin.6.3. On meillä uusi IVF suunnittelu aika missä saadaan lopullinen kaava tietoon ja sitten lopulliset annostukset lääkkeiden suhteen.
Siittiöt tarvitsee about sen kaksi päivää ennen kun pääsevät edes paikalle missä ne oottaa munasolua. Ovistesteissä lukee, että munasolu todennäköisesti irtoaa 48h plussasta. Vaan jos on hommannu kaksi päivää juuri ennen ovista, niin eihän siittiöt kerkeä päästä perille oottamaan kun munasolu on irronnut. Eli sillon on jo myöhäistä.
Kaksplus ei ole kyllä mielestäni muutenkaan kovin luotettava lähde. Minä olen tietoni saanut luennolta, jonka piti suomen johtavin hedelmällisyyslääkäri. :)
Siittiöt tarvitsee about sen kaksi päivää ennen kun pääsevät edes paikalle missä ne oottaa munasolua. Ovistesteissä lukee, että munasolu todennäköisesti irtoaa 48h plussasta. Vaan jos on hommannu kaksi päivää juuri ennen ovista, niin eihän siittiöt kerkeä päästä perille oottamaan kun munasolu on irronnut. Eli sillon on jo myöhäistä.
Kaksplus ei ole kyllä mielestäni muutenkaan kovin luotettava lähde. Minä olen tietoni saanut luennolta, jonka piti suomen johtavin hedelmällisyyslääkäri. :)
Mistä toi kaks päivää on repästy? oon aina lukenu että siittiöllä kestäis joku parisen tuntia uida munasolulle
kääk!! kp 28/30-34
Stressaa vaan nämä menkkakivut, toivottavasti täti ei oo tulossa!