Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
52D6193E-A8BD-4A0F-92B4-545DAA8E9FBC.jpeg
Tähän on hyvä lopettaa testaaminen :shy: Toivottavasti tälläkertaa päästäis loppuun asti

Ah ihanat digit! Luo kyllä vähän ees sitä että kyllä täältä itse joskus perässä :Heartred

Ot. Dpo5 ja aika matelee.. Toki mielessä kummittelee kokoajan että onko sitä edes ovuloinut vaikka testi plussaa silloin näyttikin..:think005 No aika se näyttää :grin Ei tässä muu auta ja pitää vaan yrittää keksiä kaikkea, onneksi sentään tuo taapero pitää kiireisenä :rolleyes:

Mäkin nyt odottelen viimeistä ovista tälle vuodelle. Nyt me mennään sillä et vähintään koko kierto pupuilua kolmen päivän välein. Katotaan mitä tuloksia se tuo. :) niin ja tosiaan kp 8/25-27.

Vieläkö täällä on jotain joills kerkeisi plussa jouluksi perille?

Mun ovis tuli kyllä vahvana kuten aina. Mutta tosi myöhässä. Nyt toivon että myös luteaalivaihe olisi kumminkin yhtä pitkä kuin ennenkin. Eli kierto venähtäisi kerralla reilusti normaalista. Onkohan geleen syytä tämä koska muuta en keksi. :rolleyes: Mutta toivon että sieltä olisi irronnut oikein mehevä ja kypsä munis kun kesti näin kauan irrota. :cool::cool:

Dpo 10 menossa täällä! viimenen mahdollisuus tälle vuodelle. Sitten saakin siirtyä jo seuraavaan ryhmään. Jännittää kovaa ens viikko mut pakko yrittää ajatella jotain muuta kun mahdollista plussaa. Oireitakaan ei hirveesti oo muuta kun lisääntynyt vv. ja turvotus mut molemmat saattaa vaan enteillä tulevaa tätiä.

Just tässä laskeskelin myös että perjantai saa olla ensimmäinen testipäivä :p silloin pitäis olla dpo9 vasta tosin mutta sinne asti pakko jaksaa ainakin :grin

Voi mimosa :sad001

Ihanat digiplussat siellä, jes!

Täällä alkaa viimeinen yrityskierto lähestyä ovisviikkoa. Viimeiset letrot on syöty ja tänään (kp 9) korkataan kierto ja yritetään sekstata mahdollisimman paljon seuraavat kaksi viikkoa. Jännät ajat, se on joko plussa nyt tai sit jäädään kaksilapsiseksi perheeksi. Peukut pystyyn ja kaikki panokset tähän kieroon! Mahdollisuus plussaan ennen joulua!

Kasapäin pikkutonttuja tähän ketjuun, kiitos!

Täällä myöskin yksi mahdollisuus tälle vuodelle. Nyt kp 4 ja päivät on pitkiä täs asias, mut joulun touhut alkaa niin eiköhän se siinä sitten ala joutua nopsaankin ;)

Nyt on ollut hyvin lupaavaa juilimista alamahalla, jospa huomenna ois vihdoin kp1 :smiley-angelic001Se tarkottais, että olis vielä pieni mahdollisuus plussata tälle vuodelle.
Greippimehukin on alkanut maistua, kun lisää teelusikallisen sokeria ja vähän appelsiinimehua joukkoon, mutta olishan nuo loput kivempi juoda niin, että niistä vois olla jotain hyötyäkin :hilarious:

Mimosa, voi ei. Jaksamista! :(

Mitähän ihmettä mussa oikeen tapahtuu.. Yleensä kierrot olleet pitkiä, 34 päivää keskimäärin ja välillä venyneet yli 40 päiväisiksi. Tänään kp 26 ja ihan yllättäen nyt illalla verta paperiin. Flo ennusti menkkoja alkavaksi 8 päivän päästä. Heittelee ihan miten sattuu! Ei tainnut meillekään tulla plussaa tänä vuonna. :(

Täällä kp 30/27, eikä plussia näy... ei kyllä menkkojakaan. Eikä ole kyllä olojakaan mihinkään suuntaan... aika ärsyttävää...

Kp9 mulla, eli jouluksi olisi vielä mahdollisuus. Siis JOS kierto nyt lähtisi pyörimään odotetusti eikä seuraavia menkkoja tarvisi odotella vuoden päiväto_O

Äh, miten te olette työpaikkojen kanssa tehneet, kun yritätte raskautta? Mulle mahdollisesti viimein tulossa vakkaripaikka ensi vuoden alusta, jos kaikki menee nappiin. Nyt olen tehnyt keikkaa vähän missä sattuu, toki onhan sekin vakituinen sopimus, vaan tunnit vaihtelevat :sorry:

Tuntuu jotenkin syylliseltä :bag: vaikka järki sanoo että eikö tässä omaa etua pitäisi ajatella. Ja yritystä kulunut nyt jo kohta 8kk, eihän sitä tiedä miten nopeasti loppupeleissä tärppää..

No itse aloitin elokuun 1 päivä uudessa työpaikassa, en ole siellä kertonut yrityksestä. Ainoastaan työhöntulotarkastuksessa työterveydessä mainitsin että ollaan lapsettomuushoidossa. Kun kysyi koska viimeksi olen käynyt gynellä, jos kaikki menee hyvin niin kerron jossain kohtaa pomolle tulevasta vauvasta. Kuitenkaan ei voida irtisanoa raskauden takia.

Takaisin