Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menossa kp8 eli vielä tämän vuoden puolella on mahdollisuus. Tammikuun kierto menee joka tapauksessa ohi, joten todellakin toivon tärppiä tässä kuussa.
Mutta koska viime kierto oli pitkä, niin en ole varma, miten tässä kierrossa ovis sijoittuu. Mieheni lähtee puolentoista viikon päästä reissuun eli toivotaan, että ovis ehtii ennen sitä.

Hipshops, totta kai otat vakkaripaikan vastaan, jos sellaista tarjotaan! Ethän voi tosiaan tietää milloin tuut raskaaksi, joten sitä on ihan turha miettiä :happy: Itellä vähän eri tilanne, kun mulla on vakkarityö, mutta en minäkään ois töissä puhunu mitään yrityksestä. Keskenmenon aikaan sain työterveydestä sairaslomalapun, jossa luki syynä joku alkuraskauden verenvuoto, joten esimies sai sitten tietää, muuten en ois kertonu sillonkaan töissä eikä tästä muut töissä tiedäkään.

Hei tännekin pitkästä aikaa! On ollu jotenki täysi turhautuminen koko yrittämiseen, ettei ole jaksanut edes täällä kirjotella. Eikä ole oikeen ollu mitään mistä kirjottaa. :rolleyes: viikonloppuna flow:n mukaan on ollut ovis, tällä kertaa en testaillut, mutta pupuiltu on urakalla :D Tänään tuli muutama viiru kirkasta verta pyyhittäessä, niin nyt en oikeen tiedä onko ovis ollu ehkä aiemmin. Seuraavat tärppipäivät osuukin sit vuoden vaihteeseen. Nyt vaan olisi aika ihana plussasta sopivasti miehen syntymäpäivänä. Mutta en enää elättele turhia toiveita :rolleyes:

Äh, miten te olette työpaikkojen kanssa tehneet, kun yritätte raskautta? Mulle mahdollisesti viimein tulossa vakkaripaikka ensi vuoden alusta, jos kaikki menee nappiin. Nyt olen tehnyt keikkaa vähän missä sattuu, toki onhan sekin vakituinen sopimus, vaan tunnit vaihtelevat :sorry:

Tuntuu jotenkin syylliseltä :bag: vaikka järki sanoo että eikö tässä omaa etua pitäisi ajatella. Ja yritystä kulunut nyt jo kohta 8kk, eihän sitä tiedä miten nopeasti loppupeleissä tärppää..

Itsellä tässä työnhaku päällä mutta en kyllä ajatellut puhua mitään lapsitoiveista, eikä tosin se niille kuulukaan :grin mutta itse ottaisin vastaan, koska eihän sitä koskaan tiedä! :rolleyes: Ja jos vaikka plussaisikin heti niin on ainakin paikka mihin sitten joskus palata :)

Ot. Dpo6 ja piinailu jatkuu.. Tänään treenatessa tuntui ja tuntuu alavatsalla vähän painetta tms mutta eipä se varmaan näillä päivillä tarkoittele mitään ihmeellistä..

Puhvis kp27/35-? Dpo6

Mullakin todennäköisimmin venyy mahdollinen tuleva plussa vasta tammikuulle. (Jeeee jouluruokia rajoituksetta:wink) Hiphei pitäiskö jo pistää raskaaksi 2019 keskustelu pystyyn?:smiley-angelic008

Mutta jotain positiivista, jee mulla oli just 130+ kiertoja, sit oli 127 päivää, sit 43 päivää ja nyt vaan 29 päivää. Whiii kohta vois alkaa tapahtumaan kun nyt näyttäs normalisoituvan kierto :smiley-angelic001

2019 taitaa olla jo pystyssä.. ?? Hui kun kierrot heittää. Olet varmasti tehnyt monta raskaustesti kuukautisia odotellessa.

Vieläkö täällä on jotain joills kerkeisi plussa jouluksi perille?

Mun ovis tuli kyllä vahvana kuten aina. Mutta tosi myöhässä. Nyt toivon että myös luteaalivaihe olisi kumminkin yhtä pitkä kuin ennenkin. Eli kierto venähtäisi kerralla reilusti normaalista. Onkohan geleen syytä tämä koska muuta en keksi. :rolleyes: Mutta toivon että sieltä olisi irronnut oikein mehevä ja kypsä munis kun kesti näin kauan irrota. :cool::cool:
Täällä yksi jolla on dpo 11 tänään :) Ehtisi tulla plussa toki, mutta ei ole ollut oireita siihen suuntaan kyllä...
Poistin itseni plussanneista. Palailen tänne paremmin kun pää& keho hieman toipunut :sad001
Voi sua:Heartred tiedän tunteen, jaksam
Dpo 10 menossa täällä! viimenen mahdollisuus tälle vuodelle. Sitten saakin siirtyä jo seuraavaan ryhmään. Jännittää kovaa ens viikko mut pakko yrittää ajatella jotain muuta kun mahdollista plussaa. Oireitakaan ei hirveesti oo muuta kun lisääntynyt vv. ja turvotus mut molemmat saattaa vaan enteillä tulevaa tätiä.
Mullakin viimeinen mahdollisuus tälle vuodelle! Dpo 11 tänään ja viikonloppuna ois sitten testailut jos ei kuukautisia näy :) Ei ole ollut oireita vielä näkyvissä joten uskon että tulen siirtymään ensi vuoden ryhmään kohta :)
Äh, miten te olette työpaikkojen kanssa tehneet, kun yritätte raskautta? Mulle mahdollisesti viimein tulossa vakkaripaikka ensi vuoden alusta, jos kaikki menee nappiin. Nyt olen tehnyt keikkaa vähän missä sattuu, toki onhan sekin vakituinen sopimus, vaan tunnit vaihtelevat :sorry:

Tuntuu jotenkin syylliseltä :bag: vaikka järki sanoo että eikö tässä omaa etua pitäisi ajatella. Ja yritystä kulunut nyt jo kohta 8kk, eihän sitä tiedä miten nopeasti loppupeleissä tärppää..
Mulla on työnvaihto mielessä, ja haen työpaikkoja aina silloin kun ei ole piinapäiviä, silloin syyllinen tunne on pienin :D mutta ymmärrän toki sua. Ei kannata tässä vaiheessa ajatella että jättäisi väliin hyvä mahdollisuus vaikka yrittää lasta, sehän voi olla ettei se tule kuin vasta kesällä (jolloin koeaika on mahdollisesti jo ohi) ja silloin voi kertoa kyllä jo pomolle raskautumisesta :) Mä yritän miettiä niin että en tee päätöksiä kuten olisin raskaana ennen kuin se plussa tulee. Ja tässä yk 5 menossa enkä usko että se jää siihen!

Omanapa: dpo 11 tänään, ei mun mielestä mitään huomioon otettavia oireita! kp 29/31 ja en ole vielä testaillut. Tiedän että moni täällä olisivat jo, mutta lupasin itselleni etten testaa ennen the day. kp 31 ois torstaina, ja se on erinomainen päivä, sillä aamulla pystyn rauhassa tekee testiä ilman kiireitä ja jos anoppilassa tarjoillaan raakaa kalaa kuten aina, niin voin varmasti syödä sitä jos ei ole epäillystäkään testin tuloksesta! Eiköhän se siinä vaiheessa pitäisi näkyä jo...

Omanapa: dpo 11 tänään, ei mun mielestä mitään huomioon otettavia oireita! kp 29/31 ja en ole vielä testaillut. Tiedän että moni täällä olisivat jo, mutta lupasin itselleni etten testaa ennen the day. kp 31 ois torstaina, ja se on erinomainen päivä, sillä aamulla pystyn rauhassa tekee testiä ilman kiireitä ja jos anoppilassa tarjoillaan raakaa kalaa kuten aina, niin voin varmasti syödä sitä jos ei ole epäillystäkään testin tuloksesta! Eiköhän se siinä vaiheessa pitäisi näkyä jo...

Jännittäviä aikoja! Itse tässä meinasin tehdä jo dpo7 :rolleyes::grin mutta parempi se on odottaa niin saa varmemman tuloksen.. sanoo testaaja joka mietti jo dpo9 viimeistään aloittavansa testaukset :p

Ot tähän perään. Miten nää oli jo haalenemassa ja nyt taas tummempaa? :scratch Huoh. Joko pcos temppuilee tai sit en vaan ovuloinutkaan vielä tai mitä tahansa..

Puhvis 28/35? Dpo7????

Liitteet

• BC83EDD0-1EE3-4EEA-BCF2-B9DC6EE25B4F.jpeg
    BC83EDD0-1EE3-4EEA-BCF2-B9DC6EE25B4F.jpeg
    997.3 KB · Katsottu: 205
2019 taitaa olla jo pystyssä.. ?? Hui kun kierrot heittää. Olet varmasti tehnyt monta raskaustesti kuukautisia odotellessa.

Ai kato niin tais ollakin, mä jo laitoin ennenkun huomasin. Voiko noita ketjuja poistaa? Huppista.. joo raskaustestejä on tässä vuoden aikana palanut ihan syntisen monta, ja viivalasitkin on jo rikki menneet. Plussaa odotan kuin kuuta nousevaa. Nyt ei ainakaan tarvi enää odottaa +4 kk ennen kun alkaa menkat ni ei tarvii nii paljoa tuhlata testejä. Aion kyllä tuhlata silti koska testaaminen on kivaa :grin vähän kun raaputtaisi arpoja, ei niistä melkeen ikinä mitään voita mutta se jännitys ja mahdollisuus on aina läsnä!

Jännittäviä aikoja! Itse tässä meinasin tehdä jo dpo7 :rolleyes::grin mutta parempi se on odottaa niin saa varmemman tuloksen.. sanoo testaaja joka mietti jo dpo9 viimeistään aloittavansa testaukset :p
Itse olen ensimmäisiä yleensä tehnyt dpo 10, sain muistaakseni ensimmäisen hailuran dpo 12 kerran joten kyllä silloin voi testailla mutta ajattelin kerrankin odottaa siihen ensimmäiseen kuukautispäivään.:rolleyes:

Ot tähän perään. Miten nää oli jo haalenemassa ja nyt taas tummempaa? :scratch Huoh. Joko pcos temppuilee tai sit en vaan ovuloinutkaan vielä tai mitä tahansa..

Puhvis 28/35? Dpo7????

Mulla tulee tuommoisia aina ennen kuukautisia. Ne vahvenee melkein plussaksi vaikka ovulaatio ollut ihan normaalisti! :)

Miksen löydä enää flo sovelluksesta enää sieltä oireista ovulaatioplussaa? Kun mulle tuli ovisplussa epätyypillisesti nyt jo ja se ennustaa viikonlopulle ovista ja ennen siel oli se kohta et voi laittaa et millon ovisplussa oli. Onks siel joku päivitys tehty ettei enää voi itte laittaa sitä ovisplussaa?

Miksen löydä enää flo sovelluksesta enää sieltä oireista ovulaatioplussaa? Kun mulle tuli ovisplussa epätyypillisesti nyt jo ja se ennustaa viikonlopulle ovista ja ennen siel oli se kohta et voi laittaa et millon ovisplussa oli. Onks siel joku päivitys tehty ettei enää voi itte laittaa sitä ovisplussaa?

Itse myös ihmettelin tuota viime kierrossa. Siellä oli kohta kuukautiset ja siihen laitoin testi positiivinen. Ainakin sovellus ymmärsi sen perusteella mutta oviksen kohtaa. Mielestäni ennen oli ihan ovulastiotesti kohta..

Takaisin