Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä mieskin jo odottaa mun menkkoja, koska kun oviksesta ei oo mitään tietoa, niin mun mielestä varminta olis joka päivä :laughing002 Käytännössä eri työvuorojen takia ei ihan onnistu, mutta kiva kuulla, että tuo joka kolmaskin päivä riittää, kun se nyt suurimmaksi osaksi toteutuu :grin
Mulla on nyt menossa jo kp52 :dead: E-pillereitä ois vielä liuska jäljellä, niin mietin jo hetken, että ottaisin niitä viikon, jos vaikka sais vuodon alkamaan. Ehkä kuitenkin parempi, etten rupee enempää sotkemaan hormoneitani :bag: Ja kai tässä jotain tapahtuu, koska viime viikolla ja tällä viikolla on tullu selkään(!) ihan järkyttäviä finnejä o_O

Me ajateltiin vetää tää koko kierto 2-3 päivän välein ja jos tästä ei tärppää niin varataan matka Italiaan huhtikuulle ja si pidetään taukoo kuitenkin niin, ettei mitään ehkäisyjä käytetä. :)

Ihmettelempä ääneen täällä et jos joku osaisi kommentoida. Mitä kertoilee sellainen että kuukutiset kestää ens alkuu 2-3päivää oikein sillai teurastamo meiningillä tai ainaki melkein. Ja sitten on päivä huilia eli ei vuoda tasan mitään. Sitte alkaa tuhrutella nii että pikkuhousunsuojaa pitää käyttää. Sitä sitte 1-3päivää. :think005 voihan se olla että ei kerro mistään mutta enemmän itse laittaisin vetoa siihen että jostain kertoo. Ovuloimaton kuukautiskierto se edellinen kierto tms?

Muakin vähän kiinnostais tietää että mistä vois johtua kun mulla ollu pidemmän aikaa (varmaan kohta vuoden) samanlaista mutta ei ihan joka kerta tuu sitä välipäivää mut aika usein kyllä. :think005 mulla menee yleensä niin et 2päivää vuotaa kunnolla 3 päivä ei oikeestaan mitään ja sit viel paripäivää vuotaa vähän (välillä voi tulla viel paljonki tollon 4 päivänä):wideyed:

Täällä tuumailen sitä et onko joku kiinnittänyt valkovuotoon kierroissa huomion :grin se vissiin kertoo tosi paljon siitä onko hedelmöitys tapahtunu vai ei. Mulla nimittäisi oli erittäin runsasta 4 päivää ja oletettuun ovikseen loppui kun seinään. mutta ny dpo 5 lähtien taas alkanu olemaan kosteat paikat :smiley-ashamed008 onkohan ihan vaan normaalia vaiko olisko sittenkin jotain muuta kun tätiä odotettavissa viikon päästä :scratch

Mä plussasin tosiaan n. 2 viikkoa sitten ja mulla ei oo valkovuotoa juurikaan. Hyvin vähäistä! Eikä lämmötkään oo ollu koholla missään vaiheessa.

Hyh, pitikin mennä ostamaan greippimehua vieläpä 2 purkkia valmiiksi, nyt sit oli pakko alkaa juomaan niitä pois "turhaan" ennenkuin ne vanhenee :hungover: Maistui ihan siltä, että hampaat syöpyy suusta ja nyt puolen tunnin päästä on kauhee närästys :yuck:

Täällä tuumailen sitä et onko joku kiinnittänyt valkovuotoon kierroissa huomion :grin se vissiin kertoo tosi paljon siitä onko hedelmöitys tapahtunu vai ei. Mulla nimittäisi oli erittäin runsasta 4 päivää ja oletettuun ovikseen loppui kun seinään. mutta ny dpo 5 lähtien taas alkanu olemaan kosteat paikat :smiley-ashamed008 onkohan ihan vaan normaalia vaiko olisko sittenkin jotain muuta kun tätiä odotettavissa viikon päästä :scratch

Sillon kun ite raskauduin nii oon merkinny oikein et muutama päivä oviksen jälkeen vv lisääntyi tosiaan nii et oli aika kosteat olot. Sitä oli siis hedelmöittymättömään kiertoon nähden enemmän ko kierron ajankohtaan verrattuna. Ja sitä jatku plussan jälkeenkin. Kyllä mä ainaki katton vähän vv et voiki olla tsäänsit et ois tärppi käyny. Muita oireita ku mulla ei ed raskaudessa ollu nii niitäon vaikee kuulostella :wideyed:

Mää jotenki ajattelin että sulla ois voinu oll jotian faktaa :shy: mut joo... Ehkä en kuitenkaa liikaa jää pohtimaan. En tiiä ovuloinko mut nirmia kyhyempi oli myös se kierto siis eli sen 26 pv. Yleensä 28-29.

Mulla on yks tuttu kenellä on aina yksi välipäivä menkkojen aikaan ja hän on ollu 6 kertaa raskaana, 5 lasta ja yks abortti. Itellä kans joskus on päivän tauko ja sen jälkeen pari päivää niukempaa vuotoa. Ainakaan lapsettomuuspolilla ei syytä löytynyt, kaikki muuten ok mutta mulla limakalvo kasvaa liikaa, joten alkio ei voi kiinnittyä siihen.

Valitettavasti se ei kerro hedelmöityksestä mitään :( Yleensä ainakaan aikaisilla dpo:illa, plussan jälkeen voi kyllä jo yhdistää siihen mutta ennen kun menkat on myöhässä niin on ihmis ja kierto kohtaista miten vv:ta tulee. Itellä nousi myös toiveet kun ekan kerran olikin tosi kosteaa ja sitä onkin jatkunut sen jälkeen mutta yhtään raskautta ei ole ollut. Eli vuodon perusteella ennen olettettua menkkojen alkupäivää ei voi kauheasti ennustaa mitään :( Ja vuosia lukeneena näitä palstoja niin sen perusteella vastailen, en vain omalta pohjalta :)

Täällä tänään oletettu ovispäivä. Aina se on ollut kellontarkka ja juuri sinä päivänä kun odotetaan sitä. Nyt en kumminkaan tikkuihin sitä löytänyt ollenkaan. Eli jos tikutuksella ei saa lh huippua tarkoittaako että tässä kierrossa ei ovis tule?

Täällä tänään oletettu ovispäivä. Aina se on ollut kellontarkka ja juuri sinä päivänä kun odotetaan sitä. Nyt en kumminkaan tikkuihin sitä löytänyt ollenkaan. Eli jos tikutuksella ei saa lh huippua tarkoittaako että tässä kierrossa ei ovis tule?
Ei tarkoita, huippu voi olla niin nopea että sitä ei saa tikkuun mutta ovis voi silti tapahtua :) Tällä palstallakin on useempi jotka plussannu tollaisesta kierrosta :)

No kiva. Yleensä on ollut niin selkeä ovisplussa ja sitten sen haalistuminenkin kestänyt pari päivää ja nyt kaksi-kolme tikutusta päivässä eikä edes melkein plussaa ole havaittu. Jos vielä yhden kävisi tekemässä. :D Ps: plussa ois kiva :oops::D

Mun km kierrossa valkovuoto ei loppunut kuin seinään kuten normaalisti. Eli se kyllä tarkoitti mun tapauksessa että jotain siellä yritti kiinnittyä, oliko sitten yritys vai kiinnittyikö oikeasti, en osaa sanoa :) Mutta moni sanoo että valkovuotoa tulee eri tavalla, riippuu varmaan hormonien vaikutuksesta...

Hyh, pitikin mennä ostamaan greippimehua vieläpä 2 purkkia valmiiksi, nyt sit oli pakko alkaa juomaan niitä pois "turhaan" ennenkuin ne vanhenee :hungover: Maistui ihan siltä, että hampaat syöpyy suusta ja nyt puolen tunnin päästä on kauhee närästys :yuck:
Hih, samaa kirosin! Pahaa on :wtf:

d4699e6ff2ff482894e19bfa3d431f60

On se vaan uskottava, oireettomuudesta huolimatta. Toivon että kaikki on hyvin. :)

Tänää 4+6 <3

Täytyy varmaan lantrata se greippimehu jollain muulla mehulla tai lisätä pari lusikallista sokeria :hungry: Mutta jospa tuo maku säikäyttäis menkat alkamaan :hilarious:

Se on kyllä jokaisella tuo happamuuskynnys erilainen. Mä oon aina ollu sellane vähä hapan muija ja juonu greippimehuu ihan muutenkin kun raskautumista ajatellen ja tykkään siitä. Mun mies irvistelee jo pelkästään siitä ku näkee mun juovan sitä :D Hyvin kyllä toimii greippi ja vaikuttaa tosi paljon mulla limoihin :)

Hyvä muistutus että voisi sitä ostaa ensi kiertoon :grin Itse siihen oppi ja tykästyi kun tarpeeksi joi :hungry:

No kiva. Yleensä on ollut niin selkeä ovisplussa ja sitten sen haalistuminenkin kestänyt pari päivää ja nyt kaksi-kolme tikutusta päivässä eikä edes melkein plussaa ole havaittu. Jos vielä yhden kävisi tekemässä. :D Ps: plussa ois kiva :oops::D

Ja voihan se vielä olla tulossa? :)

Ot. pakko uskoa Pcn ovisplussaa maanantaina koska muut olleet sen jälkeen haaleammat:p jotenkin ei vain uskoa ole tähän kiertoon niin katse jo seuraavassa.. Mutta kyllä tässä nyt viikon päästä saa alkaa himotestaaja testaamaan :rolleyes::grin

Puhvis kp23/35 dpo2

Takaisin