Meillä mieskin jo odottaa mun menkkoja, koska kun oviksesta ei oo mitään tietoa, niin mun mielestä varminta olis joka päivä
Käytännössä eri työvuorojen takia ei ihan onnistu, mutta kiva kuulla, että tuo joka kolmaskin päivä riittää, kun se nyt suurimmaksi osaksi toteutuu 
Mulla on nyt menossa jo kp52
E-pillereitä ois vielä liuska jäljellä, niin mietin jo hetken, että ottaisin niitä viikon, jos vaikka sais vuodon alkamaan. Ehkä kuitenkin parempi, etten rupee enempää sotkemaan hormoneitani :bag: Ja kai tässä jotain tapahtuu, koska viime viikolla ja tällä viikolla on tullu selkään(!) ihan järkyttäviä finnejä 
Käytännössä eri työvuorojen takia ei ihan onnistu, mutta kiva kuulla, että tuo joka kolmaskin päivä riittää, kun se nyt suurimmaksi osaksi toteutuu Mulla on nyt menossa jo kp52
E-pillereitä ois vielä liuska jäljellä, niin mietin jo hetken, että ottaisin niitä viikon, jos vaikka sais vuodon alkamaan. Ehkä kuitenkin parempi, etten rupee enempää sotkemaan hormoneitani :bag: Ja kai tässä jotain tapahtuu, koska viime viikolla ja tällä viikolla on tullu selkään(!) ihan järkyttäviä finnejä
voihan se olla että ei kerro mistään mutta enemmän itse laittaisin vetoa siihen että jostain kertoo. Ovuloimaton kuukautiskierto se edellinen kierto tms?

onkohan ihan vaan normaalia vaiko olisko sittenkin jotain muuta kun tätiä odotettavissa viikon päästä
Maistui ihan siltä, että hampaat syöpyy suusta ja nyt puolen tunnin päästä on kauhee närästys 
mut joo... Ehkä en kuitenkaa liikaa jää pohtimaan. En tiiä ovuloinko mut nirmia kyhyempi oli myös se kierto siis eli sen 26 pv. Yleensä 28-29.

Mutta jospa tuo maku säikäyttäis menkat alkamaan