Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bellamama pidetään peukkuja että oireet enteilisi plussaa ;)

Minä oon vaan niin malttamaton nii isäntä ehdotti testin tekemistä jo viikonloppuna. Sinnittelin maanantaihin ja kokeilin rfsu:n testiä.

Tänään on vaan alkanut nenäverenvuodot :eek: Jostain olen lukenut, että saattaisi liittyä asiaan, mutta ei passaa liikaa toiveita elätellä. :rolleyes:

Voi kunpa minäkin jaksaisin odotella edes viikonloppuun lisätestailuun. Mutta oon hätähousu. Plussa tuulia sinne!

Ihana ku joku muukin on hätänen :D

Kyllä mä vähän ehkä itkisin jos saisin nyt listan kuinka monta euroo noihin kaikkiin hätäily testeihin on mennyt. Mut koska mies kantaa niitä kotiin yhtä tiuhasti niin mikäs siinä testaillessa. Jännittävää puuhaa. :p:p:D

Voi, tietäisittepä paljonko mulla on kulunut rahaa testeihin :hilarious: Onneksi osan oon ostanut Ebayn kautta niin on tullut ehkä vähän halvemmaksi :rolleyes:

On tullut tehtyä varmaan monen sadan euron edestä raskaus sekä ovulaatiotestejä tämän 2,5v yrityksen aikana.

Joo mutta maksaahan se mikä harrastus tahansa! Menipäs mulla mielenkiintoiseksi apteekin ultra testiin haalea haalea punainen viiva. Tein vielä ennenkun aloitan yskänlääkkeen litkimisen. Onko niissä muilla hukkahaamuja ollut??? :eek::eek::eek: Pahoin pelkään että innostun nyt turhasta. Kun on niin sanotusti "oireetonta" tää elämä!

Saatte kuvankin kun mies häviää näköpiiristä. En halua että saa tietää mun hengailevan jossain baby palstoilla. Naurais vaan. :D:D:D

Laura666! Kiitos, kuin myös :) Mulla on itseasiassa vuosi sitten elokuussa käynyt just noin, että yhteen herkkään testiin piirtyi heti kastuessa toinen viiva joka sit testin kuivuessa haalistui pois, en ollu raskaana :(

Mäkin oon muutaman testin tässä 1v 2kk aikana tehnyt ja lisää on taas matkalla :D

Huomenna DPO 9 ja ajattelin aloittaa testailun tässä kierrossa :D

Tuo josta kuva jo oli täällä niin viiva on edelleen siinä kuivuessaankin. Toivottavasti ei saunan aikana haalistu tästä viimeisestäkään.

Laura666, mullakin oli niin oireetonta että plussa tuli ihan puskista! Vasta nyt plussan jälkeen on joitain oireita alkanut ilmaantua. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon mutta hyvähän se on toisaalta (yrittää) pitää jalat maassa :angelic:

Kp20. En tiedä oman kierron pituutta mutta kp10 oli aika todella selvä ovis kaikki natsasi. Mutta kp 14 tuli toinen. Ja nyt lämmöt menee miten menee niin en oikein tiedä. Lämpöily voi johtua keuhkokuumeestakin. Tänään lääkärissä todettiin kuumeeton keuhkokuume. :confused:

Huh. Millaiset oireet on kuumeettomassa keuhkokuumeessa? Onko siinä ihan kuolemankielissä? Antibiotillako sitä hoidetaan?

Huh. Millaiset oireet on kuumeettomassa keuhkokuumeessa? Onko siinä ihan kuolemankielissä? Antibiotillako sitä hoidetaan?

Mulla ainakin henkeä ahdistaa ja rintaa puristaa. On aika vetämätön ja väsynyt olo. Naama tukossa ja yskänkohtaukset kestää jopa tunnin välillä. Menin lääkärii lähinnä että saisin jotain yskänlääkettä mutta tyrkkäskin kuviin ja labroihin. Yllättävän "hyvä" olo keuhkokuumeeksi mutta ehkä johtuu suureksi osin siitä että kuumetta ollut max 39 ja sekin oli vaan yhden päivän. Mutta joo antibiootti kuuri viikoksi ja viikon päästä uudet kokeet ja katsotaan saanko uuden kuurin. Siksi tää raskaus"oireidenkin" kyttäys on vaikeaa kun kaikki varmaan oikeesti johtuu vaan taudista. :D

Bellamama pidetään peukkuja että oireet enteilisi plussaa ;)

Minä oon vaan niin malttamaton nii isäntä ehdotti testin tekemistä jo viikonloppuna. Sinnittelin maanantaihin ja kokeilin rfsu:n testiä.

Tänään on vaan alkanut nenäverenvuodot :eek: Jostain olen lukenut, että saattaisi liittyä asiaan, mutta ei passaa liikaa toiveita elätellä. :rolleyes:

Mulla vuosi verta nenästä oikeestaan joka päivä kun sain kesä heinäkuussa sen haaleen viivan tikkuun mikä sitten ei kuitenkaan jatkunut..

Suva harmillista, mutta ilmeisesti ei täysin ole huhupuhetta että nenäverenvuoto olisi "oire".

Taloudellisesti koitan olla järkevä ja jättää turhat testailut pois. :D Vaikka houkutus oli suuri tänäänkin kauppareissulla uusien testien ostamiseen. :rolleyes:

Taitaa vauvakuumeilu tehdä vähän höpsöksi ;)

Vieläkö mukaan mahtuu yksi kuumeilija? :) meillä kuumeillaan neljättä, tässä joitain kuukausia on ollut ehkäisy käytössä vähän miten sattuu.. nyt tän lasken ehkä ensimmäiseksi viralliseksi yrityskierroksi:happy:

Ja siis mikään himotestaajahan mä en ole. Ihan vahingossa ja huvikseen tein ekan raskaustestin tossa toissapäivänä.. ja ovishan on vasta tulossa :smiley-ashamed008:laughing025

Tässä kylpyhuoneessa salamalla otettu kuva. Ja outoa että näkyy jopa salamavalossa toi viiva mulle. Yleensä ei näy salaman kanssa mitään. Mutta onko näihin apteekin ultriinkaan luottamista. En usko kun tämmösiä näyttää. Soitin kyllä jo päivustykseen ja varmistin että voin mun antibiootit ja yskänlääkkeet ottaa vaikka mahdollisuus plussaan olisikin. Tämä testi siis kp20 dpo 10 tai 5. Ja 10MIu testillä. Aamulla oli ehkä selvempi viiva siinä raskauskeijun testissä. Mitäpä ootte kanssasisaret mieltä? Vai alanko kyselemään jo hoitopaikkaa laitoksesta että oonko jo seonnut. :confused::D Ja sanokaa jos alan jo ärsyttää näillä viesteillä niin hiljenen sitten. :cool:
ec40987bfc7928519ec01f504009c15f

Tässä kylpyhuoneessa salamalla otettu kuva. Ja outoa että näkyy jopa salamavalossa toi viiva mulle. Yleensä ei näy salaman kanssa mitään. Mutta onko näihin apteekin ultriinkaan luottamista. En usko kun tämmösiä näyttää. Soitin kyllä jo päivustykseen ja varmistin että voin mun antibiootit ja yskänlääkkeet ottaa vaikka mahdollisuus plussaan olisikin. Tämä testi siis kp20 dpo 10 tai 5. Ja 10MIu testillä. Aamulla oli ehkä selvempi viiva siinä raskauskeijun testissä. Mitäpä ootte kanssasisaret mieltä? Vai alanko kyselemään jo hoitopaikkaa laitoksesta että oonko jo seonnut. :confused::D Ja sanokaa jos alan jo ärsyttää näillä viesteillä niin hiljenen sitten. :cool:
ec40987bfc7928519ec01f504009c15f

No selvä viivahan tuossa on :D

Tervetuloa mukaan Mmiira! Minkä ikäisiä lapsia teillä on ennestään ? :)

Laura666 aivan, toivottavasti testit selkeytyisi! Kuitenkin niihin on piirtynyt jotain, itsellä aivan tyystin valkoisia, siksi en siihen plussaan usko. Tuossakin kuvassa näkyy selvä viiva!

Vieläkö mukaan mahtuu yksi kuumeilija? :) meillä kuumeillaan neljättä, tässä joitain kuukausia on ollut ehkäisy käytössä vähän miten sattuu.. nyt tän lasken ehkä ensimmäiseksi viralliseksi yrityskierroksi:happy:

Ja siis mikään himotestaajahan mä en ole. Ihan vahingossa ja huvikseen tein ekan raskaustestin tossa toissapäivänä.. ja ovishan on vasta tulossa :smiley-ashamed008:laughing025

Joo en mäkään oo himotestaaja. Viime kuussa oli eka yrityskierto ja meni vahingossa ehkä 50 testiä. :cool::oops::rolleyes::confused: Tervetuloa! Mäkin oon uus täällä. :)

Takaisin