Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niinhän siinä sitten kävi, että viimenen testikin oli kaapista kaivettava ja nega tuli Ja uusia testejä en osta ennen ku menkat on myöhässä!
P. S. Kuinka nopea toimitus tuolla raskauskeijulla on? :D :D
Mä sain just tolla raskauskeijun testillä samanlaisen ja en siis ollut raskaanaKuinka moni tehny noita raskauskeijun 10mIu liuskoja? Tuleeko niihin hukkaviivoja. Koska nyt semmoisessa hailura. Ovistestissä aika vahva hailura muttei kyllä täysin plussa siinä. Alkaa usko loppua jos joka testiin tulee vääriä viivoja. Salamavalo haalistaa viivoja kovasti. Alempi otettu ulkona. :D
Mä sain just tolla raskauskeijun testillä samanlaisen ja en siis ollut raskaana
Täällä kans huonoa oloa ollut jo viikon, ja testit täysin negatiivisia. Kuukautisia ei kuulu, todella turhauttavaa. Kun pääsisi vain uuteen kiertoon jo..
Mustaki tuntuu et oottaa vaan kuukautisten alkua että tietäisi onko kierto säännöllistynyt vai ei. Turhauttavaa kyllä. Toivottavasti ne negat vielä muuttuu. Onko sulla mikä kp menossa?
Mulla vasen tissi turvonnut(?) Tänään. Se on niin kipeä ja kuuma että se ei voi osua mihinkään kun sattuu niin paljon. Mieskin totesi että se on sen näköinen kun olisi kaks kuppia toista isompi. Karmeeta. Naamaa kuumottaa ja kovasti. Voi johtua tosin codesan compista tai antibiootista. Väsyttää tosi paljon mutta en saa nukuttua. Ruoka ei oikein maistu. Kaikki nää voi kyllä johtua keuhkokuumeestakin. :D Mutta kahvi maistuu vieläkin metallilta. Hiiva ehkä helpotti canestenilla ja kn on edelleen ylhäällä ja super kova. Outoja tapahtuu. Outoudetkin varmaan katoaa kun menkat kurvaa paikalle. :D
Mitä kiertopäiviä muilla menossa? Oisko kellään samoissa kun mulla. Kp21. Dpo 11 tai 5.
Täällä jo dpo14 ja kp28, olisi jo näkynyt jos raskaana olisin.
Minulla ei kanssa ruoka maistu eikä kahvi mitä normaalisti juon kuppi kaupalla. Mutta muita oireita ei enään ole, tänään jomotellut alavatsaa mutta kuukautisia ei kuulu. Taidan juoda tuon lopun viinipullon pois vitutukseen..
Alkaa tuntua että tästä yrityksestä tulee yhtä pitkä kuin esikoisen, jota yritettiin liki 2 vuotta. Siihen mahtui keskeytymätön keskenmeno sekä kemiallinen väliin. Kuopus tuli toisella kertaa, mutta välissä ei ollut hormonaalista ehkäisyä minkä uskon sekoittavan minun elimistön.
Mitäs sanotte, mun silmään se on ovisplussa!
Ja ihanaa kun täällä on himotestaajia useampiakin! Mä ainakin pidän tämän kylän testinmyyjät leivässä!
Selvä viiva mun mielestä laura666 testissä , eikun uutta huomenna! View attachment 71739
Voi itku. Sulle kyllä erityisesti toivoisin jo plussaa! Eikös se yhdelle ihmiselle riittäisi kun ensimmäinenkin oli vaikeasti saavutettavissa. Tuntuu tää oma alkupiinailu jotenkin turhalta kun luki sun viestiä.
Minullakin vasta yk1 nyt että sen puolesta ei pitäisi vielä masentua mutta jotenkin tuntuu vaan siltä että tässä tulee kestämään taas kauan, kuitenkin tuo esikoisen yritys on takaraivossa koko ajan. Nyt ajoitukset oli kohdillaan, kaikki pitäisi olla kunnossa, mutta keho alkaa temppuilla heti. Kierukan kanssa sentään oli tarkka kierto, vaikkakin sekin oireita aiheutti. Kun vain ne kuukautiset tulisivat että pääsisi taas yrittämään..
Mutta sinun testissä näkyy selviä viivoja, kumpa ne vahvistuisivat!