Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt tuli se hetki, että on iiihan pakko saada selvyys. Nyt heti pakko tietää tuleeko tikkuun kahta viivaa ei voi elää enää epätietoisuudessa! Eikä tullut. Eli hipheihurraa nega-aalto.... Kp26/25-35

Mun piti aloittaa tänään lugesteronit, mutta unohtunut täysin. No huomenna sitten uusi yritys! :)

Alinah kp19/28-30 ya 2/16

Niinhän siinä sitten kävi, että viimenen testikin oli kaapista kaivettava ja nega tuli :rolleyes: Ja uusia testejä en osta ennen ku menkat on myöhässä!

P. S. Kuinka nopea toimitus tuolla raskauskeijulla on? :D :D

Muistaakseni raskauskeijulta on tullut tavarat jo seuraavana päivänä mutta siitä on aikaa kun olen tilannut. Postikin jakoi silloin vielä viitenä päivänä viikossa.

Niinhän siinä sitten kävi, että viimenen testikin oli kaapista kaivettava ja nega tuli :rolleyes: Ja uusia testejä en osta ennen ku menkat on myöhässä!

P. S. Kuinka nopea toimitus tuolla raskauskeijulla on? :D :D

Mulle tänne metän keskellekkin tulee nopeesti. Jos maanantaina tilaan ni keskiviikkona laatikossa!

Kuinka moni tehny noita raskauskeijun 10mIu liuskoja? Tuleeko niihin hukkaviivoja. Koska nyt semmoisessa hailura. Ovistestissä aika vahva hailura muttei kyllä täysin plussa siinä. Alkaa usko loppua jos joka testiin tulee vääriä viivoja. :( :( :( Salamavalo haalistaa viivoja kovasti. Alempi otettu ulkona. :D
f08df346e5e8b72cb761b9015340a71d
8d392715c033ac1e7e7c2fc409fe18b8

Ja tässä se aamuinen BLANCO. Tulin äsken kotiin ja vilkaisin niin nyt siinä on tämmönen. Tullut siis tuntien jälkeen että ei luotettava mutta lähtiessä kiireessä siihen ei 5minuutissa tullut kai mitään. Tosin katsoin sitä silloin sen testiikkunan läpi. :eek:
9ee2198fc9ae841ce5f3d6744dbba92a

Kuinka moni tehny noita raskauskeijun 10mIu liuskoja? Tuleeko niihin hukkaviivoja. Koska nyt semmoisessa hailura. Ovistestissä aika vahva hailura muttei kyllä täysin plussa siinä. Alkaa usko loppua jos joka testiin tulee vääriä viivoja. :sad001 :sad001 :sad001 Salamavalo haalistaa viivoja kovasti. Alempi otettu ulkona. :D
f08df346e5e8b72cb761b9015340a71d
8d392715c033ac1e7e7c2fc409fe18b8
Mä sain just tolla raskauskeijun testillä samanlaisen ja en siis ollut raskaana:wtf:

Täällä kans huonoa oloa ollut jo viikon, ja testit täysin negatiivisia. Kuukautisia ei kuulu, todella turhauttavaa. Kun pääsisi vain uuteen kiertoon jo..

Täällä kans huonoa oloa ollut jo viikon, ja testit täysin negatiivisia. Kuukautisia ei kuulu, todella turhauttavaa. Kun pääsisi vain uuteen kiertoon jo..

Mustaki tuntuu et oottaa vaan kuukautisten alkua että tietäisi onko kierto säännöllistynyt vai ei. Turhauttavaa kyllä. Toivottavasti ne negat vielä muuttuu. Onko sulla mikä kp menossa?

Mulla vasen tissi turvonnut(?) Tänään. Se on niin kipeä ja kuuma että se ei voi osua mihinkään kun sattuu niin paljon. Mieskin totesi että se on sen näköinen kun olisi kaks kuppia toista isompi. Karmeeta. :eek: Naamaa kuumottaa ja kovasti. Voi johtua tosin codesan compista tai antibiootista. Väsyttää tosi paljon mutta en saa nukuttua. Ruoka ei oikein maistu. Kaikki nää voi kyllä johtua keuhkokuumeestakin. :D Mutta kahvi maistuu vieläkin metallilta. Hiiva ehkä helpotti canestenilla ja kn on edelleen ylhäällä ja super kova. Outoja tapahtuu. Outoudetkin varmaan katoaa kun menkat kurvaa paikalle. :D

Mitä kiertopäiviä muilla menossa? Oisko kellään samoissa kun mulla. Kp21. Dpo 11 tai 5.

Täällä jo dpo14 ja kp28, olisi jo näkynyt jos raskaana olisin.
Minulla ei kanssa ruoka maistu eikä kahvi mitä normaalisti juon kuppi kaupalla. Mutta muita oireita ei enään ole, tänään jomotellut alavatsaa mutta kuukautisia ei kuulu. Taidan juoda tuon lopun viinipullon pois vitutukseen..

Alkaa tuntua että tästä yrityksestä tulee yhtä pitkä kuin esikoisen, jota yritettiin liki 2 vuotta. Siihen mahtui keskeytymätön keskenmeno sekä kemiallinen väliin. Kuopus tuli toisella kertaa, mutta välissä ei ollut hormonaalista ehkäisyä minkä uskon sekoittavan minun elimistön.

Mustaki tuntuu et oottaa vaan kuukautisten alkua että tietäisi onko kierto säännöllistynyt vai ei. Turhauttavaa kyllä. Toivottavasti ne negat vielä muuttuu. Onko sulla mikä kp menossa?

Mulla vasen tissi turvonnut(?) Tänään. Se on niin kipeä ja kuuma että se ei voi osua mihinkään kun sattuu niin paljon. Mieskin totesi että se on sen näköinen kun olisi kaks kuppia toista isompi. Karmeeta. :eek: Naamaa kuumottaa ja kovasti. Voi johtua tosin codesan compista tai antibiootista. Väsyttää tosi paljon mutta en saa nukuttua. Ruoka ei oikein maistu. Kaikki nää voi kyllä johtua keuhkokuumeestakin. :D Mutta kahvi maistuu vieläkin metallilta. Hiiva ehkä helpotti canestenilla ja kn on edelleen ylhäällä ja super kova. Outoja tapahtuu. Outoudetkin varmaan katoaa kun menkat kurvaa paikalle. :D

Mitä kiertopäiviä muilla menossa? Oisko kellään samoissa kun mulla. Kp21. Dpo 11 tai 5.

Mä nään taas sun testissä viivan :) mut ovistestiä ei kannata tiirailla jos se ei oo selvä +, mulla näyttää koko kierron tollasta/vahvempaa. Oon myös Tehnyt noita liuskoja, yhdessä kierrossa yhteen tuli haalea viiva ja muut negoja. En ollu raskaana.

Nyt tilasin kotitestistä perjantaina ja tuli tänään.

Mä meen aika samoissa kp 23/28 DPO 9

Huvikseen näillä ovistesteillä testailen kun näitäkin on vielä niin hirveesti kaapissa jäljellä :hilarious: Aika tumma viiva tuli testiin näin dpo 16, 4+1:)

IMG_20180815_193317-1587x1190.jpg

Hyvältä näyttää Kettusen testi! :thumleft

Täällä jo dpo14 ja kp28, olisi jo näkynyt jos raskaana olisin.
Minulla ei kanssa ruoka maistu eikä kahvi mitä normaalisti juon kuppi kaupalla. Mutta muita oireita ei enään ole, tänään jomotellut alavatsaa mutta kuukautisia ei kuulu. Taidan juoda tuon lopun viinipullon pois vitutukseen..

Alkaa tuntua että tästä yrityksestä tulee yhtä pitkä kuin esikoisen, jota yritettiin liki 2 vuotta. Siihen mahtui keskeytymätön keskenmeno sekä kemiallinen väliin. Kuopus tuli toisella kertaa, mutta välissä ei ollut hormonaalista ehkäisyä minkä uskon sekoittavan minun elimistön.

Voi itku. Sulle kyllä erityisesti toivoisin jo plussaa! Eikös se yhdelle ihmiselle riittäisi kun ensimmäinenkin oli vaikeasti saavutettavissa. Tuntuu tää oma alkupiinailu jotenkin turhalta kun luki sun viestiä. :rolleyes:

Ovistesteihin en ota kantaa kun en niistä mitään ymmärrä mutta vahvoilta näyttää!

Ja loppuun vielä päivän viimeinen liuska. Koska niitä on enemmän kun tarpeeksi. Voin sit joskus kun plussa tulee niin testamentata loput.:D Tämä noin 2min testin teosta. Ja siinä on edelleen puolen tunnin jälkeen. Outoa on että toi viiva on jotenkin katkonainen? Ei ollenkaan tasainen. Huomenna jos tulee näitä vielä laitan yhden digin haisemaan loppuviikosta. :p Itse en vieläkään luota että tarkottaisi positiivista. Näitä kaikenmoisia turhia toiveen herättely viivoja nähnyt jo ihan tarpeeksi mutta aina on kiva kuulla mitä mieltä muut. :) Ihmettelen myös että näyttää vahvistuvan liuska liuskalta mitä myöhempään testaus menee. (En ajatellu herätä yöllä kolmelta pissimään tikkuhin! :cool:
83314ec5e12ab9c6cf8ef0f8da114af4

Mitäs sanotte, mun silmään se on ovisplussa!

Ja ihanaa kun täällä on himotestaajia useampiakin! Mä ainakin pidän tämän kylän testinmyyjät leivässä!

Selvä viiva mun mielestä laura666 testissä , eikun uutta huomenna! View attachment 71739

Mä kans luulen että täällä korvessa ainoan kaupan precheckeissä ekoissa paketeissa oli päiväys jo menossa umpeen ja nyt niitä tulee joka viikko lisää että mä olen aika tehokkaasti niitä tuhonnut. Tosin tällä kylällä ei olekkun vanhuksia ja mökkiläisiä. Oon varmaan jo kahvipöytä keskustelun aihe siellä. :D :D :cool:

Täällä kp 29, ylihuomenna pitäis menkkojen alkaa, ehkä, en nyt tiiä varmaks sitä ovispäivääkään, eilen tein siis negatiivisen raskaustestin minäkin. Jossain vaiheessa aattelin, että kohta alkaa menkat, kun piti lämpöpussin kanssa jo hautoo kipuilevaa alamahaa, mutta ei ne nyt sit vielä alkaneetkaan.

Lauralla jännät paikat, jospa ne viivat vielä tuosta vahvistuis!

Kettusellakin hyvät viivat, eikun hyödyntämään!

Voi itku. Sulle kyllä erityisesti toivoisin jo plussaa! Eikös se yhdelle ihmiselle riittäisi kun ensimmäinenkin oli vaikeasti saavutettavissa. Tuntuu tää oma alkupiinailu jotenkin turhalta kun luki sun viestiä. :rolleyes:

Minullakin vasta yk1 nyt että sen puolesta ei pitäisi vielä masentua mutta jotenkin tuntuu vaan siltä että tässä tulee kestämään taas kauan, kuitenkin tuo esikoisen yritys on takaraivossa koko ajan. Nyt ajoitukset oli kohdillaan, kaikki pitäisi olla kunnossa, mutta keho alkaa temppuilla heti. Kierukan kanssa sentään oli tarkka kierto, vaikkakin sekin oireita aiheutti. Kun vain ne kuukautiset tulisivat että pääsisi taas yrittämään..

Mutta sinun testissä näkyy selviä viivoja, kumpa ne vahvistuisivat!

Komento takas! Tein äsken uuden testin tän ketjun innoittamana, mutta näkyykö tässä teidän mielestä mitään? Haamu? Viivanpaikka? Miehen mielestä jälkimmäinen, mutta oisko hyviä viivalaseja kellään? On kyllä yli 5 min menny varmasti ku oon ihmeissäni tuota pyöritelly :D

Liitteet

• 1534356283288.jpg
    1534356283288.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 232
Takaisin