Ei nyt ihan onnistunut. :D Mä voin koittaa lisää sut listaan.
Niin mä vähän aattelin! kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei nyt ihan onnistunut. :D Mä voin koittaa lisää sut listaan.
Kp 30 ja nega testattu. Ei auta, taitaa se ovis olla vasta edessä päin.
Olisi vaan pitänyt uskoa ihmisiä joiden kokemuksia luin. Että pillereiden lopettamisen jälkeen kierron tasaantumiseen voi mennä aikaa. Mitä mieltä olette, kannattaisiko mun koittaa saada lääkäriltä jotain reseptiä? Määräävätkö ihan puhelimen välityksellä mitään terolutteja, vai vaatiiko ihan lääkäriajan? Mietin sen takia, kun tuolla terkkulassa seuraavat ajat menee varmaan kuukauden päähän.
Toisaalta kun tämä mun ongelma on siinä että ovulaatio on tosi myöhäinen, kun viimekierrossa ovis oli kp 36.. ja ainakin menkat alkoivat dpo 12.. tai siis jos ja jos, eihän sitä tiedä miten tästä jatkuu.
Kovin monella tuntui olleen negatestejä pahoittelut!
Alinah: Tuliko ovis hyvin hyödynnettyä ? :D
Laura666: vieläkö kovat kivut jatkuu?
Hipshops: en osaa sanoa määrääkö lääkäri reseptiä ilman näkemättä, ehkä jos on tuttu lääkäri ja tuntee potilaan, mutta tuskin muuten ja kp 30 on vielä ”normaalin kierron sisällä ” jospa se ovis sieltä vielä yllättäisi :)
Hipshops, kun mä lopetin pillerit aikoinaan, niin meni jotain puoli vuotta kun ei kuulunut kuukautisia. Varasin ajan terveyskeskukseen, kun en tiennyt mikä vialla. Sain terolutit. Ei yritetty lasta silloin heti, mut vähän (tai paljon) se vauvakuume siinä sitten samalla nousi. Tärppäsi pian teroluttien jälkeen.
Laura666, mullakin oli se outo "kuukautiskipu" yhden päivän Röntgenistä en kyllä ossaa sanoa...
Kun minä sain lauantaina dpo 12 haalean plussan Raskauskeijun 10miu testiin, niin mulla oli tämmöinen viiva ovistestissä (kuvassa siis tuo kyseinen raskaus-ja ovistesti). Ja koskaan mulla ei noilla kiertopäivillä tai dpo:lla ole ovistestissä tuommoista viivaa, vaan testissä on ollut joko haalea viiva tai se on ollut lähes vitivalkoinen. Mutta nämä varmaan yksilöllisiä seikkoja. Jostain olen lukenut että jonkinlainen viiva pitäisi r-testissä olla ennenkuin ovistestillä voi raskauden "todeta".Mulla on onni kun en tiedä oikeastaan missä PCn viiva pitäisi olla niin en osaa näihin oikein kuvitellakkaan mitään. Testin ekalla minuutilla tuli selkeä punainen viiva mutta se haalistuikin pois ennen toista minuuttia. Nyt kysymys kuuluukin; onko ovis testeihin tullut viivaa aikaisemmin kun r-testiin jos sillä on haettu positiivista raskaustestiä? Pitääkö sen ovistestin olla ihan kirkas viiva vai täh. En ole niitä ennen käyttänyt. Nyt mies oli kumminkin niitä sitten tilannut. En tiedä vahingossa vai haluaako hän jo parempia tuloksia. ::arghh
Ja toivon sulle Mimosa-18 plussaa!:) Mulla ihan kirkkaita negoja vaan. Mietin että tänään menossa yskästä lääkäriin ja jos ne määrää röntgenit niin eikö niihin pääse ollenkaan jos epäily raskaudesta vai mitäs. Onko kellään kokemusta?
Tee digi, ymmärtääkseni ne on yllättävän herkkiä Kun vähän tuon tapaista "viivaa" minä sain pari päivää Raskauskeijun 10miu testeihin ennenkuin sain erotettavan plussan :) Toisaalta Pregcheck on yleisesti ottaen luotettavampi
Ja sulla se negakierto vai plussa? Se oli kyllä tosi outoon aikaan kuusta. Mietin ensin kiinnittymistäkin mutta ei sovi oikein siihenkään. Kai se oli vaan jotain. Mut mulla on toivoa vielä kun saattoi se ovis olla vasta sillä toisella kerrallakin kun mulla saattoi olla tuplat tässä kierrossa. Lämmöt vähän huolestuttaa. Tossa laitoin liivejä päälle niin vasen tissi on jumalattoman kipeä ja semmonen "painava". Mutta koska vaan vasen niin en ota sitäkään "oireena". Haluun olla pessimisti niin en pety kun menkat kurvaa paikalle. ::arghh:D
Laura666 ompas kummallinen tilanne! Mikäs kp sulla on?
Täälä kp28/28, dpo13, kiinatesti negatiivinen. Etova olo jatkuu, kuukautisoireiluja ei ole, rintoja vihloo satunnaisesti. Toki lopetin 5 yön yövuoroputken mikä saattaa aiheuttaa huonovointisuutta kun huonommin nukkunut välissä, saa nähdä. Koitan huomiseen malttaa testauksen, haen tänään prechekin kaupasta. En silti usko raskauteen, olisi se jo testissä näillä päivillä näkynyt... Kroppa vaan temppuilee kun ensimmäinen kierto kun raskaus olisi mahdollinen. Raivostuttavaa, alkaisipa ne kuukautiset jo! Luulin että negatiivinen testi ne olisi saanut alkamaan, tähän asti se on toiminut.
Laura666 ompas kummallinen tilanne! Mikäs kp sulla on?
Täälä kp28/28, dpo13, kiinatesti negatiivinen. Etova olo jatkuu, kuukautisoireiluja ei ole, rintoja vihloo satunnaisesti. Toki lopetin 5 yön yövuoroputken mikä saattaa aiheuttaa huonovointisuutta kun huonommin nukkunut välissä, saa nähdä. Koitan huomiseen malttaa testauksen, haen tänään prechekin kaupasta. En silti usko raskauteen, olisi se jo testissä näillä päivillä näkynyt... Kroppa vaan temppuilee kun ensimmäinen kierto kun raskaus olisi mahdollinen. Raivostuttavaa, alkaisipa ne kuukautiset jo! Luulin että negatiivinen testi ne olisi saanut alkamaan, tähän asti se on toiminut.