Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 30 ja nega testattu. Ei auta, taitaa se ovis olla vasta edessä päin.

Olisi vaan pitänyt uskoa ihmisiä joiden kokemuksia luin. Että pillereiden lopettamisen jälkeen kierron tasaantumiseen voi mennä aikaa. Mitä mieltä olette, kannattaisiko mun koittaa saada lääkäriltä jotain reseptiä? Määräävätkö ihan puhelimen välityksellä mitään terolutteja, vai vaatiiko ihan lääkäriajan? Mietin sen takia, kun tuolla terkkulassa seuraavat ajat menee varmaan kuukauden päähän.

Toisaalta kun tämä mun ongelma on siinä että ovulaatio on tosi myöhäinen, kun viimekierrossa ovis oli kp 36.. ja ainakin menkat alkoivat dpo 12.. tai siis jos ja jos, eihän sitä tiedä miten tästä jatkuu. o_O

Mikä yk sulla nyt olikaan? Voithan aina soittaa paikkakuntasi ehkäisyneuvolaan ja keskustella noin pitkästä kierrosta! Ei siinä mitään häviäkään! Harmillista :/ Mä jännitän perjantaina loppuvaa hormonaalista ehkäisyä ja sen jälkeistä palautumista..

Kovin monella tuntui olleen negatestejä :( pahoittelut!

Alinah: Tuliko ovis hyvin hyödynnettyä ? :D

Laura666: vieläkö kovat kivut jatkuu? :(

Hipshops: en osaa sanoa määrääkö lääkäri reseptiä ilman näkemättä, ehkä jos on tuttu lääkäri ja tuntee potilaan, mutta tuskin muuten ja kp 30 on vielä ”normaalin kierron sisällä ” jospa se ovis sieltä vielä yllättäisi :)

Täällä DPO 8 :) Todella hitaasti mennyt aika. Mitään oireita ei ole, jotka eroaisivat nega kieroista. Muutama repäisy kipu ollut, mutta muistaakseni niitäkin ollut joskus muutenkin kuin raskaana.

Huomenna ajattelin testata ensimmäisen kerran, kun noita testejäkin on kertynyt :D

Kovin monella tuntui olleen negatestejä :( pahoittelut!

Alinah: Tuliko ovis hyvin hyödynnettyä ? :D

Laura666: vieläkö kovat kivut jatkuu? :(

Hipshops: en osaa sanoa määrääkö lääkäri reseptiä ilman näkemättä, ehkä jos on tuttu lääkäri ja tuntee potilaan, mutta tuskin muuten ja kp 30 on vielä ”normaalin kierron sisällä ” jospa se ovis sieltä vielä yllättäisi :)

Itseasiassa ne kesti sen puoli päivää eilen. Nyt lähinnä nippailua vaan. Testi vieläkin nega. Mitään perinteisiä oireitakaan ei ole. Ainoastaan aamukahvi maistuu metallille ja nälkä on poikkeuksellisen kova. Mutta lämmöt jäi alemmas mitä ne oletetus oviksen jälkeen nousi. :oops:

Ja toivon sulle Mimosa-18 plussaa!:) Mulla ihan kirkkaita negoja vaan. Mietin että tänään menossa yskästä lääkäriin ja jos ne määrää röntgenit niin eikö niihin pääse ollenkaan jos epäily raskaudesta vai mitäs. Onko kellään kokemusta?

Hipshops, kun mä lopetin pillerit aikoinaan, niin meni jotain puoli vuotta kun ei kuulunut kuukautisia. Varasin ajan terveyskeskukseen, kun en tiennyt mikä vialla. Sain terolutit. Ei yritetty lasta silloin heti, mut vähän (tai paljon) se vauvakuume siinä sitten samalla nousi. Tärppäsi pian teroluttien jälkeen.

Laura666, mullakin oli se outo "kuukautiskipu" yhden päivän :wideyed: Röntgenistä en kyllä ossaa sanoa...

Hipshops, kun mä lopetin pillerit aikoinaan, niin meni jotain puoli vuotta kun ei kuulunut kuukautisia. Varasin ajan terveyskeskukseen, kun en tiennyt mikä vialla. Sain terolutit. Ei yritetty lasta silloin heti, mut vähän (tai paljon) se vauvakuume siinä sitten samalla nousi. Tärppäsi pian teroluttien jälkeen.

Laura666, mullakin oli se outo "kuukautiskipu" yhden päivän :wideyed: Röntgenistä en kyllä ossaa sanoa...

Ja sulla se negakierto vai plussa? Se oli kyllä tosi outoon aikaan kuusta. Mietin ensin kiinnittymistäkin mutta ei sovi oikein siihenkään. Kai se oli vaan jotain. Mut mulla on toivoa vielä kun saattoi se ovis olla vasta sillä toisella kerrallakin kun mulla saattoi olla tuplat tässä kierrossa. Lämmöt vähän huolestuttaa. Tossa laitoin liivejä päälle niin vasen tissi on jumalattoman kipeä ja semmonen "painava". Mutta koska vaan vasen niin en ota sitäkään "oireena". Haluun olla pessimisti niin en pety kun menkat kurvaa paikalle. :D:D

Mulla on onni kun en tiedä oikeastaan missä PCn viiva pitäisi olla niin en osaa näihin oikein kuvitellakkaan mitään. Testin ekalla minuutilla tuli selkeä punainen viiva mutta se haalistuikin pois ennen toista minuuttia. Nyt kysymys kuuluukin; onko ovis testeihin tullut viivaa aikaisemmin kun r-testiin jos sillä on haettu positiivista raskaustestiä? Pitääkö sen ovistestin olla ihan kirkas viiva vai täh. En ole niitä ennen käyttänyt. Nyt mies oli kumminkin niitä sitten tilannut. En tiedä vahingossa vai haluaako hän jo parempia tuloksia. :D;)
d4824ce6b4c9b57cd1098c58ec304beb

Mulla on onni kun en tiedä oikeastaan missä PCn viiva pitäisi olla niin en osaa näihin oikein kuvitellakkaan mitään. Testin ekalla minuutilla tuli selkeä punainen viiva mutta se haalistuikin pois ennen toista minuuttia. Nyt kysymys kuuluukin; onko ovis testeihin tullut viivaa aikaisemmin kun r-testiin jos sillä on haettu positiivista raskaustestiä? Pitääkö sen ovistestin olla ihan kirkas viiva vai täh. En ole niitä ennen käyttänyt. Nyt mies oli kumminkin niitä sitten tilannut. En tiedä vahingossa vai haluaako hän jo parempia tuloksia. ::arghh:wink
Kun minä sain lauantaina dpo 12 haalean plussan Raskauskeijun 10miu testiin, niin mulla oli tämmöinen viiva ovistestissä (kuvassa siis tuo kyseinen raskaus-ja ovistesti). Ja koskaan mulla ei noilla kiertopäivillä tai dpo:lla ole ovistestissä tuommoista viivaa, vaan testissä on ollut joko haalea viiva tai se on ollut lähes vitivalkoinen. Mutta nämä varmaan yksilöllisiä seikkoja. Jostain olen lukenut että jonkinlainen viiva pitäisi r-testissä olla ennenkuin ovistestillä voi raskauden "todeta".

IMG_20180813_062230-744x992.jpg

Ja toivon sulle Mimosa-18 plussaa!:) Mulla ihan kirkkaita negoja vaan. Mietin että tänään menossa yskästä lääkäriin ja jos ne määrää röntgenit niin eikö niihin pääse ollenkaan jos epäily raskaudesta vai mitäs. Onko kellään kokemusta?

Jos on epäily raskaudesta, niin ne peittää vatsanalueen niillä lyijylevyillä, ettei alkio saa säteilyä.

Kiitos vastauksista!:p Raskauskeijun liuska ei helpottanut epäilyksiä tänäänkään vaan antoi perinteisen hukkaviivan. Eli hyvillä mielillä voin lähteä sinne röntgeniinkin. Mistä mä näitä mun tyhmiä kyselisin jos ei tätä palstaa olisi.:D
9afb8a51458d119015da6609c0e8401e

Tee digi, ymmärtääkseni ne on yllättävän herkkiä o_O Kun vähän tuon tapaista "viivaa" minä sain pari päivää Raskauskeijun 10miu testeihin ennenkuin sain erotettavan plussan :) Toisaalta Pregcheck on yleisesti ottaen luotettavampi :grin

Tee digi, ymmärtääkseni ne on yllättävän herkkiä o_O Kun vähän tuon tapaista "viivaa" minä sain pari päivää Raskauskeijun 10miu testeihin ennenkuin sain erotettavan plussan :) Toisaalta Pregcheck on yleisesti ottaen luotettavampi :grin

En oo raaskinut digiä uhrata. Käyn hakemassa first responsea ja apteekin omaa vielä. Toi on se 25mIu liuska. Mutta tosiaan pc en näe mitään. Ja nuo raskauskeijun testit on temppuillut muutenkin. Jopa kierron alussa kun halusin nähdä sen kemiallisen jälkeen puhtaan negan. Muista hailurat hävisi mutta tuo se jaksoi herätellä toiveita. :oops:

Ja sulla se negakierto vai plussa? Se oli kyllä tosi outoon aikaan kuusta. Mietin ensin kiinnittymistäkin mutta ei sovi oikein siihenkään. Kai se oli vaan jotain. Mut mulla on toivoa vielä kun saattoi se ovis olla vasta sillä toisella kerrallakin kun mulla saattoi olla tuplat tässä kierrossa. Lämmöt vähän huolestuttaa. Tossa laitoin liivejä päälle niin vasen tissi on jumalattoman kipeä ja semmonen "painava". Mutta koska vaan vasen niin en ota sitäkään "oireena". Haluun olla pessimisti niin en pety kun menkat kurvaa paikalle. ::arghh:D

En tiiä vielä kun kierto ollut 25-35 päivää... En tiiä yhtään milloin odottaa kuukautisia. :wacky: Ääh oikeesti nyt tajusin että on kp 25. Outo kipu oli kp20. :nailbiting:

Laura666 ompas kummallinen tilanne! Mikäs kp sulla on?

Täälä kp28/28, dpo13, kiinatesti negatiivinen. Etova olo jatkuu, kuukautisoireiluja ei ole, rintoja vihloo satunnaisesti. Toki lopetin 5 yön yövuoroputken mikä saattaa aiheuttaa huonovointisuutta kun huonommin nukkunut välissä, saa nähdä. Koitan huomiseen malttaa testauksen, haen tänään prechekin kaupasta. En silti usko raskauteen, olisi se jo testissä näillä päivillä näkynyt... Kroppa vaan temppuilee kun ensimmäinen kierto kun raskaus olisi mahdollinen. Raivostuttavaa, alkaisipa ne kuukautiset jo! Luulin että negatiivinen testi ne olisi saanut alkamaan, tähän asti se on toiminut.

Täälä kp28/28, dpo13, kiinatesti negatiivinen. Etova olo jatkuu, kuukautisoireiluja ei ole, rintoja vihloo satunnaisesti. Toki lopetin 5 yön yövuoroputken mikä saattaa aiheuttaa huonovointisuutta kun huonommin nukkunut välissä, saa nähdä. Koitan huomiseen malttaa testauksen, haen tänään prechekin kaupasta. En silti usko raskauteen, olisi se jo testissä näillä päivillä näkynyt... Kroppa vaan temppuilee kun ensimmäinen kierto kun raskaus olisi mahdollinen. Raivostuttavaa, alkaisipa ne kuukautiset jo! Luulin että negatiivinen testi ne olisi saanut alkamaan, tähän asti se on toiminut.

Tsemppiä!

Kp20. En tiedä oman kierron pituutta mutta kp10 oli aika todella selvä ovis kaikki natsasi. Mutta kp 14 tuli toinen. Ja nyt lämmöt menee miten menee niin en oikein tiedä. Lämpöily voi johtua keuhkokuumeestakin. Tänään lääkärissä todettiin kuumeeton keuhkokuume. :confused:

Takaisin