Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Bellamama, martsa ja kyfi! Ja jos joku jäi vielä mainitsematta! :)

alinah: tsemppiä pistelyyn! Mä oon tottunut työn puolesta pistelee toisia, mut itseään pistäminen on kyllä paljon vaikeampaa. Samaa lääkettä oon siis pistänyt joskus.

Shiruli82 mulla on joskus samaa, että vasenta tissiä vihloo :D

Mrs. R paljon onnea plussasta! Katoin toisesta ketjusta, et sait kyllä aikasin vahvan viivan!

Täällä kp 9 ja Glow sovellus kertoi hedelmällisen ajan alkaneen, tosin mies on 400km päässä, et sitä ei pysty vielä hyödyntämään :D

Ootteko muuten kuulleet ovulaatio finnistä koskaan? Mä oon aina yhdistänyt finnit menkkoihin, mutta nyt luin viime kierrossa jostain, että finni tulis sille puolelle mistä munasolu irtoaa. Viime kierrossa tuli vasempaan poskeen ja nyt näyttäisi tulevan oikealle huulen yläpuolelle :)

Kiitos!

Mulla ei tuu finnejä muulloin kuin menkkojen aikaan. Täytyy pistää merkille!

Täällä kuukautisten aikaan pelkästään finnejä.
Noista lääke hinnoista niin itsellä menee rankempiin siis IVF hoitoon yhden hoidon aikaan koko lääke katto täyteen siis se 613,50e.

Kiitoksia!

Aloitin tosiaan eilen terot ja lisäksi lääkäri pyysi aloittamaan rautalääkityksen alhaisen ferratiinin vuoksi. KP 3-7 olisi tarkoitus ottaa Letrozolit tueksi, mikäli labrat ok.

Yritin seurata ketjua ja huomasin, kuinka moni on täällä niin perillä asioista. Itse tuntuu siltä että olen vähän pihalla oviksen bongailujen, lämpöjen mittailujen sun muiden kanssa.

Niin minä tuolla mainitsinkin että rankemmat hoidot onkin sitten kalliimpia, ja unohtui mainita se että lääkekatto tulee heti vastaan.. :) Mutta äkkiäkös se näistäkin tulee, jos vielä montakin kiertoa tarvii ostella näitä.

ShiruLi82 oletko miettinyt rintatulehduksen mahdollisuutta? Kannattaa melkein lääkärillä käydä jos vielä jatkuu..

Taitaa olla rintatulehduksen mahdollisuus 0% mun tapauksessa. Ei oo lapsia enkä imetä. Ja toisaalta ei koske kokoajan vaan välillä juilii ja sit taas katoaa ja tänään kyllä ollut herkkänä toinenkin rinta. Saapas nähdä mistä kyse kun ei ole ikinä ollut mitään tämän tyylistäkään. Ei menkkojen, ei ovisten eikä edes lapsettomuushoitojen aikana.
Toivonmukaan enteili plussaa.

Mulla esikoisesta ennen plussaamista oli rinnat kipeät muutaman viikon, kunnes tajusin tehdä testin.

Kp 18. Tein sitten sekä raskaustestin että ovistestin. Molemmat negoja. En tiedä, mitä niissä ois toisaalta pitänyt edes näkyä :dead:

Ompa kamalaa tämä epätietoisuus. Viimekierto oli tosiaan eka luomukierto pillereiden jälkeen ja päiviä oli 48. En jaksaisi toista samanlaista putkeen :banghead:

Mrs R. Onnea paljon! Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin! :) itse plussasin esikoisesta suoraa 3+ vaikka kuukautiset olivat 3pv vain myöhässä.

Suva voi harmi, onneksi se voi vielä plussaksi muuttua! :) yrityksestä ei ole puutetta. ;)

Uutukainen joo , toivotaan että tulis muuttuisi tai kuukautiset alkaisivat. Inhottavaa odotella.

Mimosa-18 en ole kuullut, kiinnostavaa! Pitää aloittaa seuraamaan itsekin. Toivottavasti pian pääsette hyödyntämään ovulaation!

ShiruLi82 kumpa tosiaan enteilisi plussaa!

Hipshops toivotaan että kierto tasaantuisi pian!

Näin tänään vanhan työkaverin, jolla oli pieni 4vk ikäinen vauva, syntynyt 3vk etuajassa. Vauvakuume senkuin kasvoi!

Täällä esikoista kuumeileva liittyy joukkoon!

Poistatin kierukan tässä kuussa, jonka jälkeen melkein heti ekat menkat, nyt kp15 menossa ja kovasti ovistuntemuksia vaikuttais olevan, ainakin alamahaa siihen malliin juilii.

Ajatus oli, että ei nyt alkuun otettais stressiä asian suhteen ja että annetaan sattumalle mahdollisuus, mutta kummasti se vauva vaan koko ajan on mielessä... :)

Tervetuloa Candice ja toivotaan pikaista plussaa!

Täälä alkoi aivan järkyttävät alavatsa ja - selkäkivut, epäilen ovulaation olevan nyt. Toisaalta viime kuussa oli samalla puolen kipu, oikealla, ja ovulaationhan pitäisi vaihdella kuukausittain, joten tiedä sitten. Epäilen, että olisi endometrioosi, mutta ainakaan vielä ei ole todettu, vaikka oireita paljonkin on.

Heip! Mie tuun tänne kans jutteleen. Kuumeilen kovasti toista ja esikoistyttö on 1v 3kk. Raskaana ois kiva olla ennen tän vuoden loppua vaikka yrittämistäkään ei oo vielä alotettu.. Olen siis hyvin optimistinen. :rolleyes:

Mielenkiintoinen toi ovulaatiofinniteoria :D Minulta taitaa sitten irrota vasemmalta useampikin :D :D :p

Tervetuloo uusille teitähän oliki aika monta :smiley-bounce016
Tosta toiveesta saada tiettyn aikaan vauva, mää aatttelen että saa sitä haaveilla mokä ois sellane oma ihannekuukauso saada vaikka tärkeintä on saada se ees joskus. Mulla ois ehkä toukokuu ku sit ois ihana kesä eessä uuden vauvan kanssa äitiyslomalla ka ois valoo ja ehkä lämpöö nii ei tarttis sisällä kökkoä :dance011

Mut iham sama vaikka syntys jouluaattona ei se sitä meinaa että ois jotenki pettyny. Haaveita pitää olla ja niitähän meillä on kaikilla ku vauvasya haaveillaan!!
Finnejä mulle ei kyl tuu koskaam, lie misyä si johtuu.
Mulla tänää dpi 9 ja nega testattu. Liekö liian aikasta vai onko plussaa tulossakaaa, sen näkee.

Tsemppiä kaikille:gen014

Kivasti uutta porukkaa tullut, kaikille pikaista plussaa :)

Itsellä menossa dpo 9 ja tänään testasin negan.
Testejä kun nyt sattuu olemaan kaapissa niin kai se on huomenna jo testattava seuraavan kerran:shy:

Mä ainakin myönnän haaveilevani kesävauvasta, mutta en ihan varmasti oo pettynyt, osuupa se laskettu aika mihin vuodenaikaan tahansa, kunhan nyt tulis ylipäätään raskaaksi.

Tuohon ovulaatiofinni-teoriaan jos on uskominen, niin multa irtoo sit melkein joka kerta molemmilta puolilta :D Toisaalta, suvussa on kyllä kaksosia... :P

Heippa

Ilmoittautuisin mukaan. Kerron ensin hieman itsestäni
Täytin juuri 37 v, olen eronnut viiden lapsen äiti. Joten eipä täällä ihan ekaa kertaa kuumeilla:joyful:Edellisestä liitosta on neljä lasta joista kaksi on jo kouluikäisiä 8 ja 10v, sitten kaksi nuorempaa 4 ja 6v. Välissä yksi parin vuoden tuhoon tuomittu juttu josta yksi 10kk ikäinen tyttö. Uuden miehen löysin viime marraskuussa ja siitä asti olemme pitäneet tiukasti yhtä ja nyt tuntuu vasta että se oikea ihminen on löytynyt:HeartredHän on minua hieman nuorempi 33v ja hänellä on yksi tyttö, jota näkee lapsen äidin narsistisen luonteen takia hyvin harvoin:angry2
Ikäni puolesta pelottaa tuo yrittäminen ja töihin pitäisi palata marraskuussa, mutta rakastan häntä niin paljon että haluan että hän saa kokea mitä on olla isä koska hänelle ei ole siihen kunnon mahdollisuutta annettu.

Kierrosta ei mitään hajua, käytän nyt minipillereitä ja viimeinen levy menossa, tämän jälkeen päätimme että ehkäisy jätetään pois ja ollaan rennolla mielellä tulee jos on tullakseen.

Haluaisinkin kysyä löytyykö täältä muita jo iäkkäämpiä yrittäjiä vai onko heille omaa palstaa jossain? En nyt koe vielä kuuluvani tuonne yli 45 v puolelle.

Eli minut voisi lisätä taustailijoihin. Koska yritys ei ole vielä käynnissä.

Olen aina raskautunut nopeasti, toivon todella että nytkin kävisi niin.

Haluaisinkin kysyä löytyykö täältä muita jo iäkkäämpiä yrittäjiä vai onko heille omaa palstaa jossain? En nyt koe vielä kuuluvani tuonne yli 45 v puolelle.

Eli minut voisi lisätä taustailijoihin. Koska yritys ei ole vielä käynnissä.

Olen aina raskautunut nopeasti, toivon todella että nytkin kävisi niin.

Tervetuloa tänne mukaan :)

Mä olen ehkä vähän samankaltaisessa tilanteessa sun kanssa. Oon 33v ja lapsia on 3 :) 12, 10 ja 7 vuotiaat, sekä miehellä 2 lasta ennestään. Ensimmäistä yhteistä siis kuumeillaan.

Multa poistettiin kierukka 6/17 runsaiden vuotojen takia ja silloin puhuttiin että vältellään hedelmällisiä päiviä, mut vauva ois ihana yllätys.

No meidän ehkäisy on toiminut erittäin hyvin kp 8-14 ollaan menty keskeytetyllä ja muuten normaalisti, nyt vihdoin puhuttiin että aloitetaan kunnon yritys :D

Mie oon aina haaveillu alkuvuoden vauvasta. Ehkä siks ku oon ite syntyny maaliskuussa. Esikoisen laskettu oli toukokuussa mutta hänestä tuliki huhtikuinen. :grin Nyt kun toinen haluttais nii joku 2v ikäero ois ollu kiva ja että toinenki ois ollu alkuvuoden vauva mutta eipä siihen enää kerkeä. Puhetta ollu että kapseli pois ens kuussa ja viimeks meni raskautumiseen 2kk.. Nyt tosin imetän vielä esikoista että hyvinki voi venyä riippuen miten kierto palautuu kapselin poiston jälkeen. Onko täällä muita imettäviä kuumeilijoita?

Takaisin