Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Salainensydän, hienosti löytyi ovis! Ehkä iltavuorokin menee nopeammin kun on jotain mitä odottaa :joyful:

Täällä kp 16, Flo sanoo ovulaation olevan tänään ja Womanlog huomenna. En oo tikuttanut nyt ollenkaan, niin en tiedä missä mennään. Voi olla että ovis meni jo tai sitten se on tulossa. Kipuja tms ei oo ollut (paitsi yksi pienenpieni vihlaisu vasemmalla puolella eilen, olisko sit ollut se), mennään nyt tälleen "vanhanaikaisesti" ja puuhastellaan vaan säännöllisesti ja katsotaan mihin se riittää. Josko tänään illalla sais vielä miehen innostumaan niin sit vois pitää lepoa :grin

Mulla kp15. Ja loppui myös ovistikut, eli ei siis mitään tietoa missä mennään :bored: näinköhän raaskis uutta tilausta laittaa menemään, vaikka tän kierron suhteen taitaa ollakin jo pian myöhäistä. Tai toivon ainakin, en jaksais toista megakiertoa heti putkeen :eek: apua, en ollutkaan ajatellut mahista jos tääkin venyy ja ovis ei oo vielä seuraavaan 10 päivään. Ois varmaan helpottanut tän kierron ennustusta jos sen sais varmana bongattua....

Hommailutkin on tällähetkellä niin hikistä puuhaa, sais jo helteet loppua. :cool:

Mulla kp15. Ja loppui myös ovistikut, eli ei siis mitään tietoa missä mennään :bored: näinköhän raaskis uutta tilausta laittaa menemään, vaikka tän kierron suhteen taitaa ollakin jo pian myöhäistä. Tai toivon ainakin, en jaksais toista megakiertoa heti putkeen :eek: apua, en ollutkaan ajatellut mahista jos tääkin venyy ja ovis ei oo vielä seuraavaan 10 päivään. Ois varmaan helpottanut tän kierron ennustusta jos sen sais varmana bongattua....

Hommailutkin on tällähetkellä niin hikistä puuhaa, sais jo helteet loppua. :cool:

Ilmalämpöpumpun alla onnistuu aika hyvin :p

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta jos ootte jo kihloissa niin eikö sua oo jo aiemmin kosittu? Tai siis eikö kosintaa seuraa kihlautuminen jota seuraa naimisiinmeno?

Tsemppiä hääjärjestelyihin! <3

Ihan oikeassa olet, siis niinhän se menee oikeasti. Mutta meillä oli kihlat vähän sillein et mentiin kauppaan ja ostettiin. Sillon jo miehelle sanoin, että jos joskus haluaa naimisiin niin saa sitten kosia vihkisormuksella ns. uudestaan. Halusin, että mies päättää vihkisormuksen. Ja osu kyllä valinta nappiin <3

Tervetuloa Lapanen, toivottavasti ei kestä kakkosenkaan yritys kauaa! :)

Ihanaa Antzeliina, häähommia!!! <3

Tsemppiä taas pitkäkiertolaisille ja "hoitolaisille"!

ON: tänään dpo4, kp17/24-26. Outoja tuntemuksia ollut alamahassa eilen ja tänään, nippailee, nipistelee, vähän polttelee jne. Tänään tuli aamulla paperiin pikkusen, vähän kun ovis limaa, muttei ihan niin kirkasta eikä ihan niin venyvää. :eek: Mitähän lie!? Eikä oltu hommailtu, että ois mitäs jäämiä siitä touhusta. :cool: muutenki ehkä normia enemmän valkkaria, kun yleensä oviksen jälkeen. Kohdunnapukka edelleen napakka ja kiinni. Ja taas mulla meni nenä tukkoon, ihan kun viimeks keskenmenneessä kun oli tärpänny! :p toivon kovasti että enteilisi taas plussaa <3 joo tiiän, ei voi mitään oireita olla vielä oikeesti! :D Taidan taas sortua testailemaan loppuviikosta... :rolleyes:

Missäs vaiheessa täällä porukat menee, kuka testaa seuraavaksi? ;)

Ihan oikeassa olet, siis niinhän se menee oikeasti. Mutta meillä oli kihlat vähän sillein et mentiin kauppaan ja ostettiin. Sillon jo miehelle sanoin, että jos joskus haluaa naimisiin niin saa sitten kosia vihkisormuksella ns. uudestaan. Halusin, että mies päättää vihkisormuksen. Ja osu kyllä valinta nappiin <3

Meillä meni vähän samalla kaavalla! :D tosin, mentiin kihloihin niin, että mun synttäriaamuna mies herätti ja kysy vaan (tosi romanttisesti) että pitäsiksä tämmöstä?! :'D Sitten kun oltiin oltu 10v kimpassa niin vuosipäivänä toi (kaulakorurasiassa, etten arvais :D) vihkisormuksen ja kysy että mentäiskö ens kesänä naimisiin! <3

Antzeliina: Voi miten mukavaa <3 Sitten vaan häitä järkkäämään. Itsekkin menin tuossa juhannuksena kihloihin mutta häitä ei ole vielä päätetty, menee varmasti parin vuoden päähän. :cat:

Heitsu: Hyvä että sentäs vuotaa vaikka ajoittainkin. Uusi kierto = uusi mahdollisuus. :happy:

Mymmeli: Sulla kierto miltein samassa vaiheessa kun mullakin. Mulla Dpo 6 -Samat oireetkin, eilen koko päivän juilinut alavatsaa/kohtua/ ja ei tyypillistä kyllä tässä vaiheessa kiertoa koska yleensä nämä juilimiset tulee just ennen menkkoja tai ovista. o_O Lisäksi oon vissiin uinut sen verran paljon että rinnat on kipeet. Eilisen ja viime yön ja nyt aamullakin juilinut myös siellä ja oli ikävä nukkua, mutta eikai se vielä voi mitään enteillä näin aikaseen? :wideyed:
Lämmöt on jumahtaneet nyt alas, en ole kyllä aikaisemmin seurannut mutta 36.4 oli tämänkin aamun tulos kun oviksen aikaan oli 36.2.

Onnea plussanneelle, ehdin jo unohtaa nimimerkin :smiley-ashamed005
Luruh, onpa kyl outoo et tollee sanottu!! Rajahan on just tolle ku Heitsu linkkas et kaks biologista lasta, eikä hitto vie mitää keskenmenoja lasketa :stop ny oot vaan kovana ja vaadit tutkimuksoi ja hoitoja!

Mää laitoin ton mun lämpökäopyrän ihan sillä et ne kellä on suht säännöllinen kierto nii huomaa kui helppo sillä on löytää ovis. Ja sit ku seuraa monyaa koertoo ni huomaa säännönmukasuuden eikä ovis jää välistä tsi tarvi arpoo viivojen vahvuutya . Eli täälä on my dpo 3 ja ihan niinku arvelinki oli ovis. Jotta piinapiinaa taas ens viikkoon :happy093 mää kyl suositttelen noita aamulämpöjä jos vaan kiinnostaa. Sekin etu on tosda et lämmöt lähtee laskuun jos menkat tekee tuloonsa ni ei ehdi nii pettyy eikä testailla turhaan paitsi jos tykkää testailusya niiju mä :laughing025

No tätä mä oon kans kuvitellu mut se hoitaja puhelimessa vaan jotenki tosi tylysti ilmas et juu ei mitään toivoa päästä hoitoihin :mad:

Ens viikolla onneks meen sit sinne neuvolaan ni täytyy sen hoitajan kanssa keskutella et mikä tää juttu nyt on et eihän tää näin voi mennä.

Tuli vaan siitä puhelusta tosi ärsyyntyny olo ja teki mieli heittää hanskat tiskiin tän koko yrittämisen kanssa. Sit viel viikonloppuna otettiin miehen kanssa tosi pahasti yhteen tästä koko yrittämisestä. Onneks saatiin sentään miehen kanssa sovittua välit kuntoon :shy:

Tähän viel lisänä meillä on tosiaan häät 24.11 tulossa et vähän meinaa häästressikin puskee tässä päälle mut onneks mulla on maailman paras kaaso joka tekee about kaiken mun puolesta :wink

Ilmottaudumpa minäkin tänne, kolmas on haaveissa, kaksi lasta löytyy entuudestaan, pian 3v ja 1v.
Ehkäisy jätettiin kuukausi sitte ja yhdet menkat odotettiin alta pois, nyt kp 13 ja flo ennustaa tälle päivälle ovulaatiota, tulos nähdään muutaman viikon päästä. Mentaliteetti on että tulee kun tulee, en testaile ovulaatiota millää ja seksiä harrastetaan kun mieli tekee (eli päivittäin). Katsotaan kauanko menee :)

Heippa! Täällä liittyy uusi vauvakuumeilija joukkoon! Meillä tällä hetkellä 1v 3kk poika ja toinen on kovasti toiveissa. Kierukka poistettiin viime viikolla ja nyt toivotaan pikaista plussaa. Miten sitä ei nyt liikukkaan mitään muuta mielessä kun tämä

Mulla on nännit ollu nyt tosi hellänä parin päivän ajan, mutta tuskin nyt vielä voi enteillä mitään, jos eka raskauteen mahdollisesti johtava touhuilu on ollu viime keskiviikkona o_O

Kovasti tekis jo mieli testailla, mutta taitaa vielä olla turhaa alle viikon jälkeen :shy:

Kun olen joskus miettinyt, milloin haluaisin lapseni syntyvän, toukokuu on kuulostanut juuri sopivalta. Toivotaan että alinah teillä tuuri käy!

Jos mulla tämä kierto menisi putkeen, olisi vissiin sitten huhtikuun lopulla la. Jos ja jos ja jos :)

martsa, samaa usein miettinyt.. että kun ei muuta mielessä pyörisikään kun nämä asiat. Pitäisi keksiä itselle enemmän puuhaa ilmeisesti :hilarious:

Mutta joo.. tuntuu että ei tämä ole vielä se meidän kierto. En tiedä. Ei vaan tunnu siltä. Ja harmittaa kun mies olettaa että homma tapahtuu kuin naps vaan. Muutamasti jo kysynyt että onkos ollut mitään oireita. No ei ole, eikä tässä vaiheessa kai mitään kuuluisi ollakkaan :sorry: nimimerkillä ovis hukassa.

Niin ja ajatella, että vielä kaksi kuukautta sitten mies oli sitä mieltä ettei vielä olisi lapsen aika.

Alinah tsemppiä hoitoihin!

Martsa tervetuloa, toivotaan pikaista plussaa! Oliko sinulla kierukan aikana menkat normaalisti, että miten menee kierto nyt?

Hipshops minäkin haluaisin toukokuun vauvan. Nyt jos onnistuisi, niin LA olisi huhtikuun lopussa, sitte menisikin toukokuun loppuun seuraava. Toki molemmat lapset ovat tulleet vähän etuajassa että sitä ei tiedä koska kolmas tulisi..
Jännä miten miesten mielipiteet tuntuu vaihtuvan, meillä oli ensialkuun kans kovin miettiväinen asian suhteen! Toivotaan pikaista tärppiä teille!

En ole tuntenut varmaa ovulaatiota tälle päivälle, katsotaan mitä huominen tuo tullessaan.

Mullakin touko-kesäkuuhun menisi LA jos nyt onnistuisi IVF.Näiden 4v8kk yritys historian aikaan loppu peleissä ja mielipiteeni on se niin ihan sama missä kuussa syntyy syntyisi edes.

Minusta on kiva välillä tehdä noita laskelmia, en tietenkään usko että onnistuisi vielä mutta ainahan sitä voi yrittää pitää pientä toivonkipinää yllä.
On meilläki yritystä takana 2,5v.

Hei nyt!
Tänään kp 33, Flo ennustaa kuukautisia tälle päivää. Mitään selviä raskausoireita ei ole, mutta nännit on saakelin arat ja nyt muutamana päivänä on ollut etenkin aamuisin semmosta pientä kuvotusta. Ei pahoinvointia tai oksentelua, vaan kuvotusta. Epämääräistä sellaista.
Lisäksi näin yöllä unta, jossa tein kaksi raskaustestiä, joihin molempiin pärähti leffaviivat.

Joten, mitä ootte mieltä: uskaltaisko tänään testata illalla monen tunnin pidättelyn jälkeen vai pidänkö pääni ja testaan vasta sitten, kun menkat on oikeesti myöhässä, jos ne nyt ylipäänsä jää pois tässä kierrossa... :bored:
En oikein tosta unestakaan osaa mennä sanomaan, et onko se vaan jotain alitajuista kaihoa sen km jälkeen vai yrittääkö mun keho kertoa jotain.

Oon siis aikoinaan nähny ainakin yhden enneunen tai sellaisen, joka näin jälkikäteen ajateltuna oli merkki siitä, että valmistaudu.

Edit: mies avasi meetwurstipaketin ja lykkäs sen mun nenän alle ja hyi saatana. Meinas päästä miniykä. Meetwurstin haju siis ällötti tammikuussa sen keskenmenneen kanssa...

Muokattu viimeksi:
Takaisin