Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, se nipukka teki mietteliääksi, että jos sittenkun. Toisaalta se oli tänään aamulla paljon alempana :/ (toivottavasti se ei ennusta mitään ikävää)

Onnea plussasta!
Mulla nousi kohdunnipukka paljon myöhemmin ekassa raskaudessa, vaikka itse myös jännäilin. Kovin on yksilöllistä, eikä välttämättä meinaa mitään suuntaan tai toiseen.

Onnea plussanneille! <3

Täällä ovis rupeaa ilmeisesti olemaan lähellä. [emoji4] veikkaan, että huomenna on selkeä ovis plussa. Tänään tällainen :

7f1b7fa44514c316ca8281e56a046a33

Onnea onnea kaikille plussanneille!! Ja paljon tarrasukkia!
Onko jollain teistä tietoa, että kumpi noista raskauskeijun onestep raskaustesteistä on herkkä ja kumpi normi? Mä oon tilannut molempia ja paketissa ei lue mitään tietoa. Toinen on tosi kapea ja toinen kaksi kertaa leveämpi?

Oon nyt yrittänyt pitää vähän taukoa kaikista vauvajutuista ja yrittänyt keskittyä kivoihin asioihin ja nauttia elämästä. Tässä kierrossa ei ollut mitään tuntemuksia mahdollisesta raskaudesta ja siksi meinas torstaiaamuna mulla ja miehellä mennä aamukahvit väärään kurkkuun, kun apteekin herkkä näytti viivaa (dpo12). Tänä aamuna oli viiva myös normi pregchekissä ja onestepin herkkässä. :) Tänään pitäis myös kuukautisten alkaa. Alamahaa kyllä vähän jomottelee, että katsotaan nyt miten käy. :confused:
f6b3c93761028275bae975b28e181a16

fbd3d9104eeb9074580455e704ec0ac7

Oon nyt yrittänyt pitää vähän taukoa kaikista vauvajutuista ja yrittänyt keskittyä kivoihin asioihin ja nauttia elämästä. Tässä kierrossa ei ollut mitään tuntemuksia mahdollisesta raskaudesta ja siksi meinas torstaiaamuna mulla ja miehellä mennä aamukahvit väärään kurkkuun, kun apteekin herkkä näytti viivaa (dpo12). Tänä aamuna oli viiva myös normi pregchekissä ja onestepin herkkässä. :) Tänään pitäis myös kuukautisten alkaa. Alamahaa kyllä vähän jomottelee, että katsotaan nyt miten käy. :confused:
f6b3c93761028275bae975b28e181a16

fbd3d9104eeb9074580455e704ec0ac7
Onnea larra,varmaan tiedätkin että jomotukset kuuluu alkuraskauteen.Itellä oli menkkajomotuksen kaltisia jomotuksia ja ne oli vain hyviä jomotuksia :)

Heitsu1996, joo kyllähän mä tiedän. Silti ei uskalla nostaa odotuksia liian korkealle, kun tietää kuinka helposti asiat voi vielä muuttua näin alussa. :)

Onnea larra! Pikkutöppösiin tarrat matkaan!

Kp 26/25-31. Tein huvikseni pc:n testiä aamulla, eikä siihen toista viivaa tullut. Testi unohtui pöydälle ja ehkä noin 10 min kuluttua katsoin uudelleen ja oho: värikäs haamulainen se siellä. Parin tunnin päästä tein rfsu:n testin, mut se oli umpinega. Joskus on pc näyttänyt harmaata viivanpaikkaa, mut ei tällaista.

Onnea kaikille plussanneille! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin <3

Kun aloin itse näihin raskausasioihin enemmän perehtymään, pakko myöntää että yllätyin siitä miten moni asia voi mennä pieleen..
Nyt ihmettelen ihmisiä jotka uskaltavat sitä positiivista raskaustestiä hehkuttaa heti koko suvulle. Mutta mä olenkin ikuinen pessimisti, voi sitä huolen ja stressin määrää jos joskus viimein raskaudun. :hungover:

Mutta mä olenkin ikuinen pessimisti, voi sitä huolen ja stressin määrää jos joskus viimein raskaudun. :hungover:
Älä muuta sano, täällä toinen samanlainen. Etenkin kun on tässä vuoden yrityksen ja täällä foorumilla olon aikana huomannut kuinka moni joutuu kuumeiluryhmiinkin takaisin palaamaan.. :sad001 Ehkä sit ekan kolmanneksen jälkeen uskaltaa vähän huokaista. Kun vaan sais ensin sen plussan tikkuun..

Muokattu viimeksi:
Älä muuta sano, täällä toinen samanlainen. Etenkin kun on tässä vuoden yrityksen ja täällä foorumilla olon aikana huomannut kuinka moni joutuu kuumeiluryhmiinkin takaa palaamaan.. :sad001 Ehkä sit ekan kolmanneksen jälkeen uskaltaa vähän huokaista. Kun vaan sais ensin sen plussan tikkuun..

No sepä! Ei oo yksinkertaisia asioita nämä.

Ja siis pakko vielä lisätä että tietenkin plussasta (ja raskaudesta yleensäkin) saa ja pitääkin uskaltaa iloita :Heartred se on aina askel lähempänä sitä omaa vauvaa. Tavallaan kadehdinkin ihmisiä jotka uskaltavat. :)

Onnea Larra! Mullakin on jomotuksia (just lisäsin Flo:hun oireena). Toivotaan parasta! Koska sun la on? :)
Me ei tällä kerralla aiota kertoa vielä muille, viimeksi kerroimme vanhemmillemme heti. Ja isosisko saa varmaan tietää ekan ultran jälkeen. Hän on itseasiassa tässä reilun kuukauden puhunut että pikkuveli tulee pian o.O

Muokattu viimeksi:
Tänne rantautumassa 1kp jomotuttaa,päänsärkyä ja pyyhkieässä tulee hyytymiä ja tuhrua.Tällä erää ei pitkään menny ennen kun alkoi menkka oireet ja menkat noiden primolutejen lopetuksen jälkeen.

Onnea Larra! Mullakin on jomotuksia (just lisäsin Flo:hun oireena). Toivotaan parasta! Koska sun la on? :)
Me ei tällä kerralla aiota kertoa vielä muille, viimeksi kerroimme vanhemmillemme heti. Ja isosisko saa varmaan tietää ekan ultran jälkeen. Hän on itseasiassa tässä reilun kuukauden puhunut että pikkuveli tulee pian o.O

Kiitos! Laskettu aika olis 23.12.
Me kans kerrotaan todennäköisesti vasta, kun ollaan vähän turvallisemmilla vesillä. Vähän huolestuttaa, kun on kaikenlaisia juhlia tulossa (työpaikan, vappu, kaverin polttarit) ja jotenkin pitäisi salata alkoholittomuuden syy. Mutta eiköhän niistäkin kunnialla selvitä.

Takaisin