Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, se nipukka teki mietteliääksi, että jos sittenkun. Toisaalta se oli tänään aamulla paljon alempana :/ (toivottavasti se ei ennusta mitään ikävää)
Onnea larra,varmaan tiedätkin että jomotukset kuuluu alkuraskauteen.Itellä oli menkkajomotuksen kaltisia jomotuksia ja ne oli vain hyviä jomotuksia :)Oon nyt yrittänyt pitää vähän taukoa kaikista vauvajutuista ja yrittänyt keskittyä kivoihin asioihin ja nauttia elämästä. Tässä kierrossa ei ollut mitään tuntemuksia mahdollisesta raskaudesta ja siksi meinas torstaiaamuna mulla ja miehellä mennä aamukahvit väärään kurkkuun, kun apteekin herkkä näytti viivaa (dpo12). Tänä aamuna oli viiva myös normi pregchekissä ja onestepin herkkässä. :) Tänään pitäis myös kuukautisten alkaa. Alamahaa kyllä vähän jomottelee, että katsotaan nyt miten käy.
![]()
![]()

Älä muuta sano, täällä toinen samanlainen. Etenkin kun on tässä vuoden yrityksen ja täällä foorumilla olon aikana huomannut kuinka moni joutuu kuumeiluryhmiinkin takaisin palaamaan..Mutta mä olenkin ikuinen pessimisti, voi sitä huolen ja stressin määrää jos joskus viimein raskaudun.![]()
Älä muuta sano, täällä toinen samanlainen. Etenkin kun on tässä vuoden yrityksen ja täällä foorumilla olon aikana huomannut kuinka moni joutuu kuumeiluryhmiinkin takaa palaamaan..Ehkä sit ekan kolmanneksen jälkeen uskaltaa vähän huokaista. Kun vaan sais ensin sen plussan tikkuun..
se on aina askel lähempänä sitä omaa vauvaa. Tavallaan kadehdinkin ihmisiä jotka uskaltavat. :)Onnea Larra! Mullakin on jomotuksia (just lisäsin Flo:hun oireena). Toivotaan parasta! Koska sun la on? :)
Me ei tällä kerralla aiota kertoa vielä muille, viimeksi kerroimme vanhemmillemme heti. Ja isosisko saa varmaan tietää ekan ultran jälkeen. Hän on itseasiassa tässä reilun kuukauden puhunut että pikkuveli tulee pian o.O