Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Liirumlaarum tsemppiä. <3 toivottavasti saat selvyyden asiaan. Mulla todettiin joukukuussa tuulimunaraskaus ja alkoi tulla itsestään ulos. Mutta ei tyhjentynytkään kokonaan itse ja koitettiin sitten lääkkeellisesti ja sit lopuksi kaavintaan. Vuodin yhteensä 10 viikkoa. :( Ymmärrän siis hyvin että stressaa ja haluais vaan päästä eteenpän. Toivottavasti et joudu mennä yhtä pitkän kaavan kautta.

Tsemppiä liirumlaarum, itsekin tiedän miten turhauttavalta tilanteen pitkittyminen tuntuu :/ Mulla näytti r-testi negaa 4 viikkoa lääkinnällisen tyhjennyksen jälkeen, mutta vuoto senkun jatkui eikä sairaalassa oltu huolissaan... Kannattaa vaatia tarkastuskäyntiä, jos huolestuttaa. Mulla ois toiveissa josko kesäkuussa viimeistään kroppa ois normikunnossa ja mahdollinen polyyppi poistettu, vaan 5 kk keskenmenon jälkeen :hilarious: voi elämä, ehkä se tästä...

Soitin neuvolaan ja se sano, että hcg saattaa laskee tosi hitaastikkin. Kahden viikon päästä kontrolli labra ja pitäis sillon olla jo alle 5 hcg kun sit km:sta on jo kuukausi. Tää odottelu on niin turhauttavaa ja stressaavaa :(
Vuodosta tai oviskivun kaltasesta kivusta se ei ollu huolissaan. Jos kipu muuttuu tosi kovaks niin sitten lääkäriin. Nyt onneks se kipu on jo helpottanut.

Moikka! Mä liityn uutena tänne mukaan Täällä yritystä takana n. 7kuukautta, sitä ennen varmat päivät parin vuoden ajan.. E-pillerit lopetin muutama vuos sitten. Minä ja mies molemmat 26v. Lähipiiristä on vähän väliä tullu raskausuutisia, jotenkin kaipaa jo vertaistukea kun itse joutuu odottelemaan pidempään. Jään mielenkiinnolla seuraamaan ja toivomaan kaikille plussatuulia :)

7532d1c2de951ede4123d95202e6ee18
ylihuomenna pitäis alkaa menkat. Haamu! Näkeehän muut sen. Testattu pc llä mikä ei tietääkseni anns viiva paikkoja ja mun mielestä kyllä ihan väriä

Liitynpä itsekki tänne takisin, vuoden päivät täällä viestejä lukenut ja alkuunkin kirjoittelin. Yritystä 13kk takana ja lauantaina tein positiivisen testin, tiistaina tein uudestaan ja edelleen haaleaa postiivistä näytti mutta niin siinä kävi että kivut ja vuoto alkoi tiistai iltana. Ensimmäinen keskenmeno itselleni joten yksilöllistä tietenki on mutta mitään aika viitteitä kauanko vuoto yleensä kestää?

Kiitos. <3 viimeistään perjantai aamuna testaan uudestaan että onko vahvistunut. Jännittää kyllä ihan hirveesti sen edellisen tuulimunan jälkeen.

Liitynpä itsekki tänne takisin, vuoden päivät täällä viestejä lukenut ja alkuunkin kirjoittelin. Yritystä 13kk takana ja lauantaina tein positiivisen testin, tiistaina tein uudestaan ja edelleen haaleaa postiivistä näytti mutta niin siinä kävi että kivut ja vuoto alkoi tiistai iltana. Ensimmäinen keskenmeno itselleni joten yksilöllistä tietenki on mutta mitään aika viitteitä kauanko vuoto yleensä kestää?

Mulla ei kestänyt kauaa. Ihan normi menkkavuodon verran muutaman päivän. Se on tosiaan yksilöllistä ja joillakin vuotaa paljon ja pidemmän aikaa tiputtelee.

Onnea poikienäiti!

ON: kp15 eikä oviksesta tietoakaan. Oon tikutellu kp10 alkaen ja testit vaan negaa.. Saa nähä mitä tänään sanoo ku testailen illalla

Mä oon tullu siihen tulokseen, ettei mun tarvi koskaan huolehtia mistään ehkäisystä kun ei tässä pysty raskautumaankaan kun ei kehossa tapahdu yhtään mitään. Väkisin pistää vituttaa että itte junnaa paikallaan ja nuolee omia haavoja, kun toiset pääsee piinailemaan.. Tää lapsettomuus on niin perseestä kun vaan voi olla!
Mä jättäydyn varmaan täältä keskustelusta pois, kun mä en pysty anteeksi täällä seuraamaan. Koska meillä niin pitkä yritys takana ja tämä lapsettomuushoito että en täällä ketjussa saa sellasta vertaistukea mitä tarvitsen ja haluaisin..

Kiitos ja näkemiin, siirryn taka-alalle.

Hei ja hoi, te joilla on oviskipuja!! :D

Kysyisin, että onko teillä niitä joka kierrossa?
Itsellä kahdessa edellisessä oli ihan hullut kivut (ja varmasti oli siis oviksesta, kun osui toisessa kierrossa yhteen kemiallisen raskauden kanssa ja seuraavass ihan samanlaista kipua oviksen aikaan)
Nyt tässä kierrossa oli vain vähän painetta ja turvotusta kp17 ja ovis oletetusti kp18.

Mietityttää vain :D

Vaiana, yk9(?jotain sinnepäin), kp20, dpo2(?)

Takaisin