Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei ja hoi, te joilla on oviskipuja!! :D

Kysyisin, että onko teillä niitä joka kierrossa?
Itsellä kahdessa edellisessä oli ihan hullut kivut (ja varmasti oli siis oviksesta, kun osui toisessa kierrossa yhteen kemiallisen raskauden kanssa ja seuraavass ihan samanlaista kipua oviksen aikaan)
Nyt tässä kierrossa oli vain vähän painetta ja turvotusta kp17 ja ovis oletetusti kp18.

Mietityttää vain :D

Vaiana, yk9(?jotain sinnepäin), kp20, dpo2(?)

Mulla tuntuu ovis selkeemmin toiselta puolelta kun toiselta eli about joka toinen kk tunnen oviksen selkeesti ja joka toinen en. Nyt tosin kierukan poiston jälkeen en oo huomannu oviskipuja ollenkaan :wideyed:

Mulla tuntuu ovis selkeemmin toiselta puolelta kun toiselta eli about joka toinen kk tunnen oviksen selkeesti ja joka toinen en. Nyt tosin kierukan poiston jälkeen en oo huomannu oviskipuja ollenkaan :wideyed:
Kiitos vastauksesta :D jännä kyllä miten erilailla voikin kaikki mennä ja tuntua. Mikäköhän siihenkin vaikuttaa, ettei siulla nyt oo ollut kipuja. Mysteerejä nämä asiat :D
Itsellä oli tosiaan noissa kahdessa kierrossa kivut oikealla puolella. Kai sitä voi samalta puolelta ovuloida peräkkäin o_O että jospa nyt olisi sitten vasemmalta ja se ei oireile niinkään..
(Hieman kyllä pelottaa, että endoko se siellä oikealla puolella oireilee vai mikä€

Kiitos vastauksesta :D jännä kyllä miten erilailla voikin kaikki mennä ja tuntua. Mikäköhän siihenkin vaikuttaa, ettei siulla nyt oo ollut kipuja. Mysteerejä nämä asiat :D
Itsellä oli tosiaan noissa kahdessa kierrossa kivut oikealla puolella. Kai sitä voi samalta puolelta ovuloida peräkkäin o_O että jospa nyt olisi sitten vasemmalta ja se ei oireile niinkään..
(Hieman kyllä pelottaa, että endoko se siellä oikealla puolella oireilee vai mikä€

Mulla tuntuu selkeemmin just oikeella puolella oviskivut :grin Nyt ilmeisesti sektiosta tullut kiinnikeitä oikeelle puolelle ja ne kipuilee aika ajoin ni luulen et ne jotenki vaikuttaa noihin oviskipuihin tai jotain :grin

Mulle taas tulee semmonen paineentuntu alavatsalle, vähän ku pissattais, mutta myös vähän samalla tapaa kuin raskaana ollessa (loppupuolella). Ja sit kipuja.

On, tänään kp 30/28?. Eka kierto terolut-kuurin jälkeen. Jännään että tajuuko keho potkaista menkat käyntiin. Alkuviikosta oli kyllä jomoja useamman päivän ajan, nyt ei mitään. Ei kai se oo voinut "luovuttaa"? "Ai ei menkat alkanu krampeista? No, annetaan sitte olla." Argh...
Huomenna teen varmaan aamulla testin varmuuden vuoksi. Alkukierrossa olin tosi hyvällä mielellä ja oviskin meni hyvin, mutta nyt en oikein jaksa uskoa tärppiin...

Liitynpä itsekki tänne takisin, vuoden päivät täällä viestejä lukenut ja alkuunkin kirjoittelin. Yritystä 13kk takana ja lauantaina tein positiivisen testin, tiistaina tein uudestaan ja edelleen haaleaa postiivistä näytti mutta niin siinä kävi että kivut ja vuoto alkoi tiistai iltana. Ensimmäinen keskenmeno itselleni joten yksilöllistä tietenki on mutta mitään aika viitteitä kauanko vuoto yleensä kestää?

Hei,

Meillä hieman kauemmin yritystä kuin teillä.
Muuten sama tilanne, maaliskuussa tein ensimmäisen positiivisen testin ja vuoto alkoi 2 päivän päästä siitä. Eli kemiallinen raskaus kyseessä. Vuoto kesti yhteensä 9 päivää, joista viimeset päivät ruskeaa tiputteluvuotoa.

Tsemppiä sinne!

Nyt alkaa jännät paikat...[emoji51] Tänään kp28 ja huomenna pitäisi olla kp1. Mulla on ollu ennen nämä melkeinpä kellontarkat, mutta toki keskenmeno on voinut vaikuttaa kiertoon. (Raskaus)oireita on vaikka mitä, mutta kaikki ne voi olla myös joko ihan muuten vaan tai oireita tulevista menkoista.

Ota näistä ovistetsteistä nyt sit selvää... kaikki tehty samasta näytteestä, ylimpänä pc näyttäis melkein positiivista mut alemmat (rfsu ja one step) negatiivisia..

Liitteet

• 83830421-9002-4E78-B94F-9C01CFCA1C31.jpeg
    83830421-9002-4E78-B94F-9C01CFCA1C31.jpeg
    865.3 KB · Katsottu: 216
Ota näistä ovistetsteistä nyt sit selvää... kaikki tehty samasta näytteestä, ylimpänä pc näyttäis melkein positiivista mut alemmat (rfsu ja one step) negatiivisia..

Luottaisin kyllä pc:hen, sillä eikös siitä olla sanottu että on herkimmästä päästä? Mä ainakin käytin ja hyvin toimi :)

Täällä menossa nyt 54kp ja nyt syöty 9pvää primoluteja.Nyt vähän aikaa sitten huomasin että minulla on vain tämä 9tablettia primoluteja eikä ole sitä 10kpl.Riittäköhän tuo 9pvän syönti kierron katkaisemiseen vai pitäisikö huomenna Naikkarille ottaa yhteyttä ja sanoa että jää yhdestä päivästä vajaaksi.Luin Googlen kautta niin joillekkin oli määrätty 9pvän kuuri 10pvän sijaan.Mitä mieltä kanssa sisaret olette?

Otantana siis voisi sanoa, että oviskivut vaihtelevat ja ovat monenmuotoisia :D
Kiitti vastauksista!

Otantana siis voisi sanoa, että oviskivut vaihtelevat ja ovat monenmuotoisia :D
Kiitti vastauksista!
Mullakin oikealla puolella enemmän tuikkii. Tästä tais olla just jossain puhetta, vai oonkohan nähnyt unta.

ON vielä: kp 8/29. Menkat oli vähän kummat, tai siis on edelleen. Pari päivää enemmän vuotoa, sit enää ruskeaa limaa. Eilen ei tullut enää mitään mutta tänään lorahti taas vähän, luulin kusseeni housuun mutta olikin menkkoja edelleen. Ihme menkkakipua myös jota yleensä vaan pari ekaa päivää. Jospa tää tästä. Oon jopa miettinyt jos ostais ovistikkuja mutta ehkä mennään kuitenkin ilman. Yk 4, sitä ennen tjottailtu pari kuukautta. Plääh, taitaa saada taas odotella pientä, toivottavasti meille vielä (ainakin) toinen suodaan!

Muokattu viimeksi:
3b3ced21c83f5e49e8c711b9c51e04ae

:D
En tiiä mitä kirjoittaisin! En oikeesti uskonut raskauteen vaikka oviksen aikoihin meni kaikki nappiin. Ei juuri mitään oireita, hiukan arat rinnat ja niitä jomoja, joten olisi yhtä hyvin voinut olla menkat. Oon tyrmistynyt. Eikä uskalleta vielä tuuletella kun on kokemusta yhdestä aikaisesta keskenmenosta.
Varovainen jee!

Onnea käpynen, meinasinkin tuolla toisessa ketjussa laittaa kun puhuit siitä kohdunnipukasta että oletko testiä tehnyt, mutta näköjään olet :joyful: toivottavasti kaikki sujuisi hyvin!

Joo, se nipukka teki mietteliääksi, että jos sittenkun. Toisaalta se oli tänään aamulla paljon alempana :/ (toivottavasti se ei ennusta mitään ikävää)

Pidetään peukut pystyssä että matkalainen pysyy kyytissä! Ja toivotaan lisää plussia tähän imuun. :p

Takaisin