Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui. Kuin jännää :wideyed:
Eilen tänne kirjasin muutamia oireita jotka vois viitata mahdolliseen hedelmöittymiseen...no, tänään on lisäksi ilmaantunut pientä rintojen arkuutta ja TODELLA etovaa oloa, jopa siinä määrin että ykä meinasi tulla. Sisko jo innostui (hän kuumeilee tätä yritystäni kanssani) ja kannusti testaamaan jo nyt jos ovis oli vaikka aikaisessa. Yritän kuitenkin malttaa odottaa perjantaille jolloin voi olla edes teoriassa mahdollista että tulos ois positiivinen :smiley-ashamed005

On. Löyty piilosta :P

Mäkin tein aamulla sofin herkän kanssa samaan aikaan ja aivan täys nega. Joten ;) ! Jotenkin mua vaan pelottaa kun pidin tota pc:tä ja ovis tikkua kädessä yhtä aikaa ja se ovis tikku imas itseensä vähän märkää että mitä jos toi pc on imassu siitä väriä :(

Hui. Kuin jännää :wideyed:
Eilen tänne kirjasin muutamia oireita jotka vois viitata mahdolliseen hedelmöittymiseen...no, tänään on lisäksi ilmaantunut pientä rintojen arkuutta ja TODELLA etovaa oloa, jopa siinä määrin että ykä meinasi tulla. Sisko jo innostui (hän kuumeilee tätä yritystäni kanssani) ja kannusti testaamaan jo nyt jos ovis oli vaikka aikaisessa. Yritän kuitenkin malttaa odottaa perjantaille jolloin voi olla edes teoriassa mahdollista että tulos ois positiivinen :smiley-ashamed005

Onko sulla mikä dpo tai kp menossa ? :)

Mäkin tein aamulla sofin herkän kanssa samaan aikaan ja aivan täys nega. Joten ;) ! Jotenkin mua vaan pelottaa kun pidin tota pc:tä ja ovis tikkua kädessä yhtä aikaa ja se ovis tikku imas itseensä vähän märkää että mitä jos toi pc on imassu siitä väriä :(

No sitten :P illalla dipataan uusiks!
En mä usko että ne noin herkästi reagoi.. ei kai pitäs? Eikös väri tuu hcg tikkuun vaan jos siinä nesteessä on hcg :) luulisin. En kyllä oo varma. Mutta en usko. Sulla niin vahvat viivat noi aikasemmatki!! Nyt uutta kehiin!! :P

Mul on nyt menossa 31/29 ja en tehny ovulaatiotestejä. 28/29 tuli tippa, samoin 29/29 mutta nyt on ollu ihan hiljaista. Normaalisti mulla on säännöllinen kierto. Mulla siis toinen lapsi ei näkyny testeissä vaikka oli menkat jo reilusti myöhässä. Tasapainoilen siis toivon ja epäilyn välillä. :) sitä vaan kaikille tuskailijoille et raskaus ei todellakaan välttämättä näy "jo 6 päivää ennen kuukautisten alkua" vaikka markku mainosmies niin lupaa

Voisko olla myös että ovis ollut myöhemmin? :)

Mullakin oli viime kierrossa kp18 ja tässä kp16 vaikka aiemmin ollu ihan normi säännöllinen 28 pvän kierto. Kierto venys siis yhtä paljon kun ovis myöhästyi :)

Jos sulla oli ovis myöhemmin ni siks ei vielä testeissä näy ;) ? Tsemppii :)

No sitten :P illalla dipataan uusiks!
En mä usko että ne noin herkästi reagoi.. ei kai pitäs? Eikös väri tuu hcg tikkuun vaan jos siinä nesteessä on hcg :) luulisin. En kyllä oo varma. Mutta en usko. Sulla niin vahvat viivat noi aikasemmatki!! Nyt uutta kehiin!! :P

Mä teen joko 13 tai 14 sen uuden pc;n :) ja kaupassa käydessä ostan uuden :D mutta onhan tää vähän outoa et jokainen testi antaa jotain haamuja. :o jos siis ei ole kyytiläinen oikeasti mukana. Ja jos nää on vaan viivanpaikkoja alkaa mennä usko jokaiseen testiin :o

Voisko olla myös että ovis ollut myöhemmin? :)

Mullakin oli viime kierrossa kp18 ja tässä kp16 vaikka aiemmin ollu ihan normi säännöllinen 28 pvän kierto. Kierto venys siis yhtä paljon kun ovis myöhästyi :)

Jos sulla oli ovis myöhemmin ni siks ei vielä testeissä näy ;) ? Tsemppii :)

Kiitti :) en tiiä mitä ihmettä täällä tapahtuu mutta oksettaa ihan sikana ja vatsaa vihloo! :D

Mä teen joko 13 tai 14 sen uuden pc;n :) ja kaupassa käydessä ostan uuden :D mutta onhan tää vähän outoa et jokainen testi antaa jotain haamuja. :o jos siis ei ole kyytiläinen oikeasti mukana. Ja jos nää on vaan viivanpaikkoja alkaa mennä usko jokaiseen testiin :o

Nojoo, kyllä pitää jo johonkin valmistajaan olla sitten yhteydessä kuvien kanssa, jos kaikki antaa ja useammalla ihmisellä, punasta viivaa ilman raskautta... :D

Oottelen sun testiä. Ite teen 16-17 :)

Kyllä se nyt vaan on niin että haaleakin viiva (huom! testiajan sisällä ilmestyessään) tarkoittaa hcg:tä virtsassa :) :) ja normaalisti ei raskaana olevalla naisella sitä on alle 5mlU/ml :D

Lume! Mä en saanu pc testiin edes viivanpaikkaa. Dpo13 sain ekan positiivisen pc:n testiin! Ja aiemminkaan en oo saanu viivanpaikkoja pc, eli nyt uskon vahvasti että on tärpännyt! Dpo 12 sain niin hailakan haamun simple and clear testiin. Seuraavana päivänä tein pc ja selvät plussat :) dpo10-13 siis aivan kirkasta puhdasta negaa näytti pc ja yks kaks siihen piirtyikin viiva joka vahvistui kuivuttuaan :)

Liitteet

• received_10208829096187019.jpeg
    received_10208829096187019.jpeg
    172.4 KB · Katsottu: 153
  • received_10208843523347689.jpeg
    received_10208843523347689.jpeg
    21.3 KB · Katsottu: 161
Okei täältä pesee taas kuva saaste :D

Märkänä testiajalla
ImageUploadedByVau Foorumi1493807349.840892.jpg

Ja hieman kuivuneena testiajan ulkopuolella tietysti ei oikeastaan mitään :( joten tais olla virheellinen tuo aamuinen.

ImageUploadedByVau Foorumi1493807416.687754.jpg

Sitten tein myös ton rfs puikon eli alhaalla vanha pc, uus pc, rfs puikko ja vanha o testi.
ImageUploadedByVau Foorumi1493807471.131946.jpg

Takaisin