Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sano sille et "mullaki on ihan paska olo. Katotaanko yhes vaikka jotain leffaa" jokinhan häntäkin harmittaa. Ja nuoret tuntien kyse on jostain aivan megalomaanisen suuresta harmista ;)

Joo mä luulen kans et nyt on tosi kyseessä! Yritin vähän kysellä mut sain vaan muminaa vastaukseksi joten päätin jättää sen mötön tonne huoneeseen ja odotella kun mies tulee kotiin.

Voi kauhee kun tänne välillä ehtii ilmestyä niin paljon viestejä :D onnea plussista ja tsemppiä piinailijoille :)

Ostin apteekista nyt pari herkempää r testiä, koitan malttaa sunnuntai aamuun asti. Luulen kuitenkin et on vähän aikaista, mut ke kipuilu oli lupaavaa, just sellasta vihlovaa, mitä muutama mainitsi, tais jaffa93:n kuvaus olla osuvin. Sormet ja varpaat ristissä et olis ollu kiinnittyminen. Ja ei kävis niin kuin melkein vuos sit sen kemiallisen kanssa, siitä en muista yhtään olisko ollu vihlontaa tai mitään.

No en tiedä,jospa otan pikkasen [emoji1] Mun mieli vaan sanoo että miksi syödä hormoneja ja piikitellä piikkejä jos huuhtasee kaiken vessanpytystä viinalla.Mut se on totta että jos tässä menee vielä vaikka toinen puoli vuotta niin voi se hajottaa..Ehkä katson tilanteen mukaan [emoji23]

Ite mietin aina samaa, että en uskalla ottaa riskiä kun niin hartaasti on yritetty. Eipähän tarvi miettiä jäikö se sitten siitä kiinni! Ite elän aina ennen ovulaatioo normaalisti ja ovulaation jälkeen sit raskausturvallisesti :D Hauskoja polttareita :)

Lume: voimia nuorison kanssa! :)
Itse elin monet vuodet yrittäessä niin maltillisesti,nyt oli viimeinen pas tästä erästä ja tuli sitten nautittua reippaasti siinä dpo 3-5 välissä voimaliemiä kun juurikin ajattelin ettei ainakaan vikalla kerralla tärppää.. :rolleyes: Eli summa summarum en ainakaan stressin kourissa elänyt(kerrankin).

Voi Lume paljon tsemppiä viikonloppuun ja piinailuun! <3

Sormet ristissä muidenkin piinailuihin, jospa kaikki plussattaisi!

Toiveet plussasta nousee taas, vaikka pari negaa onkin testattuna.. Eikös lämpöjen pitäisi laskea ennen menkkoja? Normaali lämpö 36,2 ja nyt 37, eikä mitenkään päin kipeä olo.. o_O

Tintuska kp 24/25

Muokattu viimeksi:
Mä katon vähän tilanteen mukaan yleensä, nyt dpo3 ja valkkari kylmiimässä. Mulla jos ei oo tiputtelua tullut viimeisellä viikolla niin passaan alkoholit mut usein ikävä kyllä menkat ilmoittelee itsestään hyvissä ajoin niin ei tarvi miettiä ottaako vai ei. Mut ite mietin et kiinnittymiseen menee se viikko, ja ei sinä aikana luulis olevan haittaa, kun ei kroppa oo millään lailla yhteydessä alkioon, sen jälkeen on asia eri :/

Siska mä tunsin edellisessä raskaudessa kiinnittymisen ja siks uskalsin testata niin aikaisin, muistaakseni herkkään haamu 3+2 ja tavalliseen 25miU testiin 3+4 , eli noin 2-4 pv mulla meni ku alkoi testissä näkyä kivun jälkeen :)

Tintuska: lämmöt jäi oviksen jälkeen 36,7 ja välillä 36,9 eli kuulostaa korvaani hyvältä. :wink
Tietysti jos käyttää Teroja,Lugeja tai Lutinusta niin niitten kanssa pysyy lämmöt ylhäällä yleensä.

Diku: Ei ole mitään apuja käytössä, nyt menossa yk 1 ja esikko nappasi yk 2. Kaikki menkkoja edeltävät olot kylläkin puuttuu.. :angelic: Jos malttaisi odottaa seuraavaa testiä ainakin sunnuntaihin tai jopa maanantaihin. :grin

Onnea Loreeen!

Pahoittelut negoista.

Kata, mä tekisin niin, että jos huolettaa enemmän kuin mitä siitä nauttii niin sitten jättäisin väliin ja muuten ottaisin sen verran kun hyvältä tuntuu. Kaikkiin vaihtoehtoihin löytyy hyviä perusteluja, ja kaikista myös ne huonot puolet, joten oman fiiliksen mukaan vaan. Itse jätin esikon kanssa oviksen jälkeen puoleen viinilasilliseen max, mutta en montaa yrityskiertoo olis varmaan jaksanut olla melkein raskaana.

On: täällä kp 20 ja toinen päivä vilkkuvaa hymyä. Ovista odotellessa.

Tsemppiä piinailijoille,negan kohdanneille,uuteen kiertoon joutuneille!

Kuinkaa monta päivää siihen kiinnittymiseen meni? Voiko oireet alkaa sen jälkeen?...ei se voi olla,vatsatauti varmaan iskemässä:hungover:

Piiitkä viikko tulossa! Kiva tosiaan seurata tammikuisten aaltoa :dummy::dummy1:

Täällä lämmöt seilannut 36,8-36,9 koko illan. Saunan jälkeenkin ois tehny mieli mennä takasin ja viltin alla joutu kärvistelemään kun palelti niin paljon. Söin myös kuin hevonen edelleen, 3 lämmintä ateriaa. :D Huomenna dop6 saas nähdä onks mitään kipuja niin ku viime kierrossa. :) nyt mä luovutan tältä illalta ja lähden nukkumaan. Esiteini mökötti huoneessa koko illan. Toivottavasti huomenna parempi päivä. Ihanaa vappua kaikille ja hyvää yötä <3

Onpa tullut viestiä tänne taas mieleen jäi lumen tilanne tsemppiä sulle ja tietenkin muille myös.

Omaa napaa:Menkkat myöhässä täällä viime viikon ja tämän viikon testi oli nega siis dopot oli 12 ja 18.Polilla sanoivat ettö odota vielä ja tee testi torstaina ens viikolla jos alkaa ennen sitä menkat niin soitto polille muutoin to soitto ja testi.Jomotusta vatsassa on ollut ja paperiin aamulla vain tulee punaista ei muulloin mitään hieman on paha olo aina syömisen jälkeen.Kohtukuoleman jälkeen ekat kuukautiset tuli hyvin mutta nämö toiset ei millään en kuitenkaan usko että olisin raskaana vaikka toive olisi kova mies uskoo että pikkuinen kasvaa vatsassa

Mä oon kuullut että auttaa raskautumiseen jos ovulaation jälkeen kuvittelee vaan olevansa raskaana. Kulkee pää pilvissä rennon letkeesti ja sillä yrittää siis vähentää sitä ressaamista [emoji4] tsemppejä kaikille. Kp 18/30 dpo4 yk2

Mammanhaave täällä taas kirjoitteleepi;

Alkuun onnea kaikille plussanneille ja tsemit ovisaikaa eläneille ja kaikille piinailijoille! :love7.

Meillä miehen kanssa eka vkonloppu lasten syntymien jälkeen kokonaan kaksin ja arvatkaa mitä,mä tunsin ikänä koskaan milloinkaan mun elämäni ekan oviksen! :wav
Voiko nainen sen onnellisempi enää olla? :hello2 mut sitte mua alko pelottaan, mies poissa aina su ilta-to ilta. Et oliko ne meijän torstai-iltaset simpat jo aivan huonoja laadultaan?? Nyt tänä iltanakin( Perjantai) puuhattiin, mut ovis tuntui nyt vähä yli 2 yöllä, joten nää simpat taitaa olla myöhässä? :sign19:sign17Vai mitenkä se menikään? Auttaisko joku mua taas näissä?

Mammanhaave yk 7, kp 15/ 30

Mammanhaavex3, kyllä ne ehtii vielä perille.Eikös siittiöit matkaa jonkun 6 tuntia ja munasolu elää 24h? Ja onnea oviksesta [emoji173]️

Heitsu, onpas siellä omalla tavallaan vaikea tilanne. Toivoisin kovasti että menkkojen poissaolo tarkottaisi raskautta <3 onko sulla siis mikä kp/dpo nyt ?

Omaa napaa sen verran et kp23 dpo6 ja koko aamun koskenut ja juilinut selkään menkkamaisesti. Liekö nukuin huonossa asennossa :) odottelen rauhassa mitä tuleman pitää.

Heitsu, voikun sulle vielä ilmestyis plussa <3

ON: Täällä piti tänään testata dpo 11 mutta mahatauti jatkuu kolmatta päivää.. Ei pysty testata kun maha kokoajan sekaisin :D yök. Esikoinen kohta mökkihöperöityy kun istutaan vaan telkkarin ääressä, tänään täytyy vähän päästä käymään ulkona :)

Taitaa ilman testiäkin tulla nyt viinitön vappu :D miehellä vaan ois kerrankin vapaata silleen että saatais hoitaja esikoiselle mutta sit itellä on tämmönen olo..

Jaffa yk2 kp33/31?? Dpo11

Takaisin