Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ainakin LH Laskenut ihanasti toisin kuin viime kierrossa sain 3 päivää ekan O+ jälkeen vieläkin vahvan O+ eli sekin varmasti hyvä merkki :)
ImageUploadedByVau Foorumi1493031258.568324.jpg

Täällä ovulaatiota vielä odotellaan. Jos menee kuten muissa kierroissa, olisi se keskiviikkona. Nyt vaan odottaa, että se olisi ohi. On niin paljon koulutöitä, että ovulaation tikuttaminenkin tuntuu työläältä.

Kp 20/35-39, yk 3

Lume,lupaava kierto sulla menossa.Ihana,että clomit auttaa [emoji4]Mulla kanssa letrot säännöllisti ovulaation aikaisemmaksi.

Nipsuliini,kiva että sielläkin ovis lähenee.

Mulla nyt kp9/28 ja viimeisen letron otin lauantaina. Ovistesti näyttää tältä.Samalta näytti viime kierrossa samoihin aikoihin ja ovis+ tuli kp14.Nyt ultra kp12.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1493043309.536242.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1493043309.536242.jpg
    268.2 KB · Katsottu: 168
Lume,lupaava kierto sulla menossa.Ihana,että clomit auttaa [emoji4]Mulla kanssa letrot säännöllisti ovulaation aikaisemmaksi.

Nipsuliini,kiva että sielläkin ovis lähenee.

Mulla nyt kp9/28 ja viimeisen letron otin lauantaina. Ovistesti näyttää tältä.Samalta näytti viime kierrossa samoihin aikoihin ja ovis+ tuli kp14.Nyt ultra kp12.

Musta tuntuu et vähän liiankin lupaava ni sit romahdetaan pahemmin kuin koskaan ens kuussa :S

Ovis kohta käsillä, eilen oli ihan kauheet muniskivut ja rinnat arat. Talleteltu la&su, seuraavaks mahdollista vasta pe, joten toivotaan että riittäis :nailbiting: nyt kp 13/25-30.

Aamu alkoi pahoinvoinnilla. Meinasin jo soittaa töihin, mutta ajattelin että voi johtua muustakin kuin taudista. Onko jollain alkanut pahoinvointi ennen plussaa? Aamupalan jälkeen helpotti huomattavasti. Kp 19/25-26
Kkm-raskaudessa pahoinvointi/etova olo alkoi viikko ennen plussaa ja plussan sain 3 päivää ennen kuin kuukautiset oli myöhässä.
Jospa, marce, jospa..? :wink

Lume , me plussataan tästä! Jookos ;) <3

Täällä vissiin o+?

En olis noista minihalppisliuskojen viivoista uskonu ovisplussaks.. mutta digi näytti noin puoli tuntia maanantain puolella hymynaamaa. :) flow ennusti oviksen tiistaiks. Aika hyvin toi tietää :P

Talletteluja ke, pe ja tänään. Vielä yritän kaataa miehen ainakin huomenna ? Viimeks kyllä yritys stoppas siihen kun piti peräkkäisknä päivinä ja just sattuu taas ovis pahimmoilleen, että vasta pupuiltu ja huomennaki pitäs. Toivotaan parasta! Nyt on keksittävä jotain jännää huomiseks makuuhuoneeseen!! :S

Unicorn kp15/28-29?, dpo-1, yk4(11)

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1493068085.309821.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1493068085.309821.jpg
    59.2 KB · Katsottu: 152
  • ImageUploadedByVau Foorumi1493068100.134079.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1493068100.134079.jpg
    69.8 KB · Katsottu: 156
  • ImageUploadedByVau Foorumi1493068116.196602.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1493068116.196602.jpg
    63.9 KB · Katsottu: 153
Täällä kans alkaa olla ovis aika lähellä. Tuossa illalla huomasin että ovislimojakin alkaa erittyä ihan huomattavasti, niitä en viime kierrossa bongannut. Ja oikeanpuoleisia, viiltäviä kipukohtauksia tullut alavatsalle, liekö sitten oviksesta johtuvia vai jostain ihan muusta. Viikonloppuna talleteltiin ihan kivasti pe, la ja su. Seuraavan kerran olisi tarkoitus tässä tiistain aikana (saa nähdä miten jaksaa kun olen nyt yövuorossa ja aika pöhnässä olen näiden öiden välillä :p). Ovista sovellukset ennustavat kp 19 ja 20, eivät ehkä ihan hakoteille ole. Maanantai-iltana ovistesti oli vielä nega.

Kirppu kp18/33 (kun nyt tiistain puolella ollaan) yk 2

Mä niin unicorn toivoisin et me plussataan <3 mut pessimisti ei omalla kohdalla pety :D kamalat piinapäivät edessä ennen ku voi ees ajatella testausta.

Ihania tallettelu hetkiä kaikille <3 ;)

Lume kp19-30/33 dpo2

Kkm-raskaudessa pahoinvointi/etova olo alkoi viikko ennen plussaa ja plussan sain 3 päivää ennen kuin kuukautiset oli myöhässä.
Jospa, marce, jospa..? :wink
Kunpa olisikin siitä kyse. Onneksi työt ja lapset pitävät kiireisenä, ettei ehdi turhia miettiä. Menee aika hiukan nopeammin. Eilen tuli pahaolo aina kun ruuasta oli liian pitkä aika. Viikonloppuna saattaa silti tippua korkealta jos nega tulee :/ Nyt 20/25-26 dpo 8.

Muokattu viimeksi:
Tänään kivut vähän hellittänyt, mutta pientä vihlontaa ja pistelyä kyllä, todella huono olo myös eilisestä asti. Yök. Johtuu varmaan niistä hormoneista.

Lume kp19-30/33 dpo2 :)

Heippa kaikille [emoji4] olen lukenut palstaa jo pitkään ja nyt liityn mukaan. Eli mulla kp 23 ja ei mitäääään tuntemuksia/merkkejä/vuotoa. Vain iso pino erittäin herkkiä raskaustestejä odottamassa, koska vappuna pitäs alkaa menkat ja haluisin todella nauttia juhlajuomia! Olis mukavaa jos tulis edes heikko plussa ennen...

Nyt ei pysty sanomaan et menikö, onko vai onko vasta tulossa o. Ei oikein oo oiretta, seuraillaan.. kp14/25-30

Parinviikon päästä meitä onkin paljon jännääjiä, joko testit on ostettu? Mä katselin vaihtoehtoja vasta mut kohta vois tilata jo :hilarious: muutama mami on kaapissa, mut on vähänniinkuin luotto mennyt niihin.

Mä tilasin tossa pari viikkoa sit sofin ja one stepin herkkiä, sit on vielä mamin kaks puikko testiä kaapissa ja pari ovis testiä :) :P ! Yhteensä kaikki taitaa olla 14kpl et eiköhän niillä se totuus sit valkene :D

Twisted en oikein uskalla toivoa mitään liikoja mut silti <3 se olis mun elämäni paras hetki jos pärähtäisi plussa <3 mut yritän pitää ajatukset faktoissa ja järjellä ettei pety niin pahasti :)

Kaikkien viestit luettu mutta nyt ei taas niistä muista mitään! :D kokoajan käyn kyllä lukemassa vaikka nyt hirveesti ei ole tullut kommentoitua.

Tervetuloa Mrs.Smith! Mä aattelin kanssa vappuna tai oikeestaan jo lauantaina testata dpo11 että voiko käydä ostamassa viiniä vai ei :p

Jääkukka, mulla ois 7kpl sofin testejä odottamassa :D viimeks kyllä tuntu että ne anto liian helposti viivanpaikkaa.. Katotaan näyttääkö viikonloppunakin vai oliko edelliset jotenkin huonoja. Itse tilasin kotitesti.fi stä ovis+raskaustestipaketteja pari :)

On: täällä ei mitään kummempia.. Vähän alamahassa nippailee mutta ehkä sekin enteilee vaan tätiä.. Esikoisesta tunsin tosi hyvin kiinnittymisen mut nyt ei oo ainakaan tuntunut oikeen mitää.. Naamaan alkaa ilmestyä näppylöitä, se varmaan enteilee tätiä.. Suht runsas vv jatkuu oviksesta asti mut niin oli viime kierrossakin. En usko että on tärpänny :(

Jaffa yk2 kp29/31? Dpo7, kierto tule kyllä nyt olemaan varmaan varmaan 34 kun ovis oli vasta kp 21 vai 22..

Mä saatoin tuntee oviksen !! Jee!
Ompa muuten tuo hymynaamankin pärähtäminen hymyilyttävää hommaa :) heh!!

Illalla 23 hymynaama ja vahvat viivat, aamulla 9:30 hymynaama ja vielä vahvemmat viivat. Pari tuntia sitten tuntu tosi kipeeltä alavatsalla ja tuli ovisoireet.. Nyt iltapvällä 3-4h pidätyksellä ei enää hymynaamaa ja viivatkin heikommat. Laskeeko LH tosiaan noin nopeeta oviksesta ? :o :D
Hassua! Eipä ihmekään jos se voi mennä hujauksessa ohi!

Lume testaillaankos (Plussataankos) äitienpäivänä? ;) <3 mulla kans testit oottaa, mutta aattelin tälläkertaa malttaa olla testaamatta sinne asti. Ehkä :D :P yritän ainaki!

Viinit oottaa iltaa, nyt voi vielä lasillisen hyvällä omalla tunnolla ottaa, jospa auttas kiinnittymiseen :)

Unicorn 16/28-30, dpo0

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1493123140.430731.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1493123140.430731.jpg
    55.6 KB · Katsottu: 149
Takaisin