Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä että saitte sovittua, Lume :Heartpink Kokeile vaikka varovasti vihjata sovintoseksistä :wink Toivon mukaanhan se riittäisi huomennakin, jos ovis on nyt vasta tuloillaan. Miehetkin ovat välillä niin yllättävän herkkiä olentoja. Miten jos huomenna vaikka yrittäisit lähestyä miestä romanttisen kynttiläillallisen merkeissä? Kaikki miehethän ei aina välttämättä innostu pikkutuhmista viesteistä, kun sekin vihjaa, että seksiäei tulisi saada. Eli jospa romanttinen illallinen auttaisi? Ruuan jälkeen hieman hartia hierontaa jne... :)

Lume, teille jos kelle toivoisin nyt mahdollisimman pian plussaa [emoji173]️ Kyllähän pitkä yrittäminen varmasti syö niin miestä kuin naistakin...

ON: missä mun ovis viipyy?! Kp 16, eikä tunnettakaan, että olisi kohta ovilla.. viime kierrossa oli niin selkeät limat, mutta nyt ei mitään. Huomenna nyt tikutan ja katson, tuleeko minkäänlaista viivaa, onneksi ollaan tässä nyt kuitenkin hyvin talleteltu, jos olisikin käynyt niin, että ovis olisikin tässä nyt ollut..

Esikkoaetsimässä kp 16/30, yk2

Mirellan, varmempi antaa hautua kunnolla ja testata vasta aamulla.

Lume, hyvin teillä on ollut jo talletuksia eli nuokin voi riittää. Toivottavasti kuitenkin saat miehen vielä suostuteltua. Ite kysyin mieheltä haluaako tietää milloin ovis on ja sanoi ettei halua. Yritän siis pitkin kiertoa yllättää hänet. Kokeile tarjota välillä vaikka vain hierontaa ilman että johtaa talletteluihin. Nostaa seksuaalista jännitettä ja seuraava kerta sitten sitäkin kiihkeämpi :grin tai välillä vain miellytä miestä ja kysy mitä hän haluaa sinun tekevän. Mies voi pelätä rutiinisuorituksia joten vaihtelu talletusajankohtaan ja paikkaan voi myös auttaa.

Twisted, olet kyllä erityisen empaattinen. Ihana!

Mirellan, suosittelen kans aamuun odottaa :) Tänne sit kuvaa niin annetaan mielipidettä mitä näkyy :)

Amparo <3

Kiitos kaikille <3 olette ihania ja mahtavia ihmisiä <3 ihanaa kun täällä
Ymmärretään eikä katsota mitenkään vinoon tälläsiä ongelmia.

Sainhan mä sen sitten petipuuhiin, olin menossa saunaan ja hän asteli et no harrastetaan nyt ni ei jää siitä kiinni, eli voinette arvata ettei kauheen kiihkeää ja romanttista ollut. Meillä on aina ollut todella hyvä seksi elämä ja harmittaa et se meni nyt tähän. :( mut jos ens kierto tulee ni en kyl kerro mitään mistään kierron vaiheista ja piilotan ovistikut etc. Kyllä mä ymmärrän sen et ei ihminen ole kone ja tavallaan toimi käskystä. Täytyy alkaa itse varmaan panostamaan enemmän semmoiseen vihjailuun ja vinkkailuun. Jäi kuitenki vähän kylmä fiilis tänne kun hän lähti nukkumaan et jos aamulla tekisi vaikka aamupalan sille sänkyyn ja pyytelisi vielä anteeksi uudemman kerran. Toivottavasti tän päivän tallettelut riittää jos huomenna O+ koska luulen et ei heru :D mä tiedän et tää kaikki palkitaan sit kun se plussa pärähtää <3

Olette kaikki vielä kerran todella ihania <3

Joo, mäkin olen käyttänyt tuota hierontaa joskus, kun pitänyt saada vipinää vällyjen väliin. Vähän kynttilöitä ja semmosta rauhallista musiikkia laittanut, ja kunnon öljyllä sängyssä hieronut koko kropan.:D
Ja meillä taas mies haluaa tietää et on ovisaika, koska joskus kun oon yrittänyt tehdä aloitetta laihoin tuloksin, ja oon siitä harmistunut, niin mies sitten sanonu että parempi kun tietää. Ja meillä se kyllä toimii paremmin.

Esikkoaetsimässä, mullakin ollu tosi kuiva ovisaika, ja muutenki vähäoireinen. Sain kp13 kuitekin ovisplussan, mutta eihän sitä tiiä vaikka ovis olis silti jäänyt tulematta. Oletetun oviksen jälkeen taas on ollut paljon kosteempaa.:eek:
Ärsyttävä flunssa, saas nähdä tuleeko tämmösestä kierrosta tärppiä.

Tänään kp17/25-29, dpo3, yk7.

Voi harmi Lume, kun jäi huonot fiilikset.:/ toivotaan, että huomenna mies on leppyy, ja ainahan sitä voi lepytellä vaikka just sillä aamupalalla.:) sillä mäkin joskus lepyttelen.:)Tsemppiä!<3
Ja toivotaan, että auttaa jotenkin kiinnittymiseen flunssa. Vaikka edelleen mietin, että voiko se ennemmin estää kiinnittymisen. Mut eipä auta kun piinailla taas pari viikkoa ja katsoa kuinka käy.:)

Voi harmi Lume, kun jäi huonot fiilikset.:/ toivotaan, että huomenna mies on leppyy, ja ainahan sitä voi lepytellä vaikka just sillä aamupalalla.:) sillä mäkin joskus lepyttelen.:)Tsemppiä!<3
Ja toivotaan, että auttaa jotenkin kiinnittymiseen flunssa. Vaikka edelleen mietin, että voiko se ennemmin estää kiinnittymisen. Mut eipä auta kun piinailla taas pari viikkoa ja katsoa kuinka käy.:)

Niin voihan se olla et nukuttu yö parantaa haavat. :) joskus se osaa vaan olla aika pitkä vihainen. Itse jäin vielä valvoskelemaan ja kattelee telkkaria. Jos vaikka jatkaisi maton virkkausta.

Lume, kunhan se plussa sinne ilmestyy niin sit pieni huilitauko :) Ja sit ainakin itse kaipaisin jo muuta kuin pelkkää seksiä, miehet varmaan kaipaa jo poskihoitoja :D

Ja kun se plussa tulee niin omat halut on aina ollut ihan tapissa ja mies oli niin onnellinen plussasta et jo sekin toi fiilikset ylös ja seksi oli ihan erilaista :) Usko pois, ei teän seksielämä tähän tyssää. ^^

Mä oon monesti riidan aikana joka on koskenut seksiä sanonut miehelle, että miten pariskunta joka oli ennen hyvä tässä joutuu nyt tästä riitelee mut niin se vaan elämä on erilaista ja tilanteet muuttuu.

Huomenna joo, yhteinen aamupala sängyssä, pyydät sen jälkeen lusikointia saman peiton alla niin ehkä se johonkin johtaa ;)

Lume:Toivottavasti tärppää tästä kierosta.Tiedän tunteen että kovasti odottaa ovista ja tärppiä myös seksi elämä ja talletukset lopahtaa syö se parisuhdetta kun kaikki pyörii vain yrittämisen ympärillä.Meillä taitaakin olla aika samat yrityskierto kerrat meillä ainakin menny reilusti yli 20yk.

Kyllä meilläkin riidellään ihan arkipäivän asioista ja myös tästä vauva asiasta.Välillä vaan tuntuu että kaikki pyörii vauvan yrityksen ympärillä ja hoitojen ympärillä myös.Seksikin ei enää maistu oikein ja harvoin maistuu tuntuu että se pakollista vain tehdä.Pari kertaa kuussa tuntuu oikeanlaisella vain :( tuntuu että kaikki aina vaan menee samalla kaavalla eikö muutosta eikä tärppiä tule.Ajatuksetkin menee aivan muualle aktin aikana välillä ja välillä myös ahdistavalta tuntuu. :( Riitojen jälkeen aina riidat johtaa seksiin mikä on aika kipinää täynnä ;)

Sen takia mä oon just halunnut jättää ovistikuttelut ym tekemättä, ettei petipuuhista ja niiden ajankohdasta tule paineita ja pakkopullaa. Me kuitenkin harrastetaan seksiä 4-7 kertaa viikossa joten ei ole siitä kiinni että pitäisi se viikon ainoa seksikerta ajoittaa oikein.

Onneksi saitte Lume sovittua, eiköhän se siitä taas lähde rullaamaan kun pidät ovulaatiot omana tietonasi ;)

Täällä kauhee Niagaran putous kylässä, on se kumma kun välillä niukat menkat ja välillä sit vuotaa niin hitosti että haluis käyttää synnärin isoja siteitä.. -.-

Mä tiedän että ei meillä tärppää tänä vuonna, ehkä ensi vuonna.. iso ehkä..

Toi on heitsu niin inhottavaa :( mä pystyn ymmärtämään aivan täysin sua. Meillä ei yleensä riidellä ne kerrat on aika pahoja kun sit riidellään.

ON sen verran et eilen ilallla sit just ennen nukkumaan menoa tein testin ja tosi vahva O+ sieltä tuli. En tiedä saanko miestä kaadettua sänkyyn tänään kun vielä vähän kylmä tunnelma mut toivottavasti eilinen riittäisi <3
ImageUploadedByVau Foorumi1492933387.185536.jpg

Takaisin