Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alinah eihän sulla oo vaan välivuodot? Mulla oli niitä sen kkm jälkeen pari kolme kuukautta. Toivottavasti sulla pian palautuisi kroppa kuntoon. Ja kannattaa olla kyl gyneen yhteydessä. :)

Täällä taitaa tänään alkaa menkat jos ei tänään niin lähipäivinä.Tuntuu menkkajomotusta vatsassa ja tuntuu että jotain vuotaa vaikka ei vuoda :(

15dpo 25yk

Kedi pahoittelut tädistä.

Heidukka itsellä kierrot oli pitkään mega pitkiä ja vasta primolut kuuri sai ne pysymään normaalina.

Vihlonnat on hiukan vähentyneet ja limat melko normaali. Nukkua tosin tekis mieli enemmän. Harmi että pojat pojat herättää automaattisesti 7-8 välillä. Kp 17/25-26 dpo 5

Täällä tuli tänään sit ensimmäinen tappelu hoidoista. Mies on sitä mieltä että tää on pakkopullaa ja hän ei pysty tulemaan. Eikä ymmärrä sitä et pitää koko ajan olla vällyjen välissä. Ja pitää tikuttaa ovista etc. Se on hänelle liikaa. Sit sanoin et olen pahoillani et en ole niin ku sen exä et kerran panee ja tulee paksuksi. Ja mua ärsyttää et syön sit turhaan lääkkeitä ja et lopetetaan sit hoidot ja ollaan kahdestaan koko loppuelämä jos kerta hän ei pysty näihin, mua suututtaa ja itkettää niin paljon. Hänen mielestä olen liian päälle käyvä, no enpä uskalla enää lähestyä ollenkaan. Joten tuskin koskaan tähän perheeseen mitään vauvoja saadaan. Tää on toinen kerta ja sama tapahtuu ku 2 vuotta sitten, sillonkin hänen ei tehny mieli ovisviikolla joten lopetin hoidot. Sit kun kysyy joo hän haluaa tätä kans. No ei vaikuta siltä. Nyt se lähti ovet paukkuen. Mä olen niin pettynyt että se edes ylipäätään tuntee tän jotenkin pakoksi kun itsellä ollut koko ajan hyvä fiilis, et tää on kivaa ja semmosta yhteistä tekemistä.

Nii ja ovis vissii sitteki tulossa ? :o mites edes tämmösen riidan jälkeen kellistää ketään kun ei uskalla edes koskea eli hukkaan menee tämä kierto.
ImageUploadedByVau Foorumi1492855175.510323.jpg

Hankala tilanne Lume. Voisikohan olla et miestä ressaa just se et sitä pitää peittoa heiluttaa just tiettynä päivänä tai tiettyinä päivinä. Mulla on mies kans sellainen että joskus oon sanonut et "voisko illalla olla seksiä" niin sille tulee jo siitä paine että siitä on sovittu ja sit jos ei ookkaan niin tulee pettymyksiä, lähinnä mulle ja sit siitä tulee riitaa kun se näkee et mä oon pettynyt.

Voihan sun miestä tää kans stressata, se haluaa kovasti vauvaa mutta kun ei kuulu niin sitäkin voi surettaa. Miehet taitaa vaan purkaa aika lailla eri tavalla oloaan entä naiset. :S

Mun ehdotus ois, voi olla ehkä huonokin, mutta mä tekisin niin et pyytäisin anteeksi, sanoisin että en halua riidellä tästä asiasta. Kertoisin miltä tää tuntuu ja kysyisin että miltä miehestä tuntuu. Haluaako se jutella asiasta. Kertoisin että rakastan ja kysyisin millä keinolla hänen mielestä siitä seksistä sais vähemmän pakkopullaa :) Tsemppiä kauheesti Lume teille <3 Mä rukoilin illalla teille vauvaa piakkoin, se on vähintä mitä voin tehä, lähetän täältä virtuaalisen halin ja toivon että miehesi iltaan mennessä leppyy :)

Omaa napaa: en oo nyt uskaltanut omalle miehelle jutella uudesta vauvasta, sain vasta vain hymyn kun kysyin että mitä jos kuopukselle pikkusisar. Menkkoja tosin ei näy ei kuulu, joten tuskin ees vielä ovuloin. Toivottavasti se vielä tämän vuoden puolella lämpiää mun ehdotuksille :)

Voi Lume ❤ Jos mieskin on hämillään siitä että ei se vauva niin vaan tulekaan. Onko mies tutkittu? Entä jos pelkääkin että hänessä on "vikaa"..?
Toivottavasti saatte sovittua ja juteltua asiasta. Ja vaikka sitte sovintohommailuja ;)

Marce, mulla on onneksi lääkäri ensi viikolla kilppariasioissa. Ajattelin kysyäkki jtn lääkettä millä sais kierrot tasaiseksi.

Voi Lume toi on niin kamalaa. Ei kukaan halua turhaan lääkkeitä syödä. Luulisi miehenkin ymmärtävän, että peti puuhat kuuluvat vauvan tekoon. Kovasti tsemppiä jospa saisitte riidan sovittua.

Lume, voimia <3 Kurja tilanne, mutta älä nyt luovuta vielä. Jospa saisitte sovittua asian kun molempien tunnekuohu laimentunut. Kannattaa yrittää ainakin keskustella asiasta vielä ja tosiaan kertoa niitä omia tuntoja ja kysyä toisen ajatuksia. Tsemppiä kovasti :)

Kiitos kaikille <3 onneksi tää kamala riita on nyt ohi. Saatiin juteltua ja myös miehen fiiliksistä. Tästä taas leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D :P <3

Toivottavasti twisted sun toive on kuultu <3 kiitos tosi paljon kaikesta tsempistä <3

Kiitos kaikille <3 onneksi tää kamala riita on nyt ohi. Saatiin juteltua ja myös miehen fiiliksistä. Tästä taas leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D :P <3

Toivottavasti twisted sun toive on kuultu <3 kiitos tosi paljon kaikesta tsempistä <3

Ihana, että saitte sovittua! Muiden neuvoja komppaan ja lisäisin vielä, että älä jatkossa kerro ovis ajankohdasta miehelle, ellei se kysele. Käyt vaan rohkeesti päälle, kun sen aika on. Meillä ainakin miehelle tuli paineita liikaa, kun tietää että ovisviikko käsillä ja helpottui, kun en oo ite enää jankannut asiaa vaan "rennosti" ollaan menty.

Tarzan88 kp 23/28.

Ihana, että saitte sovittua! Muiden neuvoja komppaan ja lisäisin vielä, että älä jatkossa kerro ovis ajankohdasta miehelle, ellei se kysele. Käyt vaan rohkeesti päälle, kun sen aika on. Meillä ainakin miehelle tuli paineita liikaa, kun tietää että ovisviikko käsillä ja helpottui, kun en oo ite enää jankannut asiaa vaan "rennosti" ollaan menty.

Tarzan88 kp 23/28.

Tota mietin kans ja ajattelin nyt myös alkaa pitämään sen salassa. En kerro millon se h hetki on käsillä varmaan rentouttaa häntä enemmän <3 onhan tää ilta menny vähän vaisummissa merkeissä mutta katsotaan mitä tapahtuu. Pitäis kyl jatkaa talletteluja tänään mut en oikein tiedä kuinka lähestyisin.

Rupeet kellisteleen sitä miestä miten sattuu. Nii ei enää tule paineita nii kovasti. Jos kyselle jotain nii tuumaat että se on nyt kuntokuuri päällä ja tää on tehokkainta liikuntaa :)

Alinah eihän sulla oo vaan välivuodot? Mulla oli niitä sen kkm jälkeen pari kolme kuukautta. Toivottavasti sulla pian palautuisi kroppa kuntoon. Ja kannattaa olla kyl gyneen yhteydessä. :)

En tiedä yhtään, kun ei oo koskaan ennen ollut mitään välivuotoja. :/

Nyt on eilisestä asti ollu kyl lievät menkkajomot melkeen kokoajan alamahalla.. En muista et aikasemmin olis tälleen jomotellu..
ihmettelen, alan varmaa googlettelee tota välivuoto juttua..

Alinah Kp2

Kirjoitan nyt tännekin. Mulla piti olla taukoa täältä mut nää olot toi mut takasin. Just kun sai ajatukset muualle, töihin ja opiskeluun nii iski hirveet olot.

Jos oletan että menkat olis ollu kiinnittymistä ja ovis siis viikon myöhässä. (ihan hyvin vois olla kun en tikuttanut ovista). Dpo olis tänään about 11-14 välillä. Oksettaa, hajut tuntuu tosi voimakkaana roskat haistan ulko-ovelle asti ja viikkoja sitten käytetty parfyymi tuoksuu takin liepeessä. Sit todellisuus eli testi oli toki tänää nega (vielä) mut vaan tunnin pidätyksellä... Kurkku kipee ja aivastuttaa. En tiiä onko tää mun luulotautia vai mitä. En malttais oottaa aamuun kun yksi testi on jäljellä huomiseksi. Mitä mieltä ootte???

Voi Lume <3
Mä ehdottaisin kans, että et kerro miehelle millon on ovis , ettei luo paineita. Mun miehelle tuli kans stoppi viimekierrossa just o+päivänä. Ei pystynyt enää tulemaan kun ei pllut tavaraa mitä lennättää kun oltiin jo viikon verran paukuteltu joka toinen päivä. Minähän siitä tietysti sit petyin.. ja pieni sanaharkka siitä synty, mutta ei onneks ihan riitaa.

Mitä jos tekin alatte kokeilee uusia juttuja vällyjen välissä? Leluja, asentoja yms.. ei olis vaan se vauvanteko mielessä. Meillä ainaki autto ;) nyt oottaa innolla että poika nukahtaa ja pääsee kokeilee uusia juttuja.. päivällä ensin saatetaan toisiamme kiusoitella ajatuksella mitä vois tehdä jne.. sit illalla onkin jo ihan valmis ;)

Ymmärrän, että turhauttaa kun ei ne hoidotkaan mitään halpoja ole.. ja jos jo toinen kerta kun käy noin :/ Naiselle nää jutut on paljon henkilökohtasempia juttuja, vaikka molempia koskettaakin.. mies ei aina välttämättä ymmärrä sitä että miks niitä tikkuja pitää kokoajan dipata.. mut meillä ainakin autto kun mä näytin pari havainnollistavaa kuvaa kuukautiskierrosta ja ovulaatiosta. Mies ihan hämmästy , miten pieni raskausen mahdollisuus on sillonkin , jos kaikki tähdet ja ovulaatiot sun muut sattuu kohilleen. Alkuun sekin vähän oikeestaan piikittelikin, että miks niitä testejä pitää kokoajan tehdä ym. Nyt onneks ymmärtää!

Mä niin toivon että sun mies alkas ymmärtää ja pystys rentoutumaan! :) toivon että saatte riitanne sovittua ja että mieskin sitoutus vauvantekopuuhiin... teille pikaista plussaa! +++

Unicorn 13/28 , yk4(11)

Takaisin