Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on nyt sellanen plussa aalto et toivon et riittäisi meille seuraaville piinailijoille myös. <3 ONNEA KAIKILLE en enää pysy perässä edes :D mä julistan nyt tällein virallisesti että meillä on nyt yk2. Vaikka 4 vuotta "yritystä" takana niin se on välillä ollu tjottailua enemmän ja vähemmän.

Eli lume kp8-30/33 yk 2. :D

Lume, myös meillä yk2, vaikka tjottailtu ei tokikaan olla ennen vaan ollut alusta asti kunnon yritystä.
Ihana huomata, kuinka alkaa oma mieli ja kehon toiminta palaamaan vuosien pillerien syömisen jälkeen!

Onnea kaikille plussaajille, perästä tullaan! [emoji106]

Kp 7/30, yk2

Muokattu viimeksi:
Oikein paljon onnea kaikille plussanneille. Toivottavasti tämä aalto jatkuu vielä :)

Täällä ollaan edelleen flunssan kourissa. Jospa alku viikosta sais oviksen bongattua. Kp 9/25-26 yk 15.

Muokattu viimeksi:
Olipas tullut paljon viestejä ja varovaiset onnittelut viivan saaneille :)

Täällä ei uutta auringon alla.. menkkajomotteluja ollut muutaman päivän ja tänä aamuna olin aivan varma että yön aikana olisi alkanut mutta ei.. saa nähdä koska saapuisi ekat luomumenkat, saattaa mennä tosin kauankin aikaa :sorry: oliko täällä jollakin kokemusta minipillereiden jättämisen jälkeen että missä ajassa menkat tuli ekan kerran?
Kaikilla varmasti niin eri, mulla taisi silloin kierto käynnistyä heti normaalisti ja oli heti tasainen 28 vrk, kunnes muutaman kierron jälkeen plussasin.

Tervetuloa kaikki uudet :) ja pikaista plussaa kaikille <3

Onnea vielä kaikille plussanneille <3

On. Kp 44, tätiä ei näy ei kuulu. Dpo 15 tai 10 riippuen kumpi kiinni saaduista o+ oli sitten se oikea. Täällä ollaan vanhempieni luona joten helppo olla testaamatta. Kotiin mennään tänään tai huomenna, mutta en aio testata ennen tiistaita. Oon nyt kallistunut enemmän siihen että ovis mulla tässä kierrossa myöhästyi sen 5pv ekasta plussasta ja nyt olis siis dpo 10. Kauheasti en usko silti plussanneeni, kun tuon toisen o+ aikaan talleteltiin vain kerran.

Kp 44, dpo 15 tai 10, yk 3

Täällä ei uutta auringon alla.. menkkajomotteluja ollut muutaman päivän ja tänä aamuna olin aivan varma että yön aikana olisi alkanut mutta ei.. saa nähdä koska saapuisi ekat luomumenkat, saattaa mennä tosin kauankin aikaa :sorry: oliko täällä jollakin kokemusta minipillereiden jättämisen jälkeen että missä ajassa menkat tuli ekan kerran?

Itse lopetin minipillerit 19.helmikuuta. 10.maaliskuuta alkoivat menkat. :)

Mulla oli eka minipilleritön päivä 30.1. ja menkat alkoi 25.2. :) Söin Desogestrellejä.

Mayday selkeä viiva, varovaiset onnittelut! <3

Inertia näkyy kans viivaa/haamulaista! Varovaiset onnittelut sinnekkin <3
Kiitos Jaffa <3 Tosin melko skeptinen vielä olen, tässä on jo vuoden verran tahkottu asian parissa ilman minkäänlaista tulosta niin en enää osaa edes odottaa plussaa tikkuun, uskon siis omalla kohdallani vielä vialliseen testiin :) Kiva kuitenkin saada väriä ja esimakua siitä miltä plussaaminen voisi tuntua :D

Ovistestiin ei taas ilmestyny juuri mitään.. koitin olla 2h pissaamatta muttakun pissattaan kokoajan vaikka en ole kauheasti edes juonut! ja taas varmaan liian laimeaa pissaa... Veikkaan kyllä että ovis oli eilen tai tänään koska pyyhkiessä tulee reilusti kirkasta limaa :D vielä ois yks testi tähän kiertoon, testaisko vielä myöhemmin vai säästäiskö huomiseen.. Eilen ei harmi talleteltu mutta kohta kun mies tulee töistä niin taytyy kellistää se :D Toivotaan että tää ovisplussaton kierto ois raskaustestissä plussa !

Jaffa yk2 kp19/31?

089b8c7e525b7c6671774cac0da43e34

Kai se on uskottava. :)

MayDay,onnea [emoji173]️ Nyt ei ole epäilystä ton testin jälkeen [emoji4]

Mä en ole uskaltanut testata.Se cb oli ihan varmasti niitä viivanpaikkoja mitä se antaa.Jos menkat ei ala niin ehkä sunnuntaina uusi testi.

Liityn joukkoon! Olen jo vähän kirjotellut tonne toinen haaveissa ketjuun ja nyt sain vihdoin luettua tämän ketjun läpi. Eihän siinä mennyt kun joku kuukausi ja melkeen mitään ei jäänyt mieleen tai ainakaan ketä on kirjoitellut mitäkin. :hilarious:

Esikoistyttö on syntynyt 10/15 ja kovasti toivotaan neidille pikkusisarusta. Viimeksi tärppäsi yk 2, jotenka vielä ei ainakaan aleta ovista tikuttamaan. :)
Kumpikaan meistä ei innostunut jouluvauva-ajatuksesta, niin sen verran piti kalenteria katsoa kierukan poistoa varten. :rolleyes:
Kierukka poistettiin 6.4 kp 2 ja tammivauva on laitettu tilaukseen.
Oviksen olin tuntevinani torstaina ja limat vahvistaa epäilyn, eikä tallettelujen puutetta tarvitse pelätä. :laughing002
Testata ajattelin 28 päivä, että tietää juhlitaanko vappua selvinpäin vai ei kun likkakin menee mammalaan hoitoon. :joyful:

Paljon onnea kaikille plussista! Pahoittelut negoista, tädeistä yms, toivottavasti kaikilla tärppää pian!

Tintuska kp 11/25 dpo 2? Yk 1

MayDay,onnea [emoji173]️ Nyt ei ole epäilystä ton testin jälkeen [emoji4]

Mä en ole uskaltanut testata.Se cb oli ihan varmasti niitä viivanpaikkoja mitä se antaa.Jos menkat ei ala niin ehkä sunnuntaina uusi testi.

Mitkäs kiertopäivät sulla on menossa ? :)

Lume,tänään on 27/29 dpo 11.Eli pitäis varmaan näkyä testissä jos on näkyäkseen.Mulla ei vaan ole yhtään testiä niin en voinu tänään testata.Luulin et oli yks apteekin oma mutta ei ollutkaan kun tyhjä paketti [emoji23]

Takaisin