Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä vielä toinen kuva normaalina ja negatiivina.
b80b8e3ecd37e831646a9539f321a179

ef446a8d95ab9d270c48de16e4e0a4cc

Mä en oo aiemmin näihin mamin testeihin saanu minkäänlaista viivanpaikkaa edes.. yks samanlainen olis vielä kaapissa. Ehkä teen sen joku päivä, riippuu kuinka pitkälle maltan odottaa. :D eli luultavasti huomisaamuun. :p

Laitanpa nyt vertailun vuoksi sitten omanikin :happy:
En oikein hyvin saanut kameraan tallennettua (vanha kamera eikä osaa tarkentaa kovin lähelle), mutta viiva näkyy ihan hyvin vaikka etukuori on paikallaan. Kuvassa taitaa näyttää lähinnä viivanpaikalta, mutta luonnossa se on ihan selkeän punainen :pompus:

Liitteet

• mami.JPG
    mami.JPG
    196.2 KB · Katsottu: 223
MayDayn viiva on kyllä tosi selkeä :) Huomisaamu on hyvä ajankohta tehdä uusi testi!!

Mayday selkeä viiva, varovaiset onnittelut! <3

Inertia näkyy kans viivaa/haamulaista! Varovaiset onnittelut sinnekkin <3

Tässä siis viime kierto ja tän hetkinen tilanne oviksen suhteen.. :D vika testi oli kyllä liian laimee..

75698ff59c2735c19d202d29464db378

Katalla ja cholla jotain näkyy! :)
Ja maydayllä !

Mutta kuten sanottua, noi mamin testit tekee herkästi tota , mulla näyttänyt useasti samanlaista ja jopa ihan punaista viivaa, ja raskaana en vieläkään ole..

Mutta toivotaan että teillä plussa <3 +++ varmistaisin kuitenkin toisella testillä vielä :)

Vaikka Mamin testejä ovatkin, niin kyllä mun mielestä noi on aika selkeitä plussia verrattuna moniin niihin aiemmin olleisiin viivanpaikkakuviin. :) Peukut pystyssä! Varovaisesti onnea! :) Ihanaa, että ropisee pääsiäisplussia. <3

Mä tein äsken vielä viimesen mamin testin kaapista, kun rupes vaivaan noi kommentit että näyttää herkästi viivanpaikkaa.. :confused: no samanlainen haamu tuli tähän toiseenkin. Dippasin samalla myös ovistestin ja noin vahvaa viivaa en oo näihin testeihin aiemmin saanut. (Siis samoja testejä kuin tuo pitkä rivi minkä kuvan laitoin aiemmin. :)
f25b98ed0380a81aa346de41821f14e8

Olen aika toiveikas :) vaikka onkin tosi aikaista..

Mä tein äsken vielä viimesen mamin testin kaapista, kun rupes vaivaan noi kommentit että näyttää herkästi viivanpaikkaa.. :confused: no samanlainen haamu tuli tähän toiseenkin. Dippasin samalla myös ovistestin ja noin vahvaa viivaa en oo näihin testeihin aiemmin saanut. (Siis samoja testejä kuin tuo pitkä rivi minkä kuvan laitoin aiemmin. :)

Kyllä kuule mä uskon et on ihan oikea viiva kyseessä <3

Vau, täällähän on uusia plussia tänään joka kerta kun käyn lukemassa! Olkoon tämä plussa-aalto sellainen zunami, että heittää meidät kaikki viimeistään tammikuisiin.

Varovaiset onnittelut siis myös cho ja mayday! Tarrasukkia ja vahvistumisia! Ihan selkeät viivat.

Täällä kp 6 ja pääsiäiskyläilyä tiedossa. Hyvä niin kun on tylsä vaihe. Tätikin lähti vielä mukaan reissuun. Olisi saanut jo jäädä kyydistä.

Ooh, mikä plussa-aalto!! :love017 varo-varovaiset onnittelut MayDay, Cho ja kata_!!! Uutta testiä vielä pian kehiin ja viivalle vahvistumisia! :Heartred

Jaffa, hyvä jos on talletteluja takana, jaksakaa vielä vähän lisää! Tikkuihin ei kannata orjallisesti luottaa, kuten täällä on jo todistettu että plussaamattomasta kierrosta onkin sitten tärpännyt. :) Eli toivoa ei ole menetetty, vaikkei ovista saa tikutettua kiinni.

Olipas tullut paljon viestejä ja varovaiset onnittelut viivan saaneille :)

Täällä ei uutta auringon alla.. menkkajomotteluja ollut muutaman päivän ja tänä aamuna olin aivan varma että yön aikana olisi alkanut mutta ei.. saa nähdä koska saapuisi ekat luomumenkat, saattaa mennä tosin kauankin aikaa :sorry: oliko täällä jollakin kokemusta minipillereiden jättämisen jälkeen että missä ajassa menkat tuli ekan kerran?

Kyllä toi jo niin punaselta näyttää, että onnea :)

Wautsi, ihana plussa-aalto täällä vaa jatkunu! <3 Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :)

Miekii testasin sit tokana päivänä tuollasel mamin puokkotestillä :) Kuvissa näyttää ain laimeemmilta nuo viivat. Itelläkii luonnossa näky paljo paremmi..

Hurjia plussa-aaltoja tänne ketjuun! Kaikki seuraavat vähintään tammikuisiin!!! ;) <3

Oii ihanaa, täällähän satelee plussia! Varovaiset onnittelut kaikille!<3 Meillä vasta aloitellaan talletteluja, kp9 menossa. Mut nyt pääsiäisen aikaan, ku miehelläkin pitkä vapaa, niin jaksaa ja ehtii paljon paremmin kuin yleensä. Ja vähänkö on kiva touhuilla päivänvalossa, nyt kun tosiaan jaksaa ja ehtii kun toinen ei ole töissä!:grin
Jospa tässä kierrossa tärppäis itselläkin, ei jaksas enää oottaa yhtään.
Kp9/25-29, yk7.

Voi vitsi mikä plussa-aalto menossa [emoji7]

Täällä on Kp:37 (ollut 27-29) mut en vaa uskalla testata [emoji24] oon itekki ennen ollu hätähousu, mut yleensä aina kun oon ollu raskaana (2krt) niin en oo uskaltanut sillo testata [emoji23]

Takaisin