Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kata: toivottavasti meinaa plussaa [emoji7] olen itse aikoinaan saanut tuolla testillä samanlaisen mut en raskaana ole ollut. Sen jälkeen olen karttanut nuita testejä [emoji17]

Testasin viime ja tässä kierrossa noilla Sofin liuskatesteillä :) mullakin toi Flo näyttäis tälle päivälle ovista :o viime kierrossa ennusti ihan oikein kp17 ovista ja sillon sainkin tosi vahvan plussan ja menkatkin alkoi sillon kun pitikin. Täytyy varmaan tänään ja huomenna vielä talletella. 2 testiä enää jäljellä plus seuraavaan kiertoon 7, mutta en taida enään tehdä kun noi kaksi.

Kata: toivottavasti meinaa plussaa [emoji7] olen itse aikoinaan saanut tuolla testillä samanlaisen mut en raskaana ole ollut. Sen jälkeen olen karttanut nuita testejä [emoji17]

Mutta varovaiset onnittelut, laita kuvaa kun testaat uudelleen [emoji7][emoji7][emoji7]

Cho toi on selvä plussa [emoji173]️

Mulla kyl tuntuu et menkat alkaa ennenku ehdin testata uudelleen.Seuraava eri testillä.

• Tykkään
Reaktiot: Cho
c08d56cd3b89bf9f0f9b3ea7675b9e6f

Apua :eek: kp23, dpo ei mitään tietoa. tein testin että voi pääsiäisenä hyvällä omallatunnolla ottaa vähän viiniä....

Minulla on mamin testit-verkkokaupasta tilattu, herkkyys 25.

Kovin on aikaista testailla, toivottavasti on nappaa kiinni lujasti!
Ok :) Sain itsekin eilen nimittäin juuri mamin testillä tuollaisen viivan, tänään aamulla kokeilin eri merkkisiä testejä, kaikilla nega... :sad001

Ok :) Sain itsekin eilen nimittäin juuri mamin testillä tuollaisen viivan, tänään aamulla kokeilin eri merkkisiä testejä, kaikilla nega... :sad001

Noi mamit ei kyl oo kamalan luotettavia, unicorn sai aivan selvän viivan dpo2 mamilla. Mut kannattaa testata jollain toisella vielä :)

Noi mamit ei kyl oo kamalan luotettavia, unicorn sai aivan selvän viivan dpo2 mamilla. Mut kannattaa testata jollain toisella vielä :)
Joo, olenkin täällä lueskellut että ei ole kaikista luotettavimpia, siksi sanoinkin eilen miehelle että testataan tänään uusiksi ennen kuin iloitaan. Onneksi eilinen oli viimeinen kaapissa oleva mamin testi, en taida tilata niitä enää lisää :shifty:

Joo, olenkin täällä lueskellut että ei ole kaikista luotettavimpia, siksi sanoinkin eilen miehelle että testataan tänään uusiksi ennen kuin iloitaan. Onneksi eilinen oli viimeinen kaapissa oleva mamin testi, en taida tilata niitä enää lisää :shifty:

Mulla on niitä vielä 3 ja tilaisin muistaakseni 6. Mut nyt tilasin tätä kiertoa varten one stepin ja sofin liuskoja. Toivottavasti ne olis vähän parempia :)

Sen takia mäkin vähän epäilen niitä mamin testejä, kun täällä lukenut huonoja kokemuksia niistä. Toki tein dpo 8(?) mamin testillä negan ja tänään dpo 11 ton plussan. Nyt on mamin testit loppu ja ajattelin kans kokeilla jtn muun merkkistä. :)

Sen takia mäkin vähän epäilen niitä mamin testejä, kun täällä lukenut huonoja kokemuksia niistä. Toki tein dpo 8(?) mamin testillä negan ja tänään dpo 11 ton plussan. Nyt on mamin testit loppu ja ajattelin kans kokeilla jtn muun merkkistä. :)
Mä olen myös alkuviikosta testaillut negoja, nyt viimeiseen testiin tuli ihan selkeä plussa. Noh, jos tässä muutaman päivän malttaisi odotella ja testata uudelleen :) Mulla ei ole dpo:sta tietoa, kiertopäivät heittelee kai jossain viidessäkymmenessä...

Mutta oon myös kuullu et ne on tosi herkkiä et jos mami näyttää plussaa ja sit muut negaa vaikka sama herkkyys niin ei kannata toivoa menettää :) ja mun mielestä cholla on ainakin aika tumma viiva :)

Takaisin