Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pau91, pahoittelut negasta. Mutta vielä on aikaa sulla plussata. Dpo 9 on kuitenkin tosi aikaista vielä.

Mannikka, joo kun tietäis kumpaan o+ uskoisi.

On. Nyt todennäköisesti testien kanssa odottelen pääsiäisen yli. Jos ei ensi ti mennessä ole täti kurvannut kylään niin tiistaina testaan uudestaan. Vaikka olin suunnitellut testaavani perjantaina, mutta taidan lähteä pääsiäisreissuun enkä vanhempieni luona halua testailla.

Toivottavasti mulla ei oo mitään virtsaputkentulehdusta.. Mietin vaan tosta jomotuksesta mikä on liikkuessa alamahalla tms. Täytyy varmaan soitella aikaa labraan et voin viedä näytteen..

Eikä tänään enään ollut ovistestissä vahvoja viivoja. :o

Mulla on jotenki nyt tosi masis fiilis. Tämmönen tylsä kiertovaihde menossa. Ja jotenki tuli ihan semmonen pessimisti olo et tuskinpa onnistuu vaikka clomitkin käytössä. :(

Onnea Milottiina!! <3 Ja tervetuloa Loreen :)

Heräsin tänään automaattisesti omia aikojani ennen esikoista ja makoilin 2h sängyssä ilman kiirettä mihinkään. Oli valoisaa. Torkahtelin välillä ja heräsin taas. Olin kun joku vieras ihminen aamulla kun sitten havahduin esikoisen jokellukseen ja pölötykseen ja nousin laittaa kahvia ja aamupuuroja. <3 Kevät taitaa tehdä tuloaan! Ihanaa, tämmösiä aamuja lisää!! :)

Kierrossa tylsää vaihetta. Taitaa olla tiedossa käsihommia ja poskille töitä. X) Kiusasin miestä viesteillä siihen malliin tänään. ;) Mutta täti punkkaa meillä :| joten ite saan tyytyä vaan tuhmien puhumiseen. Plääh!

Unicorn Kp3/28, yk4(11)

Mulla on hyvä vinkki piinailun unohtamiseen: alkaa järjestää lemminkin lisääntymishommia. Täällä mietin että toimiiko ihmisten ovistestit koirille...?! :D :cool: LH niilläkin nousee mutta mikä on sitten pitoisuus että näkyis testissä.. :p

Mulla on hyvä vinkki piinailun unohtamiseen: alkaa järjestää lemminkin lisääntymishommia. Täällä mietin että toimiiko ihmisten ovistestit koirille...?! :D :cool: LH niilläkin nousee mutta mikä on sitten pitoisuus että näkyis testissä.. :p

ImageUploadedByVau Foorumi1492014457.309311.jpg

:D :D

Pahoittelut negoista Kettuska, Sydänkäpynen ja Pau91.

Tervetuloa Loreeen!

Lume, tsemppiä. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee, ihan varmasti!

Mayday88, hauska idea! Tosin kun lemmikit on kaikki urospuolisia niin niiden lisääntymisen edistäminen olis lähinnä parin etsintää.

Täällä positiivisin mielin tylsää vaihetta.

Vulpix, kp 4/32-49, täti erittäin läsnä.

Mulla on jotenki nyt tosi masis fiilis. Tämmönen tylsä kiertovaihde menossa. Ja jotenki tuli ihan semmonen pessimisti olo et tuskinpa onnistuu vaikka clomitkin käytössä. :(
Täällä vähän sama homma, Lume. Tylsä vaihe kierrossa, oispa jo ensi viikko ja pääsisi sentään tikuttamaan ovista :p Itselleni on tässä kevään ja vauvakuumeen myötä iskenyt sisustus(/pesärakennus)kuume, joten se pitänee meidät miehen kanssa ainakin hieman "kiireisinä" :grin Tänään sain kuulla hyvän ystäväni olevan raskaana. Vaikka pieni kateus iskikin, olin kuitenkin vilpittömästi iloinen heidän puolestaan. Ihana olisi tästä kierrosta plussata ja kaverin kanssa saada pikkuiset muutaman kuukauden ikäerolla :) Ehkäpä nämä vauvauutiset enteilisivät plussaa meillekin :rolleyes::p
Samaa toivon toki kaikille ryhmäläisille! :happy:

Kirppu yk2 kp5/33, täti pakannut kamansa tältä erää (ja toivottavasti ei enää tulekaan!)

Onnea paljon, Milottiina! Ja tarrasukkia matkaan. :)

Täällä dpo 6 ja olin jo valittaa, ettei yhtikäs mitään oireita ole tähän mennessä ollut, mutta olihan minulla viime yönä taas hämmentävän sekavia ja eläviä unia. Mutta alamahatuntemuksia ei kyllä minkäänlaisia, viimeksi oli dpo 6:na kunnon vihlaukset, jotka varmasti huomasi. Odottelen testaamisen kanssa sunnuntaille tai maanantaille, viimeksi heikko plussa ilmaantui testiin dpo 11. Ei kyllä kauhean suurta luottoa siitä, että olisi tässä kierrossa tärpännyt.

Edit: lisään oirelistalle myös koko päivän kestäneen palelun.

Tuollainen ovistesti tänään viiva siis tosi haalea haaleampi kuin edelliset.Nyt 21kp.Mietin pitäisikö vielä tikuttaa huomenna?
ImageUploadedByVau Foorumi1492031478.148575.jpg

Oon taustalla lukenut useamman kuukauden. Meillä esikoinen haaveissa,aika lailla tjottaillen on menty. Tosin tässä kierrossa testailin huvikseen ovista kun WomanLog sen ennusti ja plussanhan sieltä pärähti. Tosin ei hyödynnetty sitä,sillä nyt on aika kova huoli terveydestä ja aamulla mammografia + duktografia,saa nähdä tullaanko kotiin syöpädiagnoosin kanssa vai edelleen tietämättöminä siitä,mikä mua vaivaa.

Tsemppiä Penelle, toivon niin, että löytyy vaivoille hyvänlaatuinen ja korjattavissa oleva syy!

Miten nämä kierron vaiheiden lämpötilat menivätkään? Mietin sillä, kun tosiaan koko päivän palelsi, jokin aika sitten mittasin lämmön, joka olikin 37,8 astetta. Pian kuitenkin laski vähän reiluun 37:ään. Mietin, voisiko tämä liittyä kiinnittymiseen, mutta omien tietojen mukaan kiinnittyessä lämpö ennemmin laskee hetkeksi kuin nousee..? Mitään flunssaoireita tms. ei siis ole. Eikä myöskään tissien arkuutta, alavatsatuntemuksia eikä mitään tuollaista...

Kp 21, dpo 6

Hei! Liityn tänne mukaan. Minulla on kaksi poikaa 6v ja toinen 6kk.

Päätimme että kun esikoisen jälkeen kesti niin pitkään tuon kuopuksen tulo niin annetaan kolmannen tulla kun on tullakseen.

Nyt minulla Kp on 36-37 eikä tietoakaan että täti tulisi.
Kierto ollut raskauden jälkeen n.27pvä

Uskon myös että voi heittää vielä kierto. Ajattelin testata viikonloppuna tai seuraavalla viikolla ja malttaa mieleni [emoji23]

Hahaa! Mulla on pupujen kasvatussuunnitelmia [emoji23]

Pau91, ei miulkaa oikee mitää oloja ollu, ei oviksen aikaan eikä muutenkaan, mut niin se plussa vaa ilmesty! Toivotaan, et siulekkii!! :)

ellikki85, kiitti! :) Täytynee uskaltautuu joku päivä sinne rustailemmaa. Lueskelemassa oon käyny jo ;)

Lume, jee, pääset kohta ovista taas metsästää! Pkussatuulia! <3

alinah, onpa merkillistä. Toivottavasti syyt jomotuksiin selviää piakkoin! Tsemppiä! :)

Unicorn, Kuulostaapa ihanalta aamulta, tollasia todellakin lisää! :) Oliks eile villit menot illalla? xD ;D Ainii ja kiitti koiratietoudesta! xD

Kirppu, hyvä et oot löytäny jotai muuta tekemistä, ni menee aikakii nopeempaa :) Ja sisustus on tosi mukavaa hommaa ja piristävää! :)

Pepe, hurjasti tsemppiä tutkimuksiin! Toivottavasti saadaan selville mistä johtuu ja syy olisi hyvänlaatuinen! <3

Mangusti, mut siehän just selitit tuon lämpöjen laskun niiku se oviksessä meniskii, vai meniks miulta jotai ohi? ;D

Merink, tervetuloo! :) Siul taitaa ainakik olla hyvät hermot, ku jaksat noin tyynesti vaa ootella! Kateellinen! Toivotaan, et jossain kohti plussa pärähtää testion! :) <3 ja tsempit pupujenkin lisääntymisiin! xD

Milottina , joo :D Meni tämän päivän puolelle ja mies myöhästy aamulla töistä :o :D heräs vaille 7 vaikka 6 piti olla jo töissä. 45min työmatkaa. Laitto just viestin että "töissä" :D x) Hupsis! :D

Soitin taas vaan tk ja mulle kirjotetaan ab kuuri joka on puolenpäivän aikaan haettavissa. Kun kertomani oireiden perusteella on hyvin todennäköinen virtsis... Että labraan ei laittanu lähetettä kun tulokset ois vasta ensi viikolla saatu..

Sano vaan et jos ei oireet helpota kuurin aikana tai kuume nousee niin päivystykseen...

Takaisin