Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kilpparit oli ok, mutta HB oli laskenut reilussa kuukaudessa aika paljon. eipä se mikään huippu ollut aiemminkaan keskenmenosta seuranneen verenhukan vuoksi.ensi viikolla olis lääkärille aika ja varmaan pyydän vielä jotain hormonikokeita, mutta aika hyvin mun oireet selittyis tolla raudanpuutteellakin...
Esikkoaetsimässä, minulla sama haaveIhana, kun muillakin on pakkomielteitä plussaamisen suhteen! Mun salainen haave olisi ollut, että olisi saanut kertoa äitienpäivänä omalle äidille ja anopille vauvauutisia [emoji23] Mutta en ota paineita asiasta, koska se lasten saaminen ei nähtävästikään käy niin kuin elokuvissa...
Esikkoaetsimässä, samaa mieltä [emoji1] Oon ite tammikuussa syntyny.
Aika matelee..dpo 8..Mahaa kivistää,tulee kellertävää maitomaista valkkaria ja palelee.En kyllä usko että plussaan.Mut ois kiva päästä jo testaamaan [emoji23] La olis 25.12. jos nyt ihme kävis ja plussa tulisikin.
Esikkoaetsimässä, minulla sama haaveIhana olisi ollut jo saada plussa viime kierrossa, äitienpäivänä olisi tuurilla voinut olla uä-kuva esiteltävänä
Mutta nyt tästä kierrosta jos tärppäisi, niin periaatteessa plussa pitäisi ilmestyä ennen äitienpäivää (just loppuviikosta ennen äitienpäivää pitäs olla menkat kalenterin mukaan
)
Kirppu kp4/33 yk2
Esikkoaetsimässä, samaa mieltä [emoji1] Oon ite tammikuussa syntyny.
Aika matelee..dpo 8..Mahaa kivistää,tulee kellertävää maitomaista valkkaria ja palelee.En kyllä usko että plussaan.Mut ois kiva päästä jo testaamaan [emoji23] La olis 25.12. jos nyt ihme kävis ja plussa tulisikin.
Kata, meillä on näköjään samat dpo:t menossa. :D muakin polttelis testata jo, mut säästän suosiolla ens viikkoon. Millon ajattelit testata? :)
Me päästään taas yhdes piinailee kun samat kiertopäivät :) toivottavasti olis leffaviivat äitienpäivänä :)tai edes punainen mutta selkeä haamu :D
Onko Lume clomit aiheuttaneet jotain oireita?
Testasin tuos kuuen aikaa ovulaatio- sekä raskaustestillä! Laitoin kuvia tuonne plussa vai ei -ryhmään.. Nyt jänskättää! :)Mulla alko illasta nyt pienet ja vaimeat munasarja kivut.
Silloin pari vuotta takaperin kun söin clomeja, oksentelin, oli viikko kausia kestävä migreeni ja niin kovat munasarja kivut etten niiden aikana pystynyt kävelemään. Jotenkin pelottaa et odotettavissa on pahempaa kun nyt annostus on tuplat siitä :S kaiken muun kestäisin mutten päänsärkyä. Mut ilmottelen jos jotain muuta ilmenee :)
Onko sulle tullu jotain ?
Testasin sitte aamun tokasta pissistä reilu neljän tunnin pidätyksellä (ilman juomista) tämmöset... Sanaton olo ja epäuskonen... Toivottavasti pysyy matkassa mukana!! LA ois joulukuussa...
- Milottiina kp31/33 dpo12 yk2 -