Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kilpparit oli ok, mutta HB oli laskenut reilussa kuukaudessa aika paljon. eipä se mikään huippu ollut aiemminkaan keskenmenosta seuranneen verenhukan vuoksi. :confused: ensi viikolla olis lääkärille aika ja varmaan pyydän vielä jotain hormonikokeita, mutta aika hyvin mun oireet selittyis tolla raudanpuutteellakin...

Mie oon, mulla onneksi lääkkeillä pysyy kurissa. Ennen Thyroxinia oli mitäänsaamattomuus, aivosumu, väsymys, kylmä ja hiuksia lähti päästä...

Esikkoaetsimässä, samaa mieltä [emoji1] Oon ite tammikuussa syntyny.

Aika matelee..dpo 8..Mahaa kivistää,tulee kellertävää maitomaista valkkaria ja palelee.En kyllä usko että plussaan.Mut ois kiva päästä jo testaamaan [emoji23] La olis 25.12. jos nyt ihme kävis ja plussa tulisikin.

Enemmän tämä kai on vauvakuumetta kun vauva antaa odotuttaa itseään. Vaikeaa ymmärtää kun kaksi ekaa tullut todella helposti tämän kolmannen kohdalla on kokeiltu vaikka mitä kikkoja. Alun perin ajattelin, että kolmas perään niin sitten lähden takaisin töihin. Nyt näyttää siltä, että pojat menee hoitoon jos saan enemmän töitä.

Ihana, kun muillakin on pakkomielteitä plussaamisen suhteen! Mun salainen haave olisi ollut, että olisi saanut kertoa äitienpäivänä omalle äidille ja anopille vauvauutisia [emoji23] Mutta en ota paineita asiasta, koska se lasten saaminen ei nähtävästikään käy niin kuin elokuvissa...
Esikkoaetsimässä, minulla sama haave :grin Ihana olisi ollut jo saada plussa viime kierrossa, äitienpäivänä olisi tuurilla voinut olla uä-kuva esiteltävänä :rolleyes: Mutta nyt tästä kierrosta jos tärppäisi, niin periaatteessa plussa pitäisi ilmestyä ennen äitienpäivää (just loppuviikosta ennen äitienpäivää pitäs olla menkat kalenterin mukaan :p)

Kirppu kp4/33 yk2

Aika matelee..dpo 8..Mahaa kivistää,tulee kellertävää maitomaista valkkaria ja palelee.En kyllä usko että plussaan.Mut ois kiva päästä jo testaamaan [emoji23] La olis 25.12. jos nyt ihme kävis ja plussa tulisikin.

Kata, meillä on näköjään samat dpo:t menossa. :D muakin polttelis testata jo, mut säästän suosiolla ens viikkoon. Millon ajattelit testata? :)

Puhelinsovellus ilmoitti että tänään Ovulaatio koskaan ei oo ollut 20kp ovista.Tälläinen tulos eilen ja tänään negatiivisiä :( toivo menetetty. Testit loppuu huomenna kokonaan sitten ehkä lopetan tikuttamisen tuskinpa tulee edes.

20kp 25yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491933671.919476.jpg

Esikkoaetsimässä, minulla sama haave :grin Ihana olisi ollut jo saada plussa viime kierrossa, äitienpäivänä olisi tuurilla voinut olla uä-kuva esiteltävänä :rolleyes: Mutta nyt tästä kierrosta jos tärppäisi, niin periaatteessa plussa pitäisi ilmestyä ennen äitienpäivää (just loppuviikosta ennen äitienpäivää pitäs olla menkat kalenterin mukaan :p)

Kirppu kp4/33 yk2

Me päästään taas yhdes piinailee kun samat kiertopäivät :) toivottavasti olis leffaviivat äitienpäivänä :) ;) tai edes punainen mutta selkeä haamu :D

Me mennään ihan samassa vaiheessa, mulla olis myös LA 25.12. jos sattuisi plussa tulemaan..!

Cho ja Puapru, kiva jännätä samaan aikaan! Ajattelin testata ehkä perjantaina?Dpo 10 ois silloin..En millään malttaisi.Mulla luteaalivaihe yleensä vain 12 päivää ja haluisin testata enkä herätä menkkoihin [emoji1]

Onko Lume clomit aiheuttaneet jotain oireita?

Mulla alko illasta nyt pienet ja vaimeat munasarja kivut.

Silloin pari vuotta takaperin kun söin clomeja, oksentelin, oli viikko kausia kestävä migreeni ja niin kovat munasarja kivut etten niiden aikana pystynyt kävelemään. Jotenkin pelottaa et odotettavissa on pahempaa kun nyt annostus on tuplat siitä :S kaiken muun kestäisin mutten päänsärkyä. Mut ilmottelen jos jotain muuta ilmenee :)

Onko sulle tullu jotain ?

Mulla alko illasta nyt pienet ja vaimeat munasarja kivut.

Silloin pari vuotta takaperin kun söin clomeja, oksentelin, oli viikko kausia kestävä migreeni ja niin kovat munasarja kivut etten niiden aikana pystynyt kävelemään. Jotenkin pelottaa et odotettavissa on pahempaa kun nyt annostus on tuplat siitä :S kaiken muun kestäisin mutten päänsärkyä. Mut ilmottelen jos jotain muuta ilmenee :)

Onko sulle tullu jotain ?

Ihan alussa oli huimausta ja päänsärkyä. Nyt on enää jäljellä öinen hikoilu ja munasarja kivut. Toivottavasti pääset tällä kertaa vähemmillä oireilla. Tänään viimeinen lääke ja täytyy viikonloppuna aloittaa oviksen bongailu. Kp 7/25-26.

Testasin sitte aamun tokasta pissistä reilu neljän tunnin pidätyksellä (ilman juomista) tämmöset... Sanaton olo ja epäuskonen... Toivottavasti pysyy matkassa mukana!! LA ois joulukuussa...

- Milottiina kp31/33 dpo12 yk2 -

Liitteet

• 20170412_111512.png
    20170412_111512.png
    250.7 KB · Katsottu: 227
  • 20170412_111427.png
    20170412_111427.png
    281.7 KB · Katsottu: 220
Joku vuotohäiriö mulla varmaan vaan, ei tässä raskaana ainakaan olla.

Takaisin