Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa esikkoaetsimässä!
Täällä parempi fiilis ja seuraava tavoite on raskautua niin, ettei tarvi alkaa miettiä töihinpaluuta ja esikoiselle hoitopaikkaa. Eli kunhan ny tän vuoden aikana. :)
Vulpix kp 2/32-49
Mitäh tuliko unicornilla täti? :O meni ohi.. pahoittelut!
Miull noi litkut menee jotenki alas, vehnistä en tod oo enää ostamassa :D mut pellavansiemenöljyy löyty viel kaapista.. oon nyt vetäny pellavansiemenöljyn (yöööks), huuhellu sen soijamaidolla (tupla yöks) ja sit vetäny banaanin (hyiii). Mut lopulta suussa maistuu vaan banaani (josta en ees tykkää, mut peittää tosi hyvin muut maut) :) viel ois proteiinipirtelö ja verigreippi vetämättä :D pitäsköhän listailla mitä kaikkee täs tulee napsittua![]()
Mitäs ton banaanin pitäis tehdä ? :) mua alko kiinnostamaan. Tykkään meinaa banaanista tosi paljon :) mä alotin taas greippimehun juonnin ja syön noita foolihappoa, huomenna alkais clomit. :)
Noniin, täti pakkas kampsut ja lähti.
Alinah Kp3/26-33.
...negaa näytti marketin liuska....marssin apteekkiin ja otin early testin huomiselle, jos sillä ei pärähdä toista viivaa niin sitten se on siinä..
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneilletaidan tulla perässä..
Mikäs ihmeen tätiaalto nyt loiskii?!?!? Pahoittelut kaikille ja uutta matoa koukkuun kun on sen aika!
Esikkoaetsimässä, terrrrrvetuloa! Ja pikaista plussaa!
Dpo 12 ja niiiiiiiin selvä nega et v#_#-aa ajatuskin! Nyt pitää laittaa mietintämyssy päähän, et lopetetaanko koko yritys tähän ja käyn kierukkakaupassa vai tjottaillaanko loppuvuosi. Hoidot lopetetaan enivei nyt tähän.
Kettuska, siipi maassa. Kp 25/25-28, dpo 12.
Kirppu & Lume : täällä kans niin pahaa oloa aamulla ja koko päivän että oari kertaa on pitänyt miettiä jo askelia vessaan. Mitä kummaa? :Dharmi kun ei oo enää testejä :D
Menkat kyllä ihan normaalit.
Sydänkäpynen pahoittelut negasta!
Jääkukka jepp!! Ihan hullluja testejä!! Mulle tuli dpo2 ihan samanlainen. X)
On: tännään laitettu gelee royalet tilaukseen ja greippimehua kaupasta! Ja Terveellinen ruokavalio startattu! :) etoo ja on paha olo ja ja ja kaikkee! Menkat normaalit.
Unicorn kp1/28 yk4(11)
Mikäs ihmeen tätiaalto nyt loiskii?!?!? Pahoittelut kaikille ja uutta matoa koukkuun kun on sen aika!
Esikkoaetsimässä, terrrrrvetuloa! Ja pikaista plussaa!
Dpo 12 ja niiiiiiiin selvä nega et v#_#-aa ajatuskin! Nyt pitää laittaa mietintämyssy päähän, et lopetetaanko koko yritys tähän ja käyn kierukkakaupassa vai tjottaillaanko loppuvuosi. Hoidot lopetetaan enivei nyt tähän.
Kettuska, siipi maassa. Kp 25/25-28, dpo 12.