Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut negasta sydänkäpynen!
Pahoittelut myös tiputtelusta jääkukalle!

Täällä tosiaan kp12/32(?) ja yk1

Tervetuloa esikkoaetsimässä!

Täällä parempi fiilis ja seuraava tavoite on raskautua niin, ettei tarvi alkaa miettiä töihinpaluuta ja esikoiselle hoitopaikkaa. Eli kunhan ny tän vuoden aikana. :)

Vulpix kp 2/32-49

Täällä samat suunnitelmat mutta deadline on jo elokuussa !! Apua. :o ei vielä, en halua! :D Äkkiä vauva meille nyt!

Mitäh tuliko unicornilla täti? :O meni ohi.. pahoittelut!

Miull noi litkut menee jotenki alas, vehnistä en tod oo enää ostamassa :D mut pellavansiemenöljyy löyty viel kaapista.. oon nyt vetäny pellavansiemenöljyn (yöööks), huuhellu sen soijamaidolla (tupla yöks) ja sit vetäny banaanin (hyiii). Mut lopulta suussa maistuu vaan banaani (josta en ees tykkää, mut peittää tosi hyvin muut maut) :) viel ois proteiinipirtelö ja verigreippi vetämättä :D pitäsköhän listailla mitä kaikkee täs tulee napsittua :p

Jep! Odotettavissa oli kun gyne näki dpo8 jo lupsahtaneen keltarauhasen ultrassa. Mutta en ymmärrä noita haamuja, en tosiaankaan ymmärrä :D
Alotan testilakon! :D

Kirppu & Lume : täällä kans niin pahaa oloa aamulla ja koko päivän että oari kertaa on pitänyt miettiä jo askelia vessaan. Mitä kummaa? :D :o harmi kun ei oo enää testejä :D
Menkat kyllä ihan normaalit.

Sydänkäpynen pahoittelut negasta!

Jääkukka jepp!! Ihan hullluja testejä!! Mulle tuli dpo2 ihan samanlainen. X)

On: tännään laitettu gelee royalet tilaukseen ja greippimehua kaupasta! Ja Terveellinen ruokavalio startattu! :) etoo ja on paha olo ja ja ja kaikkee! Menkat normaalit.

Unicorn kp1/28 yk4(11)

Mitäs ton banaanin pitäis tehdä ? :) mua alko kiinnostamaan. Tykkään meinaa banaanista tosi paljon :) mä alotin taas greippimehun juonnin ja syön noita foolihappoa, huomenna alkais clomit. :)

Mikä tuon greippimehun jekku on?
Kiinnostavaa, mitä kaikkia jelppokeinoja sitä onkaan! Itsellä vaan perusvitskut ja foolihappo sekä sinkki.

Muokattu viimeksi:
Mikäs ihmeen tätiaalto nyt loiskii?!?!? Pahoittelut kaikille ja uutta matoa koukkuun kun on sen aika!

Esikkoaetsimässä, terrrrrvetuloa! Ja pikaista plussaa!

Dpo 12 ja niiiiiiiin selvä nega et v#_#-aa ajatuskin! Nyt pitää laittaa mietintämyssy päähän, et lopetetaanko koko yritys tähän ja käyn kierukkakaupassa vai tjottaillaanko loppuvuosi. Hoidot lopetetaan enivei nyt tähän.

Kettuska, siipi maassa. Kp 25/25-28, dpo 12.

...negaa näytti marketin liuska....marssin apteekkiin ja otin early testin huomiselle, jos sillä ei pärähdä toista viivaa niin sitten se on siinä..

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille:Heartred taidan tulla perässä..

...negaa näytti marketin liuska....marssin apteekkiin ja otin early testin huomiselle, jos sillä ei pärähdä toista viivaa niin sitten se on siinä..

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille:Heartred taidan tulla perässä..

Toivottavasti huomenna tulisi plussa testiin
<3

Mikäs ihmeen tätiaalto nyt loiskii?!?!? Pahoittelut kaikille ja uutta matoa koukkuun kun on sen aika!

Dpo 12 ja niiiiiiiin selvä nega et v#_#-aa ajatuskin! Nyt pitää laittaa mietintämyssy päähän, et lopetetaanko koko yritys tähän ja käyn kierukkakaupassa vai tjottaillaanko loppuvuosi. Hoidot lopetetaan enivei nyt tähän.

Voi ei :( pahoittelut negasta. <3 mä niin toivoisin et johtuisi vain liian aikaisesta testaamisesta <3

Kirppu & Lume : täällä kans niin pahaa oloa aamulla ja koko päivän että oari kertaa on pitänyt miettiä jo askelia vessaan. Mitä kummaa? :D :o harmi kun ei oo enää testejä :D
Menkat kyllä ihan normaalit.

Sydänkäpynen pahoittelut negasta!

Jääkukka jepp!! Ihan hullluja testejä!! Mulle tuli dpo2 ihan samanlainen. X)

On: tännään laitettu gelee royalet tilaukseen ja greippimehua kaupasta! Ja Terveellinen ruokavalio startattu! :) etoo ja on paha olo ja ja ja kaikkee! Menkat normaalit.

Unicorn kp1/28 yk4(11)

Joo mä en ymmärrä mistä tää johtuu :o mulla kans koko ajan yrjö lentää olo. Mut oisko nää sit jotain hormonijuttuja. Pitäiskö sun kuitenki vielä sit jossain vaiheessa testat uusiksi ? ;) oispa hauska jos kaikilla kolmella oisko vaan "vale" menkat ja pieni mahassa :D mut en usko kyl omalla kohdalla siihen. Ehkä mun kroppa jo
Myötätunnosta aiheuttaa mulle pahaa oloa ennen clomeja. Huomenna eka pilleri ja odotan kauhulla migreeniä ja oksentamista ja mahakipuja.

Voiko lyhyistä menkoista päätellä mitään? Oon aina toivonut, että mun menkat kestäis 2-3päivää kuten joillain kavereillani, mut eiku 6-7päivää :banghead:

Mietin vaan, että onko lyhytmenkkaisilla naisilla ohuempi limakalvo tai jotain?

No voi hööh! :(

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! Nyt niitä plussatuulia kaivattaisiin!

Mulla on aina ehkäsyrenkaan käytön aikaan ja teininäkin ennen ehkäisyä menkat kestäny semmosen 6-8 päivää, nyt ku lopetin ehkäsyn nii ollu vaan kolme päivää! Ja aina ollu todella kovat kivut ekat pari päivää, nykyään ei mitään! Tuntuu luksukselta! :D Mut sais ne silti jäädä pian pois..

Pau, kp23/30-31, dpo7?

Vähän asian ohi, mutta onks kellään tietoo onks hopeashampoota turvallista käyttää raskauden aikana? Kun ainakin värjäämistä suositellaan välttämään ja onhan se melkoisen tujua tavaraa. Ei sillä että oisin raskaana mut toivottavasti jossain vaiheessa olisin ja nyt pitäis ostaa uutta purkkia ja mietin ostanko laadukkaan (kalliin) vai jonkun jonka voi heittää si meneen ku plussa tulee :D

Kp 6/35-39, yk 3

Huoh, miten osaa olla pinna kireällä. Lapset alkaa olla jo väsyneitä pitkän talven jäljiltä ja päivittäin tulee aika isoja törmäyksiä erityisesti tuon 3v 6kk esikoisen kanssa ja nuorempi tekee tiukasti perästä kolmenvuoden uhmaansa. Mulla palaa pinna niin nopeasti ettei kukaan ehdi edes silmää räpäyttää.

Viikko vielä ennen seuraavia kuukautisia. Sekin ärsyttää. Ja sekin, että koko ajan tuntuu että valuu jotain, valkovuotoa siis reilunlaisesti, ei todella voi puhua mistään ovulaation jälkeisestä kuivasta kaudesta. Jos jotain hyvää haluaa keksiä, niin tässä kierrossa, varsinkin tuolla alkupäässä, ei ollut niitä aikaisempien kiertojen mahakipuja oikeastaan ollenkaan - nyt on parina kolmena päivänä kyllä taas jomotellut/poltellut tuolla alamahalla.

Tervetuloa uusille minunkin puolestani!

yk 4, kp 22/28, liekö dpo 8?

Muakin kiinnostais hopeashampoo-asia. Alinah, onpas outoa, että yhtäkkiä noin lyhyet menkat. Hmm, ei kuitenkin sit vois olla valemenkat?

Takaisin