Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mangusti miulla follin kasvukivut tuntuu vihlontana ja itse ovis lyhyt repäsy/pisto ja sen jäliltä polttelee mahaa :D nestettä siis valuu vatsaonteloon joka voi tuntua. Olikohan mahollisimman epäselvästi selitetty :D

Aunemoi ei o-testistä oikein voi päätellä menikö ovis jo vai ei.. mutta kyllä noilla viivoilla on ihan justkohta :)

Tunnetteko te joka kuukausi kun munasolu irtoaa ? Mä tunsin viime
Kierrossa aivan selvästi mutta tässä kierrossa en ollenkaan.

Mannikka, kiitti vastauksesta! Ennemmin juuri tuntui vihlontaa kuin yhtäkkistä repäisyä. Voihan tuo minullakin olla vasta follikkeli kypsymässä, vähän vain hämää, että oli vain max parin minuutin episodi, mutta kuitenkin tapahtui kahdesti. Noiden jälkeen ei taaskaan ole tuntunut mitään. Muuta kuin sitä nännien arkuutta.

Lisäys: nyt sain o-testin taas testattua, ja haalea hailura siihen piirtyi. Eli eilisaamuinen kai sitten oli plussa, jollei sekin jo vähän myöhästynyt lh-huipusta. Toivotaan, että tallettelut riittävät, tosiaan tänään ja edellinen kolme päivää sitten...

Muokattu viimeksi:
Ei täällä testit näytä ku tyhjäää...lauantaina seuraavaksi...nyt kp24/kp vaihtelee 25 vai 26...noooh 22-28 näissä väleissä ennen kkm kierrot ollu

Hih, jos tästä kierrosta tärppäisi, niin laskettu aika olisi viattomien lasten päivänä. :grin

Ja ihan mihinkään liittymättä: 5annan profiilikuva on loistava! Nerokkaasti sateenkaari sivustapäin, sitten aurinko paistaa suoraan siihen kaaren keskelle. :p

Lume kyl sen tuntee varsinkin jos sitä kyttää :D ennen raskauksia ei paljoa tuntunut, mut nykyään ei oikeen voi olla huomaamatta..

Mangusti jos siellä oli viimeinen kasvuspurtti ennen irtoamista :) tai mistäs näistä tietää kun kaikki tuntuu eriltä eri ihmisillä :) miulla tuntuu lyhyitö vihlontoja useita kertoja päivässä ja useita päiviä..

Koska mua nyt on alkanut sit stressaamaan se et jäikö mulla lh huippu päälle vai onko ovis tapahtunut sit yö aikaan ettei sitä ole tuntenut sen takia.

Lähinnä kyselen sen takia kun ei ole luonnollista ovista ollut 3 vuoteen ja nyt viime kuussa eka ja en sen takia vielä ihan tunnista kaikkea mitä kehossa tapahtuu :)

Lume hyvinkin on voinut olla yöllä ovis :)

Täällä eletään särkylääkkeen voimin ja luen kokemuksia clomeista. Jännäksi myös tekee sen että mies lähtee työreissulle suurin piirtein oviksen aikoihin. Täytyy toivoa, että riittää puuhailu hiukan ennen. Alkaa hiukan jännittää onko niistä jotain hyötyä. Itse en ole tainnut kun kerran tai kaksi tuntea oviksen. Kp 1/25-26.

Se ois kyl kiva, mut se lisää mun mietintää kun o testi näytti plussaa vielä 3 päivän jälkeen :o :/

Ootko marce käyttäny aikasemmin clomeja ? Mulla alkaa kans ens kierrosta. Itse söin pari vuotta sitten parin kuukauden ajan mut sit lopetin hoidot mulla oli yksinkertaisesti niin kamalat oireet niistä. Nyt toivon että pääsisin helpommalla, mutta ei ainakaan onneksi tarvitse töissä olla vaan koulussa ja jos on tosi huono olo voin jäädä kotiin :) tosin kesällä teen töitä ja se pelottaa.

Meidän vaarin synttärit tänään, oispa ollu ihana päräyttää munmolle iloksi plussa tikkuun :( vaari siis kuoli "traagisesti" saattohoitoon marraskuussa.

Lume: Mää oon syöny 16 vuotta e-pillereitä ja kun lopetin ne niin niiden jälkeen ekassa kierrossa tunsin oviksen, tajusin vaan myöhemmin vasta mikä se oli [emoji1] Mut sit sen jälkeen en oo tuntenu ja tullu aina yllätyksenä kun tikku sanoo et se ois täällä nyt! Kait se siis vaihtelee :)

Kellistin miehen niin sen jälkeen löhöttiin jonku aikaa sängyssä, sitten kun menin suihkuun niin jotain pientä nippailua tuntui vasemmalla puolella munasarjoissa mun mielestä kun seisoskelin suihkussa. :o

En tiiä mistä mahtoi johtua, kun ovulaatiokin vasta loppuviikosta.

Kp23/26-33

4h pidätyksellä tehdyt testit, kyllä sitä vahvasti raskaana ollaan :) Näihin melkeinpä leffaviivoihin on hyvä lopettaa testailu tosin aamulla vielä digi mut sit se on siinä tämän raskauden osalta :D

Liitteet

• 2017-04-06_20.00.51.jpg
    2017-04-06_20.00.51.jpg
    665.1 KB · Katsottu: 214
4h pidätyksellä tehdyt testit, kyllä sitä vahvasti raskaana ollaan :) Näihin melkeinpä leffaviivoihin on hyvä lopettaa testailu tosin aamulla vielä digi mut sit se on siinä tämän raskauden osalta :D

Ihanat viivat <3 aivan valtavasti onnea <3 mä en tod näk pääse sitten kuitenkaan joulukuisiin :( <3 mut ehkä sit ens kierrossa !

No olipa siinä unicornilla idiootti gyne! Luulis tajuavan kuin rankkaa yrittäminen on jo muutenkin henkisesti :shifty:

Kun lueskelin nyt mitä puhuitte noista mahdollisista folli-tuntemuksista, niin mulla on ollut niitä nyt ekaa kertaa ikinä. Löytyipä tuohonkin vastaus, kiitos :)

Vähän yli viikon oon syöny niitä gelee royaleita. Aattelin kertoa niistä kapseleista vähän kokemuksia.. Nyt tosiaan 8/26-29 menossa, ja jotain oikeasti tapahtuu nyt hormoneissa koska noiden kohdun alueen tuntemuksien lisäksi oon alkanu nähdä unia enemmän (mainittakoon jopa yksi vauvauni), finnejä tullut (harvemmin normaalisti on), oon tunteellisempi mutta iloisempi, rintaliivit tavallaan painaa ja paino tippuu itsestään vaikka välillä vähän herkuttelenkin.

Uskon että jos omassa kropassa on hyvä olla tietyn painoisena ja on terve, niin se on tärkeintä. Painolla ei ole välttämättä tekemistä terveyden kanssa! Kuitenkin itse koen että liikkumalla tavallaan ostan itselleni lisäenergiaa ja puhtia riittää enemmän päivään. Ja sillä pidän pään kasassa :grin tämmönen ressaaja muutenkin kun on.

Takaisin