Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iskallt, en tiiä mitä oon aatellut. :D Varmaan aattelin aamuaivoillani, että joulukuun jälkeen siirrytään sitten 2018-ryhmään, kun Unicorn siitä puhui.:wideyed::grin
Joo, pysytään tosiaan vaan tän topicin alla, kyllä mä aion tän vuoden aikana RASKAAKSI tulla!:hilarious:
Toivottavasti se sinun viiva siitä vielä vahvistuu ja kaikki on hyvin<3

Tämäkin topic on luotu joulukuussa 2016, eli Raskaaksi 2018 tulee tämän vuoden lopulla :happy: Hyvä toupie, nyt on asenne kohdallaan!

Tässä tämä tämän aamuinen surkimustesti:

Tässä vielä vertailuna, vaikka valotus onkin ollut eri

Muokattu viimeksi:
Onko toi iskallt sama testi minkä teit toissapäivänä vai eri ? Mutta voihan se olla että pissi oli laimeampaa tai hormonit nousee hitaasti. <3 laitahan sit toisesta testistä sitten vielä kuva :)

Ylempi on tämän aamuinen ja yhteiskuvassa on toissapäiväinen ja tämän päiväinen. Kuvanlaatu taisi hieman kärsiä, ettei edes toissapäiväisessä näy enää kunnolla viivaa. En vaan ymmärrä, miksi ei vahvistu...
Nuo olivat kuitenkin eri merkkisiä, ensimmäinen oli Apteq ja toinen Apteekkarin. En löytänyt apteekin sivuilta, enkä edes paketista, että kuinka herkkä tuo Apteekkari on? Koitan nyt jalat ristissä istia ja pidättää ja teen Apteqin testin vielä.

Olipas Unicornilla outo gyne! :confused: Mutta hyvä, että kaikki kuitenkin kunnossa! :)

Siitä painoasiasta kans.. täällä kans yks ylipainoinen, 170cm ja 100kg. Ai kamala, miten kuullostaa kauheelta kirjottaa se ylös. :grin Mut joo, pitäis kans tiputtaa painoa. Syön kyllä ihan normi kotiruokaa ja herkkujakin vähän sillon tällön. :p Suurin ongelma on se liikunnan puute. Mua ei nappaa mikään salilla käynti. Ennemmin tykkään lenkkeillä tai jtn. Mut sekään ny oikein onnistu noiden kahden vipeltäjän kans, kun meil ei oo tuplarattaita ja mies käy töissä. Jotain kotijumppaa oon kyllä miettinyt ja kokeillukkin. Pitäis taas saada siihen motivaatiota. :grin Mua vaan ärsyttää, kun kaikki kaverit ja tutut ja hyvä ettei tuttujen tututkin, niin kaikki vaan laihduttaa ja laihduttaa ja laihtuukin. Ja ite vaan jumittaa. :grin

Cho kp22/33 dpo3

Se apteekkari on 25 herkkyydeltään jos löysin netistä oikean testin ja kuvan :) joten älä huoli olen ihan varma että kun teet sen toisen joka on herkempi tulee kunnon viivat <3

No niin tehtiin miehen kanssa clearbluella tieteellinen koe. Pyysin miestä siis pissimään kuppiin ja dippasin oman cb sen pissiin. Kun on niin paljon puhetta että antaa vääriä positiivisia, halusin nähdä tuleeko siihen mitään ilman raskaushormonia. No ei tullut mitään siniseen viittaavaa pystyviivaa, ehkä valkoinen viivanpaikka joo mut ei väriä :) mitäs ootte mieltä ?
ImageUploadedByVau Foorumi1491464047.993188.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491464058.635864.jpg

Juu elkää naiset kadotko täältä mihinkään, vielä on aikaa tulla raskaaksi 2017!

Lume, kuinka herkkiä nuo cb:n plussatestit on? Mä aattelisin et jos on herkkiä niin näyttävät herkästi kemiallisia jos ennen kuukautisten pois jääntiä testaa. Jännään kyl sun huomista testiä :)

Iskallt, jos on erimerkkiset testit niin vaikka olis vahvuus sama niin reagoinnissa voi olla huimakin merkkikohtainen ero. Kyllähän nuissa kuitenkin selkeesti viiva näkyy, joten älä murehdi :) <3

Juu elkää naiset kadotko täältä mihinkään, vielä on aikaa tulla raskaaksi 2017!

Lume, kuinka herkkiä nuo cb:n plussatestit on? Mä aattelisin et jos on herkkiä niin näyttävät herkästi kemiallisia jos ennen kuukautisten pois jääntiä testaa. Jännään kyl sun huomista testiä :)

Iskallt, jos on erimerkkiset testit niin vaikka olis vahvuus sama niin reagoinnissa voi olla huimakin merkkikohtainen ero. Kyllähän nuissa kuitenkin selkeesti viiva näkyy, joten älä murehdi :) <3

Kyllä mä nyt kaiken tämän tieteellisen kokeen jälkeen olen sitä mieltä et on todella herkkiä ja näyttää varmaan siksi "väärää positiivista" kun suurin osa niistä on jäänyt kemiallisiksi. Tuolla plussa vai ei ketjussa just laitto kuvan kun sai liuskaan esikoisestaan haalean plussan ja cb:hen todella vahvan :)

Jepjep, en tiiä mitä tosiaan tänä aamuna aattelin, aikaisemmin en ollut ees aatellu että pitäis vaihtaa muka ryhmää...:D

Mutta tästä kierrosta ei ainakaan tärpännyt, nimittäin näyttää siltä, että tänään vaihtuu kp1. Oikeestaan tällä kertaa ei harmita kamalasti. Toivon vaan, että imetyksen lopettaminen ihan kokonaan auttaa. Tänään saa lapsi viimeistä kertaa tissiä illalla, haikeaa.:sad001 Taitaa olla äitille isompi juttu, ehkä...

Elämän pieniä suuria iloja. Mut Mie sain ekaa kertaa elämässäni tänään ovis testiin yhtä tummat viivat. :D
c78bbd3ad3cd4de4b5cbe380d8c92025
Näköjään nämä one stepin puikot käy paremmin mulle ku liuskat. :D

Kp 15/27-31? Yk 4

Muokattu viimeksi:
Hitto jäi sit digitesti eilen ostamatta kun anopin kanssa olin eilen illalla urheilemassa ja enhän siitä voinu sit mennä apteekkiin käymään ku ois tullu mukaan :D No tänään käyn heti kun pääsen kohta keskustaan ostamassa sen digin :)

rv laskurin mukaan 5+0

Kiitos kaikille :Heartred Tein sen Apteqin testin (vihreä korkki) vähän vajaan kolmen tunnin pidätyksellä ja viiva oli tummempi kuin Apteekkarissa (sininen korkki). Mies ehti jo toissapäiväisrn tikun heittää roskiin, niin siihen en voi verrata... Mutta mieskin sanoi, että tee uusi testi vielä alkuviikosta. Ihanaa, kun ei hänkään meinaa uskoa! Ensimmäisestä haaleasta testistä sanoi, että uskoo vasta kun viiva on vahvempi :grin
Ehkä minä nyt sitten vähän rauhoitun asian suhteen, ostan vielä yhden Apteqin testin. Harmittaa vaan, kun en tiennyt Apteekkarin herkkyyttä! Olisi vaik pitänyt se Apteqin tehdä heti aamulla. Enkä totta puhuen odota alkuviikkoon, vaan lauantaihin, ehkä sunnuntaihin.

toupie, jospa ensi kierto on sitten The Kierto ;) Äidille kovasti voimia viimeiselle iltatissille :hug013

Lume, jotain siis yrittää tapahtua!! :love7

Onnea ikallt <3 mä vähän arvailinkin et viiva sieltä tulee <3 nyt paljon tarrasukkia matkaan <3

Joo ehkä jotain... mut vähän ollu menkkatuntemuksia tänään ja tissikipu hävinnyt melkein kokonaan :/ et saas nähdä :) voi olla et jää kemialliseksi sitten kuitenkin. Mut huomennahan tai tänään sen näkee :)

Takaisin