Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vulpix mulla Ainaki oli sillo sen dpo6 alamahaviilto kivun jälkeen kamalia menkka jomoja jotka vaikutti jo vähän nukkumiseen ja ikinä ei ole kesken kiertoa ollut mulla sellaista. Joten uskoisin et vois liittyä siihen ihan hyvin :)

Nii oisko sit pc voinu näyttää kiinnittymisestä jotain ? Vai onks ne liuskat vaan oikeasti niin epätasalaatuisia.. en nyt kuitenkaan olis ihan niin varma et plussaan kun kaikki muut "oireet" hävinny paitsi huimaaminen.. jotenki nyt ihan semmonen menkkaolo,, :D miksi ne viivat ei voi olla aina semmosia leffaviivoja ja saisit heti sen varmuuden et jes nyt ! :D mä teen yhden apteekin vielä päivän toisesta pissistä. :) ja aamul uusiks jos ei ole täti tullu. Mitäs luulette kannattaisiko mun huomen aamulla tehdä se uus cb vai sit seuraavana jos menkat ei ala ?

Joo laita!! :)
Ei nää miehet aina ymmärrä, että meille naisille tää on vähän eri juttu kun niille :P pakostikki otetaan RASKAAMMIN :P välillä tuo mieskin kyselee että pitääkö niitä kokoajan tehä niitä testejä. Mutta kun esikoistaki ootettii ja yritettii nii kauan, eikä sillo selvitelty missä mättää ni kyllä mä nyt haluan tietää! Jos plussaa tulee aikasin mutta häviää ja menkat tulee niin ei mulle tuu muuta mieleen kun että joku estää kiinnittymästä jne..

Lume sä plussaat ainakin ;) ;)
Jos ekat oli kiinnittymistä ja nyt ei vielä/enää pc näy.. myöhemmin vasta. Ei mullakaan näy noissa one stepeissä enää mitään. Eikä first responcessa. Voihan tää taas olla joku viallinen testi :/ luulis että first responcessa näkys ekana.

No ei ne kyl ymmärrä yhtään :D seki oli sillein et miksi niitä pitää noin paljon tehdä ja erimerkkisiä etc... yritän sen takia aina hillitä kun se on kotona ja sit yleensä kun se lähtee lähtee Mullakin käpälästä :D

Mä jotenkin epäilen vielä tota kunnon plussausta :D jotenki koko ajan semmonen pessimistinen olo :D

Lumella näkyy haamulainen <3 ja Unicornilla kans salamakuvassa näkyy viiva ja ihan kun ois väriäkin! :) voikun nyt molemmat plussaisitte <3

Ja en taaskaan lukenut loppuun asti viestejä. Ihanaa, jos se tosiaan olis kiinnittymiskipua. Nyt ei tunnu enää mitään.

Mä toivon meille kaikille leffaviivoja nyt heti!

Noni nyt on aukaistu ja pc:stä kuva myös. Outo tuo cb sisältä. Tossa liuskan päällä on tollanen muovi ja kun muovin ottaa pois ei näy siinä liuskassa tota haamua mut ku sen muovin laittaa näkyy se haamu ja sen muovin alla ei ole ku yks viiva.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1491383250.773007.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1491383250.773007.jpg
    53.4 KB · Katsottu: 193
  • ImageUploadedByVau Foorumi1491383262.977559.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1491383262.977559.jpg
    65.6 KB · Katsottu: 181
Tässä vielä yks kuva tosta cb:stä, oon lukenu nyt tässä siitä kyllä tosi huonoja kokemuksia. Et on antanut haamua vaikka ei ole ollu raskaana. Mun mielestä toi on viel sininenkin toi haamu. Eihän tämä nyt auttanu yhtään :D koko ajan valuu jotain housuihin tai ainakin siltä tuntuu... täti kolkuttaa jo.
ImageUploadedByVau Foorumi1491383481.540190.jpg

Mä jäin miettimään että eihän se periaatteessa ole mahdollista tulla mitään viivanpaikkoja kun se pysty viiva tulee itse tuohon liukkaaseen muoviin eikä tohon testi muoviin eli liuskaan joka sen alla on... hmmmm

Anteeks ku taas yksin höpöttelen täällä :D

Muokattu viimeksi:
Lume mulla tuli viime kierrossa tää tohon cb plussaan:

ImageUploadedByVau Foorumi1491384979.253045.jpg

Mutta tais olla kemiallinen kun viivoja tuli muihinkin. Kuulin noista kans huonoa, mutta kyllä tossa pc hotain näkyy selvästi :)

Toi on melkein samanlainen kun mun nyt. Aukaisitko sitä sillon ? Tarkotitko et pc:ssä myös näkisit jotain ? :) huii sulla kohta se gyne <3 tule sit kertoo mitä ne sano :)

Mulla on kans kokemusta noista cb plus testeistä. Samanlaista viivanpaikkaa kun Lume:lla näkyi joka toisessa testissä vaikka raskaana en ollut.. :confused: toivotaan kuitenkin että sulla olis oikea viivan alku kyseessä. :)

Oliko sulla mayday myös sinistä väriä niissä ?

Tein niitä joulukuussa 4kpl, yhden joka toinen päivä. Kahdessa ei näkynyt mitään, yhdessä vaalea viivanpaikka ja yhdessä muistaakseni vähän sinistäkin, kun mieskin sen näki. Mä en niitä enää osta, aika kalliitakin..

Takaisin