Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Esikoisesta digi näytti raskaana 2-3 kun oli menkat kaks pv myöhässä. Aattelin että näyttäs nyt jo sit tota haaleampaa :) mutta juu! Asia selvä. Saakai sitä huvikseen testata x)
O+ kp18 :)
Iskallt minä nään minä nään <3 viiva ! <3
Vitsit pidättelen vieläki aamun toista pissiä en haluais tehdä sitä kun mies on kotona ! Tajusin just et mulhan on tänään vasta dpo11 :D koska jos tein o+ kp17 eli 22 pv ni Eiks se sit lasketa et vasta 24 päivä on dpo1 :D eli toivoa on vielä enemmän :D
Pitää purkaa kotiin päästessäiskallt viiva näkyvissä!!!! Jeeeeiijj!! <3 vahvatumista! Ota pois kuoresta ja kuvaa, ni nähdään onko väriä+++
Lume, täällä kans koko päivä ihan pms![emoji20]
Voi Lume ja Unicorn, älkää vielä menettäkö toivoa. Viivoille vahvistumisia!
Ja iskalltin viivalle myös! Tarrasukkia! Ja uutta kuvaa.
Vulpix kp 39, dpo 6, yk 3
Minä muistelisin, että huomenna, mutta voin olla väärässä.Oliko Unicornilla tänään gyne?Kuulumisia odotellessa [emoji4]
Älä vielä huoli! Minulla tuli kp27 eli 29pv tilkka verta, mikä ilmeisesti oli kiinnittymisestä johtuvaa. En edes tiedä milloin ovis on ollut.Tajusin just et mulhan on tänään vasta dpo11 :D koska jos tein o+ kp17 eli 22 pv ni Eiks se sit lasketa et vasta 24 päivä on dpo1 :D eli toivoa on vielä enemmän :D