Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eli "riittävällä" luteaalivaiheella (10päivää) sun kierto olis nyt 28 päivää [emoji4] Ja ns.normi luteaalilla(14) ni 32.Eli sit vasta olis menkat myöhässä [emoji5]️ Ehdit hyvin siis saada kunnon plussan vielä [emoji173]️

Iskallt minä nään minä nään <3 viiva ! <3

Vitsit pidättelen vieläki aamun toista pissiä en haluais tehdä sitä kun mies on kotona ! Tajusin just et mulhan on tänään vasta dpo11 :D koska jos tein o+ kp17 eli 22 pv ni Eiks se sit lasketa et vasta 24 päivä on dpo1 :D eli toivoa on vielä enemmän :D

Esikoisesta digi näytti raskaana 2-3 kun oli menkat kaks pv myöhässä. Aattelin että näyttäs nyt jo sit tota haaleampaa :) mutta juu! Asia selvä. Saakai sitä huvikseen testata x)

O+ kp18 :)

:eek: niin aikasin. Epistä. Mulle näytti 1-2viikkoa joskus noihin aikoihin :D testata saa ja pitää aina kun mahdollista, lähinnä itse aina noita digejä säästän kun on kalliita eikä mulle tosiaan aikasin näytä. Mut jos sulla tosiaan tässä kierrossa ollut ovis myöhemmin niin vielä on toivoa :) ja kerro sit mitä gyne tuumas!

Iskallt minä nään minä nään <3 viiva ! <3

Vitsit pidättelen vieläki aamun toista pissiä en haluais tehdä sitä kun mies on kotona ! Tajusin just et mulhan on tänään vasta dpo11 :D koska jos tein o+ kp17 eli 22 pv ni Eiks se sit lasketa et vasta 24 päivä on dpo1 :D eli toivoa on vielä enemmän :D

Lume mulla sama ovispäivä :) Mut eiks se oo tänään sit dpo 12? (Samaa mieltä, että 24pv on dpo 1)

Mulla näytti digi esikoisesta raskaana 2-3 rv 5+0. Sillon vasta oikeesti tajusin tehdä testin kun oli viimeiset menkat ollu pääsiäisen aikaan ja tein testin toukokuun lopulla.... Eipä tarvinnut siinä sit jännäillä. :D

Nyt tuli joku kamala pms kiukku ! Tekis mieli mennä sänkyyn peiton alle ja mököttää :( mikään ei huvita.

Pitäis käydä hakemassa viikonloppu testausta varten raskaustesti. Kertokaa mikä olis hyvä ja luotettava? Perjantaina pitäis menkat alkaa.

Lume, täällä kans koko päivä ihan pms! ☹️[emoji20]

Nyt mä sit istun sohvalla ja itken kun vituttaa :D :( pitäis siivota etc, ja huomenna kouluun mutta sekään ei kiinnosta. Just semmonen olo et saanko mennä peiton alle maailmaa piiloon.

Voi Lume ja Unicorn, älkää vielä menettäkö toivoa. Viivoille vahvistumisia!

Ja iskalltin viivalle myös! Tarrasukkia! Ja uutta kuvaa.

Vulpix kp 39, dpo 6, yk 3

Mä heitin jo roskiinkin kaikki tehdyt testit, tuli ihan semmonen ahdistunut olo. Kun aikaisemmissa on selvät viivat ja nyt näissä tänään tehdyissä vaan ihan pienet ja hailakat.

Oliko Unicornilla tänään gyne?Kuulumisia odotellessa [emoji4]
Minä muistelisin, että huomenna, mutta voin olla väärässä.

Nyt on unicorn purettu!
rlaqad.jpg

Ihan selvä viiva ! Uskaltaa varmaan jo onnitella vähän <3 toivottavasti vahvistuu vielä :) joo minustakin se on huomenna unicornilla :)

Tajusin just et mulhan on tänään vasta dpo11 :D koska jos tein o+ kp17 eli 22 pv ni Eiks se sit lasketa et vasta 24 päivä on dpo1 :D eli toivoa on vielä enemmän :D
Älä vielä huoli! Minulla tuli kp27 eli 29pv tilkka verta, mikä ilmeisesti oli kiinnittymisestä johtuvaa. En edes tiedä milloin ovis on ollut.

Mä tein vielä ketutus päissäni viimeisen pc:n pois kaapista ja heitin kaikki tehdyt pakkauksineen roskiin. Sanokaas nyt ihan rehellisesti onko mun viivat hävinneet ? Ne oli niin selvät esim eilen vielä :( Huoh.
ImageUploadedByVau Foorumi1491309870.980002.jpg

Takaisin