Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cho, kyllä se on mun silmään o+ !:)

Aunemoi, enpä tiennytkään että tuohon vaiheeseen tarvitaan aikaa, kiitos kun valaisit :) nimittäin en mitenkään kerennyt kellistää ukkoa.. tosin oli mulla eilen lämpö vähän koholla. Joka voi siis johtua siitäkin että oon ollut kipeenä..

• Tykkään
Reaktiot: Cho
Tervetulloo Fanipala! :)

Lumen testii täälkii ootellaa! ;)

Marce86, aattelitko millon testailla näinä piinapäivillä? ;)

Unicorn, voisko toine ovisplussa olla jo kiinnittymistä? :)

Cho, miustakin +! :)

Omaa: nuha iski lauantaina ja nyt vuotaa nenä kunnolla! Olikos se niin, et vois tepsii paremmin kiinnittyminen vähän kipeenä? :D Jos ei koittaiskaa parannella itteesä nytte xD (mies aina vannoo valkosipulin nimeen ja auttanu kyl hyvi..)

- Milottiina kp 22/33 dpo3 yk2 -

Fanipala, tervetuloa :)

Milottiina, mun muistaakseni on ollu juttua että kipeenä vois kiinnittyminen tapahtua paremmin :) toivotaan!

Milottina: toivon että olis, mutta en jaksa uskoa siihen :/ tänään taas ovistestikin vaaleampi.. mutta en voinut kyllä nyt ovuloida kun ei oo limoja tmv mitä ekan plussan aikana. Joku ihme juttu taas mikä saa pään sekasin :D ei pitäs testailla kun vasta kun menkat viikon myöhässä :D

Tosiaan Milottina, kun on flunssa ja huonompi vastustuskyky niin keho ei hylji kiinnittyvää alkiota niin helposti , joten paremmat mahikset ! ;) Peukut pystyyn !! <3

Minunkin silmään Cholla plussa :-) Fanipala en oo varma tuosta, mut mun mielestä jotkut syö lääkkeitäkin pidentämään follivaihetta, että folli kasvais :)

Täältä pesee :D mun mielestä viiva paksumpi mutta haalempi ja sit apteekissa todella haalea haamu mitä sanotte siitä ? En ymmärrä kun se on herkempi että miksi siinä ei ole sit kunnon viivaa. Tosin toissa yönä olin juomatta ja pissimättä melkein 11h kun oli vähän pitkät unet ja nyt vaan 8 voiko se jotenki vaikuttaa ? Noh tässä nyt kuvat kuitenkin :D
ImageUploadedByVau Foorumi1491199449.662114.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491199456.219054.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491199463.650710.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491199471.807150.jpg

Täältä pesee :D mun mielestä viiva paksumpi mutta haalempi ja sit apteekissa todella haalea haamu mitä sanotte siitä ? En ymmärrä kun se on herkempi että miksi siinä ei ole sit kunnon viivaa. Tosin toissa yönä olin juomatta ja pissimättä melkein 11h kun oli vähän pitkät unet ja nyt vaan 8 voiko se jotenki vaikuttaa ? Noh tässä nyt kuvat kuitenkin :D View attachment 53164View attachment 53165View attachment 53166View attachment 53167

Höppänä<3 vastasin sulle tonne toiseen! :)

Millottiina en pidä kiirettä testaamisen kanssa niin ei turhaan pety. Ehkä loppu viikosta ellei tätiä näy. Tänään viimeinen pilleri ja yleensä kolmen päivän päästä aukee hanat. Kp 23/26 yk 14.

Lume, mä näen kyllä kaikissa haamulaisen. Monestihan tuo viiva vahvistuu alkuun vain jokatoinen päivä ainakin näin muistelisin. Ja tosiaan niinku unicorn tuolla toisessa ketjussa totesi niin eri valmistajien testit reagoi erilailla vaikka herkkyys olisikin eri niin aina herkät testit ei anna sen kummempaa vastausta kuin ns tavallinen testi. Olipa sekava selitys mutta toivottavasti ymmärsit :) nyt toivotaan että viiva vahvistuu :)

Lume, mä näen kyllä kaikissa haamulaisen. Monestihan tuo viiva vahvistuu alkuun vain jokatoinen päivä ainakin näin muistelisin. Ja tosiaan niinku unicorn tuolla toisessa ketjussa totesi niin eri valmistajien testit reagoi erilailla vaikka herkkyys olisikin eri niin aina herkät testit ei anna sen kummempaa vastausta kuin ns tavallinen testi. Olipa sekava selitys mutta toivottavasti ymmärsit :) nyt toivotaan että viiva vahvistuu :)

Kiitos vastauksesta huojensi paljon <3 toivotaan et huomenna olis vahvempaa ajattelin kokeilla niin ku unicorn sano toisesta aamun pissitä vielä. Ja sit täytyykin lähteä jo testin ostoon taas :D mä niin toivon että se olis huomenna jo vahvempi <3

Kiitos vastauksesta huojensi paljon <3 toivotaan et huomenna olis vahvempaa ajattelin kokeilla niin ku unicorn sano toisesta aamun pissitä vielä. Ja sit täytyykin lähteä jo testin ostoon taas :D mä niin toivon että se olis huomenna jo vahvempi <3

Täällä ainakin peukut ja varpaat pystyssä vahvistumiselle :)

Nyt ei näy enään juurikaan viivaa ovistestissä.

Nyt ei näy enään juurikaan viivaa ovistestissä.

Siimä varmaan käynyt sillain että ei lh riitä irrottaan munasolua, joten varmaan alkaa nyt kohta nostaa sitä taas uudelleen että irtois..
mutta onneks sulla se gyne , niin siellä selviää :)

Tervetuloa fanipala!

Täällä peukut pystyssä myös Lumen viivan vahvistumiselle!

Alinah, toivottavasti tilanne selviää gynellä.

Tääl eletään kp 38 ja dpo 5. Vielä olis hyvä jos viikon jaksais olla testaamatta. Mutta en tiedä maltanko. Jos nyt edes viikonloppuun asti. :)

Täällä kans jännitän Lumen puolesta! Toivottavasti viiva nyt vahvistuisi :)

Itsellä menossa 34/39, joten odottelua ja odottelua. Ei mitään tuntemuksia tai oireita..

Tää on ihan tyhmää mutta laitan nyt tännekin. Melko varmasti viivanpaikkoja vaan kun muunmerkkisiin ei tuu mitään.. :)

Alempi tämänaamuinen ja ylempi eilinen.

ImageUploadedByVau Foorumi1491209263.098628.jpg

Ja alla vielä o-testi.

ImageUploadedByVau Foorumi1491209339.361264.jpg

Unicorn kp25/28-32 dpo 6 muistaakseni

Takaisin