Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, vähän on minulla sellainen tunne että ovis taisi olla viime viikonloppuna. (Onneksi sillon talleteltiin.) Su iltana oli se "melkein plussa" ja siitä lähtien on lähtenyt vaan viiva haalenemaan. Eilen illalla ja tänä aamuna testissä ei ollut enää minkäänlaista viivaa nähtävssä. Oon ovista yrittänyt bongata myös valkovuotoa/limoja seuraamalla mutta missään vaiheessa (vielä) ei ole limoja ollut. Uskoisin tunnistavani :laughing002 Toisaalta, eikös täällä ryhmässä jollakulla ollut silleen että ensin melkein o+, sitten ei mitään ja sitten vahva plussa puskista? Jospa mullakin on silleen. :rolleyes:

Oon miehelle "valitellut" mun kipeistä nänneistä ja tänä aamuna kun mies keitti itselleen kahvia (minä en ole koskaan ollut kahvinjuoja), totesin että tuoksuupa kahvi hyvälle! Mies minulle totesi takaisin että taidat olla raskaana kun on hajuaisti noin herkistynyt ja rinnat kipeät :laughing002 Sanoin että ei nyt vielä taida olla siitä kyse. Mut ihana mies, oli niin innostuneen kuuloinen :Heartred

Edit: niin teinhän minä sit huvikseen r-testin, negahan se odotettavasti oli.

kirppu kp 27/? yk 1

Muokattu viimeksi:
Kiitos, olin niin varma et oot ensimmäinen meistä syyskuusta joka plussaa uudelleen, toivotaan et nopeesti teilläkin tärppää :)

Perästä tullaan :D Tosin tuskin vielä samaan ryhmään päästään, vaik olishan se kiva. Oon niin onnellinen teijän puolesta! :)

Paljon tullu juttua päivän aikana :) minä kerkesin onneksi töistä junaan ja nyt sitten pari tuntia tätä menoa :) viime yönä oli edelleen ärsyttävät ala selkä jomot jotka häiritsi vähän nukkumista ja tissejä kihelmöi taas samalla tavalla ku viime kierrossa. Voi oispa nämä jomot sitä mitä toivoisin <3

Täällä junassa kun istun mun kaverit sano et ne tulee mua laiturille vastaan päätepysäkillä ja niin on kyltti kädessä mis on mun nimi. Ni mitä mua itkettää se ajatus ja nyt yritän olla itkemättä :D johtuuko viime yön 4h unista vai mistä :D

Täällä junassa kun istun mun kaverit sano et ne tulee mua laiturille vastaan päätepysäkillä ja niin on kyltti kädessä mis on mun nimi. Ni mitä mua itkettää se ajatus ja nyt yritän olla itkemättä :D johtuuko viime yön 4h unista vai mistä :D

Ihana!! Toivotaan että johtuu jostain aivan muusta ;)

Tulee ihan viime kesä mieleen. Olin rv 30 kun mentiin naimisiin enkä voinut kirkossa alttarille kävellessä katsoa ketään vieraita päin kun rupes itkettää et he kaikki on tullu meijän häihin :D jospa tuo lume olisikin raskauteen liittyvää, kovasti täällä toivon että maanantaina nähdään sun plussatesti :)

Tulee ihan viime kesä mieleen. Olin rv 30 kun mentiin naimisiin enkä voinut kirkossa alttarille kävellessä katsoa ketään vieraita päin kun rupes itkettää et he kaikki on tullu meijän häihin :D jospa tuo lume olisikin raskauteen liittyvää, kovasti täällä toivon että maanantaina nähdään sun plussatesti :)

Kiitos ja unicorn myös <3 siis mä en pysty oikeasti ajattelemaan sitä tai purskahdan itkuun :D ja vähän noloo keskellä junan vaunua :D mut mä tiedän.. mä tiedän mä alan itkemään ku nään ne asemalla :D Äää en mä voi ees kirjottaa :D toivotaan tosi kovaa <3 oispa muuta ku unenpuutetta :D

Oijoi, plussia satelee! Onnea ellikki ja Sara!!!! Mahtavaa!!!! :smiley-bounce015

Hirmuisesti tekstiä tullut,, ihanan aktiivista porukkaa!

Mä en kans usko hirveesti kikkakolmosiin, mut silti aina nostan pyllyn pystyyn tallettelujen jälkeen, eihän siitä haittaa ole! :happy:

Dpo 3. Aika matelee... :wtf:

Onnea ellikille :)

Ootko Kettunen käynyt jo uudelleen inssissä tai ihan normimeiningillä talletellut tällä kertaa?

Tänään viiva aavistus taas vahvistunut. Vieläkään en uskalla kunnolla hihkua, odottelen ainakin yli Dpo 15 jolloin viime kerralla testin näyttäessä positiivista alkoi seuraavana päivänä menkkakipujen kera vuoto.

Mitenköhän tuo keltarauhashormonilisä, ohjeena ollut 1 emätinkapseli 12 pvä ajan, aloitus kolmantena päivänä ovulaatiosta. Tukemaan kiinnittymistä ja ehkäisemään liian aikaista tuhruttelua. Onkohan hyvä jatkaa sitä nyt pidempään tai pysyä 12 päivän ohjeessa. Onko jollain kokemusta? Gynelle pitää luultavasti varmuuden vuoksi pirauttaa.

Onko jollain muulla testaukset nyt käsillä?

Dpo. 13 Kp. 27/28

Heipä hei! Pitkään oon lueskellut teijän keskusteluja. Mun mielestä "omanapailua " ei tarvi pyytää anteeksi. [emoji4] koen että tämä on vertaistukifoorumi kaikille ikään, kokoon tai tilanteeseen katsomatta. [emoji173]Ne ketä ei juuri sinun jutut kiinnosta, hyppää tai skrollaa jutut yli ja se on heidän asiansa miten tätä lukevat.

Alko kiinnostaa tuo Sara80 n valmiste, saiskohan sitä mistään pohjoisempaa tai esim. netistä? Toki on ens viikonloppuna reissu pk-seudulle että jos sitä jostain sieltä löytäisi??
Paljon onnea plussanneille ja halit niille ketkä sitä tarttee
Kp 16 ja jännät päivät käsillä. Greippimehu ja foolihappo käytössä [emoji41].

Mirellan, noissa homeopaattisissa valmisteissa on se,että asiakkaan taustat täytyy selvitellä ja sen perusteella valitaan sopiva valmiste. Siksi vastaanottokäynti olisi suositeltavaa. Laitan tähän linkin jonka itse löysin kun googlailin aihetta ennen omaa käyntiä. Tarkoitus ei ole silti kenellekään tätä mainostaa, tyrkyttää tmv :)

http://www.studio55.fi/terveys/arti...patialla-raskaaksi-parissa-kuukaudessa/126648

Sivussa oon nyt seuraillut kun plussasin viime kierrosta, mut tuli vaa mieleen kun varasin neuvolaan aikaa, niin terkka sano puhelimessa heti että jos käytän homeopaattisia lääkkeitä niin pitää lopettaa heti?

Kehotti raskausajan vitskut ja foolihappoa ottamaan ja homeopaattisista käski pysyä erikseen koska ei oo riittävää tutkimusmateriaalia niistä miten ne vaikuttaa alkioon/sikiöön.

o_O Onks tää hyökkäys homeoita vastaan vai hä?

Takaisin