Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Sara plussasta! <3

Lume, mikä teillä oli se "ongelma".. ? :) Mietin että kun ei kehtaa esikoista ottaa mukaan niin onkohan se hirvee rikos mennä sinne yksin jos esikoinen olis sen aikaa isänsä kanssa..? Ei oo ollu vielä missään ulkopuolisella hoidossa. Tk:ssa pitää kuulemma olla mies mukana.

Mamma, aika hassua kyllä.. mutta saahan sen "seurantaultran" kun varaa vaan uuden ajan? :D vai eikö? Kait niille raha kelpaa vaikka huvikseen kävis? :D Luulis.

Itellä ei mitään kokemusta näistä eikä oo kukaan tuttukaan kertoman mukaan käynyt niin ihan ulalla koko hommasta.. mutta olis se kiva tietää jo etukäteen mitä siellon vastassa :)

Samaa oon kans meinannut Lume. Mulla oli kunnallisellla yhdessä kierrossa kolme ultraa.
Nyt kun alettiin kakkosta yrittämään niin ekassa clomi kierrossa on folliultra ja jos ei nyt nappaa niin myös ens kierrossa on ultra.
Nyt ultra oli kp10 ja mulla ovis yleensä n.kp20 niin johtofolli oli vielä aika pieni. Ens kierrossa ultra sit kp15.
Oon ollu kyl tyytyväinen tuohon julkisen puolen toimintaan vaikka se, että ylipäänsä saatiin clomit niin meni pitempään kun yksityisellä.

Voithan sää Unicorn pyytää seuranta ultraa ainakin ekaan kiertoon jos ne ei sitä tarjoa.

Varovaiset onnittelut Sara80 ja Tilkkunen :shy:

Homeopatia kiinnostaa, oli huuhaata tai ei. Sara80 miten ja mistä löysit sopivan henkilön, joka osasi neuvoa sinua homeopaattisen valmisteen valinnassa?

Onnea Sara plussasta! <3

Lume, mikä teillä oli se "ongelma".. ? :) Mietin että kun ei kehtaa esikoista ottaa mukaan niin onkohan se hirvee rikos mennä sinne yksin jos esikoinen olis sen aikaa isänsä kanssa..? Ei oo ollu vielä missään ulkopuolisella hoidossa. Tk:ssa pitää kuulemma olla mies mukana.

Mamma, aika hassua kyllä.. mutta saahan sen "seurantaultran" kun varaa vaan uuden ajan? :D vai eikö? Kait niille raha kelpaa vaikka huvikseen kävis? :D Luulis.

Itellä ei mitään kokemusta näistä eikä oo kukaan tuttukaan kertoman mukaan käynyt niin ihan ulalla koko hommasta.. mutta olis se kiva tietää jo etukäteen mitä siellon vastassa :)

Mulla on pcos tyyppiset munasarjat ja aina ei tuo ovis ole tapahtunut. Ja sit jo alettiin epäillä miehen simppoja mut ne oli nyt kaikki kunnossa :) mulle sano lääkärit et clomit kierron eka päivästä 1kpl/päivä ja ultra nyt kp12. :) mä menin ku oltiin tjottailtu 2v lääkäriin ja oli aika shokki kun siellä selvis toi pcos ja nyt haluan pitää miestä mukana et sekin ymmärtäisi jotain asioista :D

Ei mun mielestä ole yhtään väärin mennä yksin :) sillo ku ekan kerran söin clomeja mies ei ollu yhdelläkään käyntikerralla mukana :) jos se tuntuu helpoimmalle esikoisenkin kannalta niin ilman muuta :)

Onnea Sara!

Vaapukka, mahtavat viivat!

Ihanaa katsella plussatestejä ja odotella, että itse pääsee testaamaan. Täällä vähän jomotuksia, mutta muuten vaan rauhallista odottelua hyvillä mielin.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vulpix, kp 35/32-49, dpo 2, yk 3

Kiitos kokemuksista :)
Nyt jo paljon huojentunut mieli.. :)
Ehkä mä käyn tän ekan kerran yksin ja jos jatkossa tarttee niin sit mies mukaan :) Hyvin tuo ainakin nyt ymmärtää kaiken , toivotaan ettei mitään erikoista löydy .. :)

Unicorn kp22/28-33? Dpo3

Varovaiset onnittelut Sara80 ja Tilkkunen :shy:

Homeopatia kiinnostaa, oli huuhaata tai ei. Sara80 miten ja mistä löysit sopivan henkilön, joka osasi neuvoa sinua homeopaattisen valmisteen valinnassa?

Kyselin tältä tutulta joka oli raskautunut niiden avulla ja pääsin itse sitten samalle henkilölle. Mikäli pystyt tulemaan Turkuun vastaanotolle niin voin suositella sinulle samaa :)

Sara80 no kävipä kivasti, kun oli kaveri joka suositteli :-) Itse asun pääkaupunkiseudulla, niin harmillisen kaukana.

Tais niistä pirtelöistä olla jälleen apua hehe, no odottelen viivan vahvistumista :)

Liitteet

• 1491020756186.jpg
    1491020756186.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 204
Oii onnea ellikki! <3 ihana juhlavuosivauva <3

Unicorn, ihanaa jos nyt saatte vähän selvyyttä asiaan yksityisellä! Jos se vähän lievittäis stressiäkin :)

Jaffa yk2 kp5/31?

Sara80 ja Tikkunen: Onnee ja viivan vahvistumisia!! :)

ellikki85, uih, onmee! vahvistumisii!!! Kunnon juhlavauva tutoillaan, ihanaa!!! <3 <3 <3 Alko heti kiinostaa nuo pirtelöt! ;D Onks niit paljon siis erilaisii? Vai ovatko ees valmiita "paketteja" mitä ostetaan, vai sekotellaanko jotenkii ain "omat coktailit" niistä? xD Mistä voi ostaa? Kalliita?

Tääl oli puhetta kaikista noista kikoista, jotka saattaa auttaa raskautumiseen.. Ite en kans aattele, et auttaisivat kaikilla tai aina. Mut eipä se miule mittää maksa, jos köllöttelen tallettelujen jälkee pylly pystyssä jne. Luulis olevan nopeempi reitti kyl liukumäki, kun ylämäki.. xD Jos kovasti vauvaa haluu, ni tuleehan sitä ehkä jossai vaihees just kokeiltuu kaikenlaista ajatuksella, jos vaikka itelle auttaiskii :) Tässä kierrossa oli tarkotus syyä vehnänalkioöljyy, mut hieman jääny enkä oo säänöllisesti joka päivä muistanu ottaa.. Nooh ens kierrossa sitte säännöllisemmi, jos ei nyt tärppää :)

Omaa: tallettelut tehty ja nyt voi sit vaa ootella.. Tulee taas pitkät pari viikkoo, kääks!

- Milottiina kp20/33 dpo1 yk2 -

Ainiiii, meinas unohtuu! Tein eilen yhen testin ovistestillä. Olikoha se täällä vai toises ketjus, ku joku oli halkassu taskaustestin kahtii ja heti iski tajuntaan: wau, selvää säästöö!! xD

Pakko oli itekkii kokeilla! Kuvassa ylhäällä ovisplussat kp18 ja kp19 aamupäivällä. Sitten halkastu ovistesti. Käyttämätön puoli jäi aika reppanan näköseks, mut testaan viel tänää myöhemmmi toimiiko xD Alimmaimen puolisko tehty eilen illalla ja näyttäs olleen vielkii plussa, mut jo haalistunu.. Testiviivaan tuli pien tollanen heitto, johtuen siitä ku sakset hiema kääns tuos kohalla suuntaa..

Ehkä tää kikka toimis, jos alkas testit loppuu ja haluiskii testailla enemmä.. Laitan myöhemmi kuvaa viel reppana testistä xD

Liitteet

• 20170401_085148.jpg
    20170401_085148.jpg
    747.7 KB · Katsottu: 180
Onnea kaikille plussanneille. [emoji173] Mistä oot ellikki tilannu noita testejä? Ompa kivan näkösiä [emoji28] en tiiä kuinka moni muistaa mut, mut vuhuuu, vihdoin alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen. Imetyksen lopetin siis kokonaan joulukuun puolenkuun aikaan ja nyt alko vihdoin ekat menkat ! Jes [emoji111] tästä siis alkaa meillä neljännen lapsen yritys, tosin ei mitenkä kunnolla mutta siis kuitenki saa nyt tulla jos tulee [emoji4] taustaa sen verrran että lapset syntyneet 7/10, 5/13 ja 9/15 [emoji41]

Milottiina ootko mistäpäin kotoisin? Lisätietoa löytyy Herbalife.fi sivulta jos kiinnostaa :) Tuotteita ei voi siis ostaa kun jälleenmyyjiltä eli meiltä jotka on Herbalifen jäseniä ja jotkut on jälleenmyyjiä. Itse asun Vantaalla mut jälleenmyyjiä löytyy Helsingistä Sodankylään ;)

Onnea Ellikki [emoji173]️

Täällä talleteltu to ja tänä aamuna.Sit vielä su iltana,jos tänään iltatestistä tulisi o-plussa.Viiva oli eilisestä tummunu ihan selvästi mutta ei vielä plussaa lähelläkään.Yleensä se plussa tulee ihan puskista.Kuinka nopeaa muilla tummunu?Asteittain vai yhtäkkiä?

Ovislimaa tulee niin paljon,että pelotti et lapset kuulee aamulla sen loiskeen [emoji23] Haha!

Kata_ kp 13/29 yk5

Ja ne on jauhepurkkeja 8 eri makua, sekoitetaan niistä tehosekoittimella haluama pirtelö, sekaan voi laittaa maitoa, hedelmiä tai marjoja tai mitä mieleen juolahtaa. Itse tykkään tehdä myös viherpirtelöitä johon tulee sit lehtikaalia ja pinaattia hedelmien lisäksi :)

Takaisin