Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ilmaista sovellusta käytän. Oon kokenu sen itselleni ihan riittäväksi. Lisätään vielä sen verran että siinä voi valita laskeeko sovellus itse kierron eri vaiheet vai syötänkä itse koko kierron ja luteaalivaiheen pituuden. Esim mulla viime vuonna kierrot heitteli ja olin raskaana mutta nyt tän vuoden puolella on kierrot tasoittuneet 27pv ja ovis ollut siinä suunnilleen kp12 niin olen nyt laittanut sen käsisyötön päälle ettei viime vuoden kierrot sotke sitä ennustetta. Toivottavasti tästä selityksestä jotain ymmärsi :-D

Joo, löysinkii sitte tuon ilmasen version. Laittelin kk ain tuolta heinäkuulta -15 saakka sinne ylös. Sain laitettuu myös ovisplussan eiliseks. Koitin myös vaihtaa sitä luteaalin pituutta, koska tiiän et se on 14 päivää. Anto muuttaa kyl, mut heitti sit uuden ovulaation ens viikolle xD Et ei oikee toiminu. Muuten vaikuttaa kyl mukavalt sovellukselta, mut en ymmärrä miks ei laita samaa luteaalivaihetta, ku viime kierrossa (merkitsin viime kierronkii ovisplussan).. Hmm, pitää viel testailla.. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1490943718.668145.jpg

Kai se on ostettava clearblue hymynaama ovistesti..? Miks niihin ei voida myydä vaihtopäitä erikseen kun löytyy se halvempi cb:n hymynaama o-testi kotoa mut vaihtopäät loppu..

Mulla on flow ja siitä myös se maksullinen laajennus. En oo varma näkyykö tossa ne ovistestailut yms siinä ilmasessa.. mutta mulla ainakin tässä on :) oon tykänny. Ja tosi tarkka vaikka en ookaan tosiaan laittanuy kun marraskuusta asti tiedot.

Miul ilmanen ja voi juu siihenkii laittaa ovisplussa merkinnät :) Mitähän siin maksullises on sit lisänä ilmaseen verrattuna? :)

Lume, en kyl nää tuos kuvas mittää :/ Mitkäs päivät siul olikaa menos? Mut jospa on plussa vast kehkeytymässä! :)

alinah, hyvin on kyl jo tummunu viiva! Jospa huomen tai ylihuonen plussa tuliskii! :)

- Kp19/33 dpo 0 yk2 -

Se ooon dpo8 ja kp26.... mua jotenki ärsyttää kun ei saa sitä kuvaa minkä ite näkee livenä se ois paljon helmpompaa :D

Hihiiih, niimpä! Eiköhä joskus viel keksitä, et voi omil silmil siirtää kuvaa haluaamsa paikkaan! xD Mut sitä ootelles joutuu koittaa kikkailla, jotta sais paremmi näkyviin ne haamulaisetkii ja niiden esiasteet :) Toivotaan, jotta plussa pärähtää parin päivän päästä vaikka tai myöhemmi.. :) Aikaset päivät kuitenkii viel..

Hihiiih, niimpä! Eiköhä joskus viel keksitä, et voi omil silmil siirtää kuvaa haluaamsa paikkaan! xD Mut sitä ootelles joutuu koittaa kikkailla, jotta sais paremmi näkyviin ne haamulaisetkii ja niiden esiasteet :) Toivotaan, jotta plussa pärähtää parin päivän päästä vaikka tai myöhemmi.. :) Aikaset päivät kuitenkii viel..

Se ois kyl hyvä :D ! Näillä dpo:illa ois kyl aika ihme jos sais edes selvää plussaa tai haamua testiin varsinkin kun toi on 25ml mut nyt mul on tos oottaa aamun toista pissiä 10ml testi :) seuraava meneekin sit ens viikkoon varmaan :) ma tai ti aamuun :) menkkajomoja on mikä mua on tässä kierrossa ihmettänyt aika paljon kun koko kierron ajan.

Dodiiih, uutta testikuvaa siis ootellen Lume :)
Omaa: tekasinpa sit huviksee uuen ovistestin! :D Eilen aamupäiväl siis selvä plussa ja edelleen.. Nyt vaa jäi häiritsee, ku ei tiiä oisko aikasemminkii jo ollu plussa.. Viimeks testailin plussan (ilta) jälkeen seuraavan aamun ja oli alkanu jo haalistuu. Tunsin siis mielestäni selvän oviksen sillon myöhemmin ovisplussa iltana (kunnon vihlasu), mut nyt samanlaista ei oo ainakaa viel tuntunu.. Jospa se ois sit viel tänää eessä.. Tässä siis kuva äskeisestä plussasta viel teille :)

Muoks: Juu ja tiiän, et eka plussa vaa merkkaa! :D Kiva vaa testailla ja pähkäillä, ku kerta testejä lojuu kaapissa xD

- kp19/33 dpo 0 yk2 -

Liitteet

• 20170331_102937.jpg
    20170331_102937.jpg
    203.8 KB · Katsottu: 192
Muokattu viimeksi:
Just kun tuonne toiselle puolelle olin kirjoittanut testin tuloksesta ni päätimpä huvikseen kirjata sitä joten kaivoin sen sit roskiksesta ja näytti sit tältä, maltan silti ja testaan uusiksi vasta maanantaina :)

Liitteet

• 1490946816903.jpg
    1490946816903.jpg
    34.5 KB · Katsottu: 289
Täällä taas. Tosiaan sillon viimeksi kun kirjoitin niin luultiin että oli kohtu jo alussa tyhjentynyt. Mutta hch kertoi toista, oli jo.7000..sit ruvettiin tutkimaan niin löytyi vasemmasta munasarjasta 7 viikkoinen alkio..nyt on reilu viikko mennyt ensimisestä metotrexaatti injektiosta..ke oli ultra ja alkio näkyy edelleen siellä mutta hcg laskenut jo hyvin ja nyt eä ~2300..ens viikon ke taas ultra ja verikokeet..katsotaan tarviiko lisää solumyrkkyjä..ei tää kyl mitään helppoo ole..:/ mutta onni onnettomuudessa ettei rikkonut munajohdinta..

Ähh, on kyllä liian kalliita mun lompakolle noi cb:n o-testit joten pakko tyytyä näihin liuskoihin.

Onnea Tilkkunen. :)

Ellikillä jännät paikat!

On. Tänään jomottelee oikean muniksen kohdalla. Eli ehkäpä se ovis on nyt tai ollut juuri...? Jokatapauksessa tänään jo huomattavasti eilistä haaleampi onestep. Laitan vielä kuvan eilisestä ja tämän päiväisestä. Eli ilmeisesti toi eilinen oli sit plussa vaikka mun silmään ei.

0119d6d79e53058fd7491657e6b76c52

Eilen en onnistunu miestä kellistää. Mutta tänään aion koittaa heti kun tulee töistä ;)

Kp 29, dpo 0, yk 3

Oivoi Silja!! Tsemppiä! Onneks oli onni onnettomuudessa kuitenkin <3

Milottiina, nyt en oo varma.. olisko raskausosa? Onks ilmasessa se ?

Ellikillä jotain näkyy! Ihan punertavaakin tänne silmään :) uutta vaan kehiin! Täällä jännätään!! :)

On: neuvolaan soitettu. Kilppariarvoihin sain lähetteen kun ei painokaan meinaa pudota millään.. Ja toukokuun synnytyksen jälkeen ei oo raskaudesta tietoakaan.. katotaan jos syy ei-raskautumiseen löytyisi sieltä ja alettas sitä hoitamaan.. paino putois ja auttas raskautumasn. Elokuussa starttaa tutkimukset, jos ei ala tapahtua. :| ohan tuonne aikaa, mutta ainakin nyt sitten tulee selvyys... eikä tartte 4v tätä toista koittaa ihan omin neuvoin saada alulle. Esikoista yrittäessä ei mihinkään tutkimuksiin uskallettu ees lähteä. Th puhelimenpäässä anto ohjeita raskautumiseen ja yks niistä oli että pitää lopettaa alkoholin käyttö. Toki. sanoin sitten että muiltaosin en juuri normaalistikaan käytä, mutta nyt oon oviksen jälkeen ottanut punaviinia aina lasillisen illassa "noniin...". Jatkoin että senhän kuulemma pitäisi vaikuttaa kohdun limakalvoon tms. "Aijaa". :D Hassua ettei tuolta saa mitään näitä käytännönvinkkejä mitä netti on pullollaan..? jalat ylös, greippimehu, vitamiinit, foolihappo, viini! , vehnänalkioöljy, geele royal... mitä näitä nyt on. Eivätkö sitten saa suositella mitään? Miten muut on saaneet teroja/primoja yms käyttöön? Tutkimusten jälkeen vasta? Vai hoituuko nää hommatkin yksityisellä nopeemmin/helpommin? Ei tartte oottaa sitä vuotta?

Samanlainen häiväkkä viivanpaikka tuli myös apteekin herkkään. Eli nyt sit seuraavan kerran ens viikolla :) huomenna menen ennen aamulla 6 töihin ja sieltä junalla kaverin luokse ja illalla vasta kotiin niin en varmana jaksa huomen aamuna enkä su testailla. Inhottavat menkka jomot vaan jatkuuuuu..... :) vähän täss tullu semmonen pessimisti ei pety olo silti :)

Voi ei Silja :( Mutta jos jotain positiivista niin onneks ei ollu tehnyt vahinkoa tosiaan :)

Ellikki mäkin nään siinä jonkunlaisen toisen viivan! hiih! :)

Täällä taas ovistestejä tilattu parille kierrolle! Miehen mielestä niitä ei tarvis ollenkaan mutta ite en jaksa alkaa arvuuttelemaan onko sitä ovista vai ei :D vaikka tietty koitetaan siinä kokoajan talletella muutenkin :D

Jaffa yk2 kp4/31?

Unicorn17 julkisesta puolesta ei ole kokemusta, mutta itse sain yksityiseltä heti mukaan primolut nur ja clomifen reseptit. Kävin vuoden yrittämisen jälkeen yksityisellä gynellä kun kunnallisessa ei hoideta kun on jo kaksi lasta. Kp 20/26

Muokattu viimeksi:
ellikki, viiva näkyy, vahvistumisia!!! :)

Silja, auts! Mut onneksi ei oo tosiaan aiheuttanut vahinkoja munajohtimissa. Toivottavasti poistuu piakkoin ite sieltä.. Tsemppiä! :)

alinah, on kyl! Itekkii ensin harkitsin hetken, mut ei pystyny. Miul kyl nuo tikut toiminu tosi hyvi.. :)

Sydänkäpynen, samoi tuntemuksii tääl, jomotteluu muniksis jahetkellistä huonoo oloo oli aikasemmi.. Samoil päivil mennää ja jännätää! ;)

Unicorn, kyl pystyy raskauspuolenkii valita.. Täytyypä selvitellä mitä lisätksiä siin ois :) Mukava tietää, et apuja tulossa, jos ei satu raskautuu ennen sitä. <3 Itekkään en aikanaan uskaltanu mennä tutkimuksiin, vaikka raskautumiseen meni yli 3v.. Se oli vaa liia iso kynnys sillo yli otettavaks.. Mut nyt jos tarve vaatii ni aijon hakeutuu tutkimuksiin :)

Lume, jänskäää!!! Mukavaa viikonloppuu! :) Onneks on tekemistä tiiossa, ni ei sit varmaa tuu koko aika näit juttui mietittyy :)

- Milottiina 19/33 dpo 0 yk2 -

Unicorn17 julkisesta puolesta ei ole kokemusta, mutta itse sain yksityiseltä heti mukaan primolut nur ja clomifen reseptit. Kävin vuoden yrittämisen jälkeen yksityisellä gynellä kun kunnallisessa ei hoideta kun on jo kaksi lasta. Kp 20/26

No mä tossa just kattelin aikaa Terveystalolle.. Mitä siellä gynellä siis ihan ekana tapahtuu? Kuuntelee stoorit ja ultraa vai?

Meillä varmaan mulla ongelmana tuo kiinnittyminen.. kierto on säännöllinen ja ovis tapahtuu ja ennen menkkoja on viivaa jos jonninmoista mutta ei vaan kiinnity... :/ jospa niillä jotain apuja olis tähänkin...

Muokattu viimeksi:
Milottina, no sepä.. mekin kärvisteltiin 4v esikoista yrittäessä kun oli niin iso kynnys lähtee mihinkään tutkimuksiin... mutta sit vaan tärppäs!! :)

Takaisin