Ilmaista sovellusta käytän. Oon kokenu sen itselleni ihan riittäväksi. Lisätään vielä sen verran että siinä voi valita laskeeko sovellus itse kierron eri vaiheet vai syötänkä itse koko kierron ja luteaalivaiheen pituuden. Esim mulla viime vuonna kierrot heitteli ja olin raskaana mutta nyt tän vuoden puolella on kierrot tasoittuneet 27pv ja ovis ollut siinä suunnilleen kp12 niin olen nyt laittanut sen käsisyötön päälle ettei viime vuoden kierrot sotke sitä ennustetta. Toivottavasti tästä selityksestä jotain ymmärsi :-D
Joo, löysinkii sitte tuon ilmasen version. Laittelin kk ain tuolta heinäkuulta -15 saakka sinne ylös. Sain laitettuu myös ovisplussan eiliseks. Koitin myös vaihtaa sitä luteaalin pituutta, koska tiiän et se on 14 päivää. Anto muuttaa kyl, mut heitti sit uuden ovulaation ens viikolle xD Et ei oikee toiminu. Muuten vaikuttaa kyl mukavalt sovellukselta, mut en ymmärrä miks ei laita samaa luteaalivaihetta, ku viime kierrossa (merkitsin viime kierronkii ovisplussan).. Hmm, pitää viel testailla.. :)