Lume, voi kun kovasti toivon että teillä ois tärpänny! Minunkin silmään vähän jotain tossa testissä näkyy, jospa siihen alkaisi kunnolla viiva piirtymään tässä päivien edetessä
Sydänkäpynen, kannatan myös ideaa! :)
Jaffa, tästä kierrosta jos tärppäis niin todennäköisesti LA ois joulukuun puolella. Vähän hankala arvioida kun en tiedä varmaksi kierron pituutta kun tämä on eka yk ja vielä suoraan e-renkaan lopetuksen jälkeen. Olen sit eri raskauslaskureihin laittanut eri kierron pituuksia

Mut mieluummin kyllä haluisin ennemmin tammivauvan kuin jouluvauvan, ihan sen takia ettei lapsen tarviisi odotella sitten aikanaan synttäreitään jne. eikä ois joulu ihan synttäreiden aikaan. (Toki pieni joulutonttu olisi enemmän kuin toivottu

) Sitä oon itse monesti nuorempana ajatellut että ois aika ikävä viettää joulua ja synttäreitä samaan aikaan ja saada lahjat vaan kerran vuodessa
Omanapailua: Varmuutta ei nyt siis ole että oliko mulla ovis viime pe tai la eli kp 19/20 vai onko vielä tulossa. Noina kahtena päivänä en testiä tehnyt kun oltiin pe-su reissussa ja su sain melkein o+ testiin. Nyt tuosta sunnuntain testistä lähtenyt viivat haalenemaan. Tässä vähän kuvaa. Ylin sunnuntailta eli kp21,keskimmäinen kp 22 ja alin nyt tänään kp 25.
kirppu, kp 25/?, yk 1