Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Spämmään nyt kun unohtui tohon edelliseen laittaa (imetysdementia :D ) niiin....

Oisko ideaa et koitetaan kaikki laittaa viestin perään kp:t ja mahdollisesti myös dpot jne että pysyis vähän hollilla missä tilanteessa kukin on?

Spämmään nyt kun unohtui tohon edelliseen laittaa (imetysdementia :D ) niiin....

Oisko ideaa et koitetaan kaikki laittaa viestin perään kp:t ja mahdollisesti myös dpot jne että pysyis vähän hollilla missä tilanteessa kukin on?

Hyvä idea kannatan :)

Siis dpo 7 ja kp25/30-32. Ei ole siis vuorokautta vielä edes kipukohtauksesta, koko ajan koskee munasarjoihin ja alaselkään, jos olis kp enemmän voisin luulla näitä menkka kivuiksi. Päänsärkykään ei ole loppunut vaimeana taustalla jyskyttää, vitsit Voisko nyt oikeasti olla että tärppäsi, enhän mä voi sellaista uskoa kun 4 vuotta yritystä ja ens kuussa hoidot alkamassa. :D

Täällähän (ja muutenkin) on paljon käynyt niin että kun hoidot alkamassa niin tärppää ;) mä kyselin esikoisen neuvolassa jo vähän vinkkiä että mistä pitäs alottaa hoitoon hakeutumaan. Tälläkertaa en jaksa odotella montaa vuotta "toimettomana." Tää kierto katotaan ja ens kierrossa otetaan jo apuja sitten! :)

Lume, kyllähän siinä jotain minunkin silmään näkyy.:) voi kun nyt muutaman päivän päästä tulis selvä plussa eikä tarvis lähteä hoitoihin!:) toivotaan ja pidetään peukkuja!:)

Sydänkäpynen: oi että, jouluvauva.<3 oisko vähän ihana semmonen pikkunen tonttu <3 aiemmin vähän tuntui että en haluis että lapsi syntys joulukuussa tai loppuvuodesta, mut yks tuttu ainakin sanoi että hän ei joulukuussa syntyneenä muuten kärsinyt, kun sillon kun kaverit täysi-ikäistyivät aiemmin ja itse joutui odottamaan.:D

Ja samaa mieltä, vois täälläkin olla paikallaan se, että lisättäis omien viestien perään kp:t, dpo:t ja halutessaan vaikka yk:kin.

Mulla kp 21/25-29, dpo 5-6, yk6. :) Tylsä vaihe, ois taas vaan ne viimeiset piinapäivät mieluummin.:D

Sydänkäpynen , kannatetaan !!

Lume , iik toivotaan että ois tärpännyt!!! En malta oottaa sun uutta testiä! :p

Onko täällä muita ketkä ei saa enää 2017 vauvaa? Jos tästä kierrosta tärppää niin meillä LA ois 5.tammikuuta 2018 :D toki voi syntyä vielä 2017 puolella :p

Jaffa yk2 kp3/31?

Jaffa, veikkaan että meikäläinen ainakin perästä tulee sinne 2018 puolelle la:n kanssa. En jotenkaan jaksa uskoa tästä kierrosta raskautuvani. Pessimisti ei pety :D

Kp28 dpo-1 yk3

Toivotaan Lume kovasti tärppiä! :)

Mulla vähän riippuu sovelluksesta et mistä kattoo koska ois laskettu? Toinen sovellus näyttää et jos tästä kierrosta tärppäis nii laskettu olis 28.12.2017 ja toinen näyttää että 2.1.2018 :D Mielummin kyl venyttäisin sinne tammikuulle ;)

Täällä kp12/30-31 ja yk3 menossa, joten tylsää on!

Pessimisti täälläkin, kyllä mäkin vielä sinne 2018-ryhmään pääsen!:D en vaan usko että nyt ois tärpänny. Vaikka ihan varmasti nyt on, kun oon aina miehelle puhunu että mä en haluais jouluvauvaa.:D mut kyllä mä nyt haluaisin pikkutontun, jos olis tullakseen<3<3

Toivotaan Lume kovasti tärppiä! :)

Mulla vähän riippuu sovelluksesta et mistä kattoo koska ois laskettu? Toinen sovellus näyttää et jos tästä kierrosta tärppäis nii laskettu olis 28.12.2017 ja toinen näyttää että 2.1.2018 :D Mielummin kyl venyttäisin sinne tammikuulle ;)

Täällä kp12/30-31 ja yk3 menossa, joten tylsää on!

Vastasin sit vahingossa ja vieläpä tyhjän viestin :D sori ! Kiitos kaikille
Tsemeistä <3 toivotaan kovasti mutta ei liikaa ettei pety :) selvä plussa olis mahtia eikä mitään paikkoja ja haamuja!

Pahoittelut keskenmenoista!Kamalaa [emoji20] Voimia [emoji173]️

Jos nyt tärppäis niin LA ois 25.12. Kamala sanoa mut nyt kesää kohti on tullut vähän semmoinen "ei haittaa jos ei nappaa"-olo.Siis hirveä vauvakuume ja onhan tässä yk5 menossa mutta toukokuussa kaikkea ihanaa ohjelmaa (johon sisältyy runsasta alkoholin käyttöä) ja nautin kesällä harrastuksistani (urheilu). Silti toivon,että tärppää ja halutaan molemmat kolmas lapsi [emoji173]️ Jospa tää "rentous" toisi sen plussan just kun ei "saisi" raskautua..Eka kierto letrojen kanssa.Ovistestit alkaa tummua,nyt kp11/29.Mulla yleensä ovis kp15-17.Katsotaan tuleeko nyt aiemmin.Alavatsakipuja ollut ja lima alkaa olla kirkasta jo..

Eli kata_ kp11/29 ja yk5

Milloin Lume testaat seuraavan kerran? :angelic:

En uskalla laskea milloin voisi olla LA, nyt jo pelottaa mikä tässä mahtaa olla lopputulos. Tuolla Toinen haaveissa -ketjussa jo kauhistelin, kun nyt keskellä kiertoa tuli tilkka kirkasta verta paperiin. Ikinä ei ole kesken kiertoa tuollaista käynyt. Oviksesta ei ole tietoa, mutta nyt on menossa kp28/~33.

Lume, voi kun kovasti toivon että teillä ois tärpänny! Minunkin silmään vähän jotain tossa testissä näkyy, jospa siihen alkaisi kunnolla viiva piirtymään tässä päivien edetessä :happy:

Sydänkäpynen, kannatan myös ideaa! :)

Jaffa, tästä kierrosta jos tärppäis niin todennäköisesti LA ois joulukuun puolella. Vähän hankala arvioida kun en tiedä varmaksi kierron pituutta kun tämä on eka yk ja vielä suoraan e-renkaan lopetuksen jälkeen. Olen sit eri raskauslaskureihin laittanut eri kierron pituuksia :grin Mut mieluummin kyllä haluisin ennemmin tammivauvan kuin jouluvauvan, ihan sen takia ettei lapsen tarviisi odotella sitten aikanaan synttäreitään jne. eikä ois joulu ihan synttäreiden aikaan. (Toki pieni joulutonttu olisi enemmän kuin toivottu:Heartred) Sitä oon itse monesti nuorempana ajatellut että ois aika ikävä viettää joulua ja synttäreitä samaan aikaan ja saada lahjat vaan kerran vuodessa :laughing002

Omanapailua: Varmuutta ei nyt siis ole että oliko mulla ovis viime pe tai la eli kp 19/20 vai onko vielä tulossa. Noina kahtena päivänä en testiä tehnyt kun oltiin pe-su reissussa ja su iltana 6h pidätyksellä sain melkein o+ testiin. Nyt tuosta sunnuntain testistä lähtenyt viivat haalenemaan. Tässä vähän kuvaa. Ylin sunnuntailta eli kp21,keskimmäinen kp 22 ja alin nyt tänään kp 25.

kirppu, kp 25/?, yk 1

Liitteet

• IMG_20170330_134641.jpg
    IMG_20170330_134641.jpg
    442.2 KB · Katsottu: 189
Muokattu viimeksi:
Milloin Lume testaat seuraavan kerran? :angelic:

En uskalla laskea milloin voisi olla LA, nyt jo pelottaa mikä tässä mahtaa olla lopputulos. Tuolla Toinen haaveissa -ketjussa jo kauhistelin, kun nyt keskellä kiertoa tuli tilkka kirkasta verta paperiin. Ikinä ei ole kesken kiertoa tuollaista käynyt. Oviksesta ei ole tietoa, mutta nyt on menossa kp28/~33.

Mietiskelin että pitäisikö aamulla tehdä uusiksi ja sit menee jo su tai ma aamuun. Menen lauantaina töihin tosi aikaseen ja sieltä suoraan junalla kaverin juhliin, vaikka en alkoa käytäkkään ni ois kyllä kiva tietää edes vähän vihiä että jos siellä on esim alkumaljat tai jotain. :/

Lume, voi kun kovasti toivon että teillä ois tärpänny! Minunkin silmään vähän jotain tossa testissä näkyy, jospa siihen alkaisi kunnolla viiva piirtymään tässä päivien edetessä :happy:

Sydänkäpynen, kannatan myös ideaa! :)

Jaffa, tästä kierrosta jos tärppäis niin todennäköisesti LA ois joulukuun puolella. Vähän hankala arvioida kun en tiedä varmaksi kierron pituutta kun tämä on eka yk ja vielä suoraan e-renkaan lopetuksen jälkeen. Olen sit eri raskauslaskureihin laittanut eri kierron pituuksia :grin Mut mieluummin kyllä haluisin ennemmin tammivauvan kuin jouluvauvan, ihan sen takia ettei lapsen tarviisi odotella sitten aikanaan synttäreitään jne. eikä ois joulu ihan synttäreiden aikaan. (Toki pieni joulutonttu olisi enemmän kuin toivottu:Heartred) Sitä oon itse monesti nuorempana ajatellut että ois aika ikävä viettää joulua ja synttäreitä samaan aikaan ja saada lahjat vaan kerran vuodessa :laughing002

Omanapailua: Varmuutta ei nyt siis ole että oliko mulla ovis viime pe tai la eli kp 19/20 vai onko vielä tulossa. Noina kahtena päivänä en testiä tehnyt kun oltiin pe-su reissussa ja su sain melkein o+ testiin. Nyt tuosta sunnuntain testistä lähtenyt viivat haalenemaan. Tässä vähän kuvaa. Ylin sunnuntailta eli kp21,keskimmäinen kp 22 ja alin nyt tänään kp 25.

kirppu, kp 25/?, yk 1

Toivotan todella kovasti että
Lähtisi <3 ei yhtään jaksaisi hoitoja aloitella. Olis enemmän kuin toivottu ! :) mä katselin tossa laskurilla et jos ois tärpännyt la olis yhden mukaan 15.12 ja toisen mukaan 9.12 eka on laskettu edellisten kk mukaan ja viimeinen o+ seuraavasta päivästä. Mulle vaan pääasia olis että vaan tulis se +++ <3

Voi pätkis... *halaus *

Mun viivalasit näkee myös Lumella viivat!!! Jännää!!!

Jouluvauva kelpaa tännekin! La olis 22.12 jos tärppää!

Ei auta kun odotella, dpo 1 tänään. Testata yritän "vasta " dpo 12 jälleen! Muutamat turhat viivanpaikat on ärsyttänyt Niiiiiiiin paljon!

Kettuska yk Hel#-)in monta, dpo 1, kp 14/25-28

Omanapailen taas sori. Hmm nyt illan testi Onestep on huomattavasti taas vaaleempi kuin aamun. Olikohan se aamu sit niin plussa ku voin saada... no testaan varmaan vielä aamupäivällä.

Dpo-1, kp 28 yk3

Takaisin