Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä on siis tänä aamuna tehty ovis testi. Aamupissistä siis. Kunnes kuin että pitää olla illalla otettu tai päivällä joten pitää nyt pidätellä ja tehdä puoli 7 aikaan uusi :D
ImageUploadedByVau Foorumi1489583885.796536.jpg

Lume, tässä mun tämän päivän ovistesti. (Vähän huonohko valaistus) Klo 16 tehty. Samanlainen haalea viiva ollut jo muutaman päivän ajan kun olen testannut. Ei siis muutosta aiempaan :p Tämä oli Raskauskeijun testi, Mamin testi ei antanut minkäänlaista viivaa :grin

Liitteet

• IMG_20170315_181632.jpg
    IMG_20170315_181632.jpg
    723.9 KB · Katsottu: 189
Mulla on tässä aamuinen ylhäällä ja nyt siis oikein 2h pidätyksellä tehty joka vielä märkä. Jännä seurata nyt sinne kp14 sitä että lähteekö tummenemaan vai mitä tapahtuu :D Millos alotit siis testaamaan ? Mulla tänään vasta eka ja eka kerta koskaan :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1489595707.976482.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489595707.976482.jpg
    294.3 KB · Katsottu: 179
Lume, tuossa lauantaina kp6 testasin ekan kerran koskaan. Sitten testasin maanantaina toisen kerran ja nyt tänään. Samanlaista hailuraa joka kerta, ei sit vissiin ole ovis vielä käsillä :bored: Klo 16 pissasta olen tehnyt testin. Jännittää ihan milloinka se oplussa sieltä pärähtää :grin Mulla on semmoinen Flo-sovellus puhelimeen mikä seuraa kuukautiskiertoa ja ilmoittaa arvioidun ovulaatiopäivän kierron pituuden mukaan. Mulle se näytti huomista mutta ei ihan taida pitää paikkaansa :grin

Mulla on myös joku sovellus johon merkkaan aina kk ja sit Se näyttää ovis päivän. Just ihmettelin sitä kun näyttää et kp17 olis ovis... tuntuu vähän oudolta. Mut nythän sen sit näkee kun testailee :) sitä vaan mietin et kun noi mun viivat on aika tasa vahvat et onko sillä sitten väliä onko se aamulla vai illalla tehty... osaako kukaan sanoa siihen mitään ? Mun on kamalan vaikea päivällä/illalla olla juomatta mitään ja pidättää :D

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?! Teroluteja söin viime kierrossa ja kierto päättyi kp26, nyt Kp2 ja vuodan kun Niagara! [emoji24][emoji24]
En todellakaan uskalla napsia noita teroja tässä kierrossa. Kroppa ihan sekasin!

kirppu, se ovisplussa voi pärähtää siihen testiin noiden hailuroiden jälkeenkin.. tai joillain vahvistuu vahvistumistaan kunnes ihan tumma.. joillain näyttää ihan vitivalkoista kunnes pärähtää ne tummat o+ viivat.. eivät siis välttämättä vahvistu samalla tavalla kuin r-testin viiva.. joskus voi jopa hailuroiden jälkeen tulla vitovalkoinen ja sit taas haaleampaa hailuraa jne.

Kannattaa testata kahdesti päivässä niin ei mee o+ ohi :)

alinah, onko sulla millanen vuoto normaalisti? Jos kroppa toimii nyt ns "normaalisti" ja "tyhjenee" kunnolla? :) en oo teroja käyttänyt koskaan enkä tiedä miten ne toimii.. mutta 26-päivän kierto ei kuulosta epänormaalilta, ja itselläkin välillä noita "vuodan kuin Niagara"-kiertoja ilman mitään lääkitystäkin :) joskus taas niukemmat, niinkun nyt.. hyvä kun huomaa ja muistaa. Joskus taas saa puolen tunnin välein vaihtaa tamponia ja yöllä suurinpiirtein sänky tulvii jos ei muista aamulla jalat ristissä juosta vessaan, ja kun istahtaa niin tulvii kun pato olis just romahtanu.......

Paljonko/miten usein juotte/pitäisi juoda tuota greippimehua? Ja käyköhän siihen samaan tarkoitukseen se sekoitusmehu jossa oli joku muukin hedelmä? Pelkästään greippi on niin pahaa ja närästää kokoajan. :D

On: tämä tädin vierailu tosiaan ollut paljon miellyttävämpi kuin yleensä. Täti ei oo ollu ollenkaan niin ärsyttävä ja pahalla päällä kun yleensä, vaikka sen saapuminen otti pattiin enemmän kun koskaan, koska vähän jo lupaili ettei tässä kuussa tulekaan. Prkl! Noh, nyt sillä on laukut pakattuna ja suunnitellaan jo ovistestien tekoa. :) t

Kp6/28

kirppu, se ovisplussa voi pärähtää siihen testiin noiden hailuroiden jälkeenkin.. tai joillain vahvistuu vahvistumistaan kunnes ihan tumma.. joillain näyttää ihan vitivalkoista kunnes pärähtää ne tummat o+ viivat.. eivät siis välttämättä vahvistu samalla tavalla kuin r-testin viiva.. joskus voi jopa hailuroiden jälkeen tulla vitovalkoinen ja sit taas haaleampaa hailuraa jne.

Kannattaa testata kahdesti päivässä niin ei mee o+ ohi :)

alinah, onko sulla millanen vuoto normaalisti? Jos kroppa toimii nyt ns "normaalisti" ja "tyhjenee" kunnolla? :) en oo teroja käyttänyt koskaan enkä tiedä miten ne toimii.. mutta 26-päivän kierto ei kuulosta epänormaalilta, ja itselläkin välillä noita "vuodan kuin Niagara"-kiertoja ilman mitään lääkitystäkin :) joskus taas niukemmat, niinkun nyt.. hyvä kun huomaa ja muistaa. Joskus taas saa puolen tunnin välein vaihtaa tamponia ja yöllä suurinpiirtein sänky tulvii jos ei muista aamulla jalat ristissä juosta vessaan, ja kun istahtaa niin tulvii kun pato olis just romahtanu.......

Paljonko/miten usein juotte/pitäisi juoda tuota greippimehua? Ja käyköhän siihen samaan tarkoitukseen se sekoitusmehu jossa oli joku muukin hedelmä? Pelkästään greippi on niin pahaa ja närästää kokoajan. :D

On: tämä tädin vierailu tosiaan ollut paljon miellyttävämpi kuin yleensä. Täti ei oo ollu ollenkaan niin ärsyttävä ja pahalla päällä kun yleensä, vaikka sen saapuminen otti pattiin enemmän kun koskaan, koska vähän jo lupaili ettei tässä kuussa tulekaan. Prkl! Noh, nyt sillä on laukut pakattuna ja suunnitellaan jo ovistestien tekoa. :) t

Kp6/28

Mulla ollut tosi runsaat vuodot ollu just tämmöset että tulvii yli siteiden ja tampoonin, mut pari edellistä on ollu niukkaa vuotoa. Kierron pituudet heitellyt 60 päivästä 33 päivään.

Ei oo siis ollu ikinä mun muistaakseni näin "lyhyttä" kiertoa. Jätän tässä kierrossa syömättä noi napit ja katson alkaako miten menkat.

Juu, alinah, ainakin se 26 päivän kierto on ihan hyvä ja riittävä lisääntymistä ajatellen!

Unicorn, itse ostan aina pari purkkia verigreippimehua (on parempaa kun tavallinen greippi) ja käyn aina ottamassa muutaman kulauksen jääkaapilla. Varmaan pitää juoda sit kaksin käsin, jos mehun seassa on jotain muutakin! Ehkä kannattaa ostaa vaikka greippimehu ja appelsiinimehu ja sekoitella niitä, niin tietää sitten konkreettisemmin, miten paljon sitä greippiä menee.

Täällä kp 17/26-29 ja dpo 4. Piinailua piinailua!! Olen jutellut hedelmöittyneelle munasolulleni sekä keholleni diplomaattisesti, että tekevät yhteistyötä, ja kohtuni järjestäisi tsygootille mukavan paikan kiinnittyä ja lähteä kehittymään ihanaksi pieneksi uudeksi henkilöksi :happy::Heartred Flunssakin vielä päällä, että ehkä se kohtu ei jaksaisi nyt kiukutella vastaan. Voisi sitten pienokainen siinä Suomen 100-vuotispäivänä syntyä!!

Mä itse juon sitä GodMorgonin verigreippi mehua, en oo löytänyt Citymarketista tai prismasta joissa olen käynyt niin tavallista greippimehua.
Lisäksi syön verigreippiä ja greippiä. (Juon ja syön silloin kun muistan...) :D

Pitäis jääkaapin oveen pistää lappu että muista syödä näitä ja näitä päivittäin.

Vehnänalkionöljyä on mutta sekin on unohtunut ihan täysin, raskausimetys vitamiinit loppuu ihan just niitä pitäis hakea lisää..

Vaapukka ja muut: Keillä on kokemusta siitä, että menkat on myöhässä ja testi on negatiivinen, mutta silti ollutkin raskaana ja plussa näkynyt vasta myöhemmin?

Kiinnostais, että paljon oli myöhässä, millä kiertopäivällä alkoi näkyä plussa ja paljon silloin oli dpo?

Mua huolestuttaa, kun mulla ei oo koskaan ennen ollut menkat myöhässä ja nyt niitä ei näy missään ja testi nega.

Kp 34/26-29 ja dpo 13

Mä juon kans god morgonin verigreippimehua ja sit tropicanan greippimehua. Parisen desiä päivässä. Eilen ostin lisää greippimehua, ja lisäksi raskausvitamiineja, kalaöljykapseleita ja vehnänalkioöljyä. Siihen lisäksi otan vielä sinkkitabletin. Sanoin miehelle, että jos ei näitä syömällä tärppää niin sitten ei millään.:D en tiiä, puuttuu varmaan vielä jotain oleellista mitä kannattas tärppiä ajatellen syödä. Toki syön monipuolisesti muutenkin...
Ja nyt oon vähentänyt herkuttelua. Kun esikoisen kanssa jäin äitiyslomalle, niin lähti ihan herkuttelu käsistä kun aina tuli vierailtua toisten mammojen kanssa ja aina jotain herkkukahvileipää yms tarjolla. Sit kun vierailut väheni, niin herkkuihin jäänyt aivan kamala himo. :arghh:

Pitäisiköhän itsekin ostaa tota greippi mehua. En yhtään tykkää greipistä mutta jos se pari desiäkin auttaisi niin vois kai sitä uhrautua :D me saadaan tänään ehkä
Miehen simppa tulokset ja mua pelottaa aivan kamalasti :S

Musta nuo mehut on vaan niin hyviä, aina aamupalalla mukava juoda leivän kanssa.:D

Tsemppiä Lume, toivotaan että saatte hyviä uutisia!

Jee tulokset tuli ja onneksi hyviä uutisia :) eli niitä on ja riittävästi. Liikkuminen on vähän laiskempaa kuin normaalisti. Mutta ei kuulemma pitäisi olla asiaan vaikutusta. Me kyl muutaman kerran härnäiltiin sunnuntaina, vaikka piti siis olla 2vrk ilman yhdyntää.. :S :D et en tiedä onko sit asialla ollut vaikutusta. Nyt odotellaan sit lääkärin soittoa miten edetään :)

Takaisin