Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joku täällä oli joskus ihan gyneltä saanut neuvon että se lasketaan kunnon vuodosta ja oliko niin että vaikka alkais kunnolla vuotaa klo 18 jälkeen niin vasta seuraava pv olis sitten kp 1. Mä oon aina laskenu suoraan siitä kunnon vuodosta alkoi se mihin aikaan vaan.

On. Täällä o-testi nega, aikalailla yhtä hailura viiva kuin eilenkin. Eipä taida ehtiä miehen synttäreiksi plussauutiset jos tästä kierrosta plussataan. Mutta ei se sinänsä haittaa jos plussa tulee niin onhan se hieno juttu ilman synttäreitäkin. Vähän oon kyllä skeptinen enkä usko että vielä tässäkään kierrossa plussattais vaikka esikoisesta plussattiinkin yk 3.

Kp 12, yk 3

Min mummo kävi eilen kylässä. Viimeks ollaan nähty helmikuun puolessa välissä. Nii tänään se sit soitti ja kysy et oonko raskaana. Ku olin eilen jotenkin näyttänyt siltä. Ikäväkseni jouduin kertoo et en oo. Epäili kyl aluks kieltävää vastausta.
Menkkojen pitäis alkaa ens viikon lopulla. Toivottavasti ei kylläkään tulisi niitä. :)

Minä täällä taas..rv 5+2 kävin ekaa kertaa ultrassa jolloin näky hyvin paksuuntunut limakalvo sekä nesterakkula. Sanottiin et hyvältä näyttää. Tänään, rv 7+2 kävin uudelleen..kohtu tyhjä..tuollon rv 4-5 oli pientä vuotoo, sellasta hailakkaa..joten sillon varmaan pieni alku jo "valunut" ulos..perjantaina vielä verikokeet niin katsotaan onko hcg lähtenyt laskuun..on tää niin p*skaa..:( pitäis nyt vaan saada vuoto alkamaan..

Sydänkäpynen, just saman ohjeen oon saanut. Ja sikäli on hyvä ohje ollut, että lääkityksiä aloitetaan esim kp 1-2, joten se seuraava aamu olis sitten hyvä aloitusajankohta :)
Silja, voi ei, pahoittelut!!! Oon ollut samantyyppisessä tilanteessa, toipumista ja voimia.
Pysyviä Plussia ketjuun!

alinah, ompas merkillistä.. mun pitää olla aina paperin kanssa valmiina kun mies tulee pois sisältä ja laittaa heti tyyny pepun alle tai kaikki on ulkona lakanoilla.. :D jospa ne meni kaikki perille? Tai sit ei vaan oo ollu niin paljoo simppaa vaikka oliskin hieman pidempi tauko.. eikait se määrä aina vakio oo? :) oon huomannu että joskus voi tulla paljon vaikka olis pupuiltu aamulla ja uudestaan illalla.. mut joskus taas saattaa olla että ei paljon tule vaikka ois viikkokin väliä.

On: tylsää , kp5/28 , mies haluais heilutella peittoa mutta enhän mää vielä pysty kun tuo täti on parkkeerannut meille.. x( tyhmää! Tuntuu että aina sitä haluttaa just sillonku on menkat. Vois sitä muullonkin olla noin himokas :D josko toi täti kohta häippäsis... mutta vihjaili se mulle että tänään on pihvipäivä.. :D jaahas..

(Laskenko mä kp:t että täti tuli sillonku oli ekan kerra veri viiru vai siitä ku ne alko kunnolla? Aikasemmi ei oo tollee tiputellu alussa..)

Niin on merkillistä, kun yleensä kaikki valahtaa heti pihalle kun nousen ylös, valuu nilkkoja pitkin..

Yleensä toisinpäin menny meillä et jos liian usein niin määrä vähenee mutta en tiedä sitten. Mies vaan sanoo että tunsi että paljon tuli mutta tiedä sitten. Ihme mysteeri, no joskus näinkin päin.. :)

Varmaan kohdunnapukan sijaintikin voi vaikuttaa jos sperma menee sinne "taakse" jumiin.Jos napukka alhaalla? Hassua miettiä et minne sperma voi hävitä [emoji1] Mullaki yleensä valuu heti pitkin reisiä ellen saa tyynyä pepun alla.

Paapu,jännää!Minä näen ihan selvän punaisen viivan [emoji173]️ Oliko sulla aiemmin kirjoituksia niistä kilppariarvoista ja et sulla tsh koholla mut et saanu lääkettä?Nyt jos viiva vahvistuu niin kannattaa varmaan heti soittaa,että raskaana ja tsh koholla (vaikka alla niiden yleisten pilipali-rajojen).Koska thyroxin tossa vähentäisi keskenmenon riskiä ja sen tarve kasvaa raskaana. Anteeksi jos tungettelen sun kilppariasiaan [emoji28] Meillä koko suku kilpirauhassairaita ja itse käyn vähintään kerran vuodessa testeissä.

Siljalle pahoittelut ja virtuaalinen halaus...<3

Täällä jännät ajat taas, kp 23 taitaa olla nyt menossa. Kuukautiset alkoivat edellisessä kierrossa kp 25, normaalisti kp 28. Torstaina menen sinne papaan ja juttelemaan näistä lähes jatkuvista jomotuksista ja tuntemuksista ja tiputteluvuodoista. Onko täällä ketään kellä olisi endometrioosi? Minkä ikäisenä teillä on todettu ja minkälaisilla oireilla alettu epäillä?

Pahoittelut Silja <3

Sunnuntai iltana alkoi menkat ja nyt jo melkein loppu. Ällö varoitus! Viimeksi oli huomattavasti pidempään ja runsaammat. Nyt kp 3.

Pahoittelut silja! :(

Täällä nähtävästi on huomenna kp1.
Punertava niukka vuoto alkoi joku aika sitten. Eli huomenna hanat auki.

Alinah kp26.

Voimia Silja!

Pahoittelut menkkojen alkamisepäilystä Alinah.

Täällä kp 19 ja toinen vilkkuva hymynaama. Luultavasti näitä niin kauan ku jaksan testata.

Takaisin