Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Silja! Itsekin kokenut saman ensimmäisessä raskaudessa juurikin samoilla viikoilla (tosin ei ollut mitään vuotoa). Hirveästi voimia!

Alinah, olen joskus huomannut että miehen tavara, on ollut tosi tönkköä kun on ollut pidempi tauko ja silloin varmasti jäkähtää paremmin sisällekin.

On. Olen pitänyt vähän taukoa täältä kun on ollut kriisiä, mutta katsotaan josko tää kääntyy vielä voitoksi.

Noniin leidit!! Täällä taas porskutetaan eteenpäin!

Mikä pvä kannattaa alottaa oviksen testaus? Normikierto 28pv. Ja mitkä pvät sitä greippimehua ja mitkä pvät viiniä? Olikos muuta?

Nyt on kp5/28 siis ja täti pakkailee kamojaan. :) pari pvää oon jo greippimehu vetänytkin.

Mitkä klo ajat parhaita testin tekoon jos testaa 2x pvä :) ?

Unicorn kp5/28, yk10(3)

Milsku, hyvä että pääsit uuteen kiertoon.

Manna, toivottavasti kriisi ratkeaa, voimia!

Unicorn, muistelisin että jos on 28pv kierto niin tikuttaminen kannattaa alottaa kp 8. En oo kyllä ihan varma tästä, mutta monessa o-testipakkauksessahan on selosteessa taulukko missä nuo päivät on. Greippimehua kp1 - ovis ja viini ovisplussasta menkkoihin/plussaan ;) mä oon testannut klo 10-11 ja klo 19-20. En tiiä onko joku muu parempi mutta ainakin viime kierrossa sen oviksen sain tikutettua. Tsemppiä metsästykseen!

Milsku, hyvä että pääsit uuteen kiertoon.

Manna, toivottavasti kriisi ratkeaa, voimia!

Unicorn, muistelisin että jos on 28pv kierto niin tikuttaminen kannattaa alottaa kp 8. En oo kyllä ihan varma tästä, mutta monessa o-testipakkauksessahan on selosteessa taulukko missä nuo päivät on. Greippimehua kp1 - ovis ja viini ovisplussasta menkkoihin/plussaan ;) mä oon testannut klo 10-11 ja klo 19-20. En tiiä onko joku muu parempi mutta ainakin viime kierrossa sen oviksen sain tikutettua. Tsemppiä metsästykseen!

Kiitos :)

Minun ovistestiohjeen mukaan jos on 28pv kierto, niin alkaa tikutus kp11.:) itse juon mehua kp1-ovis n.2dl/pvä, viiniä en oo käyttänyt niin siitä en osaa sanoa.:D

Siljalle pahoittelut.:/

Mulla kp6, pikku hiljaa alkaa täälläkin olla menkat ohi. Tylsä vaihe, mut nyt yritän oikeesti ottaa rennosti tän kierron ja olla stressaamatta. Tosin ovista aion tikuttaa siltikin, mut ei ainakaan viime kierrossa siitä stressiä mulle tullut. Ja tällä kertaa joka toisen päivän taktiikalla jos yrittäs. Vaikka musta tuntuu et siitä jos mistä tulee stressi kun yrittää järjestää aikaa joka toiselle päivälle yms.
Tarkoittaako tuo joka toisen päivän taktiikka (teillä jotka sitä käytätte) sitä, että koko kierto joka toinen päivä vai vaan ovisaika?:D

Kyllä tässä taitaa käydä silti niin, että fiiliksen mukaan mennään edelleen, kai se vauva tulee jos on tullakseen...

Toupie me käytetään tota joka toinen päivä taktiikkaa vaan oviksen aikaan. Esim. tässä kierrossa kp13, 15, 17, 19(o+) ja sit viä 20.
Ei sitä läpi kierron jaksa. Nyt onkin ollu hiljaista makkarissa kun ovis meni.:laughing002

Kai se idea on, että kierron läpi.. Etenkin, jos ei ole oviksesta tietoa.. Mutta mä oon nyt yrittänyt huolehtia, että muutaman kerran edes oviksen tienoilla (muutama päivä ennen, päivä ennen ja ovispäivä). Mutta eipä ole esim. Tässä kierrossa ollut tuohon mahsollisuus ja vika tallettelu oli päivä tai pari ennen ovista. Tärkeintä nyt varmasti kuitenkin on, että ei ala stressaan ja muistaa, että yleensä ne siittiöt siellä on odotusvalmiudessa vielä useammankin päivän päästä. :)

Haha, mä luulen että jouduttas koko seuraava kierto huilimaan, jos joka toinen päivä touhuiltas tämä kierto.:D huhhuh.
Kun yritettiin esikoista, niin se meni kyllä niin pakkopullaks lopulta, et kun raskaaksi tulin, niin olipa hetken kyllä aika hiljaista makkarin puolella.:D tosin, mä kärsin koko raskauden kaameasta haluttomuudesta, et varmaan johtui vähän siitäkin.:sad001

Siljalle todella suuret pahoittelut <3 :(

Täällä kp10 ja testaus aamulla aloitettu, ovis tikkuun haalea plussa. Sit luin ohjeista että ei saisi aamu pissistä ottaa :D no illalla uusiksi. Onneks eilen aloitettiin talletus. Saas nähdä milloin se iso ja vahva ovis plussa tupsahtaa. On se vaan niin jännää :D

Me ollaan toistaiseksi heiluteltu peittoja fiiliksen mukaan ja toki oviksen tienoilla vähän ahkerammin teen aloitteita. Tän päivän päivätestiin vähän ehkä tummempi viiva kuin eilen, mutta cb näyttää tyhjää ympyrää edelleen. Täällä on kans talleteltu vaikka turhaahan se toistaiseksi on kun ovis ei oo vielä. Mutta omaksi iloksi on peittoja heiluteltu ;)

Onko missään netissä järkevää tietoa tuosta buranan vaikutuksesta ovulaatioon ja kiertoon muutenkin? Aiemmissa kierroissa oon nimittäin alkukierrosta joutunut buranaa popsimaan ja mietin että jos buranasta johtuen ovis myöhästyy niin voiko se vaikuttaa myös luteaalivaiheen pituuteen vai onko luteaalivaihe vakio huolimatta onko ovis jostain syystä myöhästynyt tai ei.

Kp 13, yk 3

toupie, Kyllä se plussa sieltä pärähtää! Toivottavasti tässä kevään kunniaksi. :)
Me käytettiin tuota joka toisen päivän taktiikkaa ja vain oviksen aikoihin. Sepäs riitti! Ja peppu ylös taktiikka oli myös käytössä, en tiedä onko kuviteltua vai ei mutta silloin tärppäs. ;)
Mua jotenkin huvitti kun se vähän tuntui sellaiselta pakkopullalta että minä miehelle sanomaan että no täytys vielä varuiks talletella, mies siihen että no pitäskö sitä sitten. :hilarious:

Toivottavasti mamman tallettelut menneet perille! :)

Pahoittelut tädin kohdanneille ja tsempit uuteen alkavaan kiertoon sitä odottaville.

Tsempit myös piinapäiville, toivottavasti plussia satelee! :)

En oo aikoihin täällä kirjotellu tai lukenu ku yrittäny olla miettimättä asiaa ettei menis liikaa stressin puolelle yritykset. Mutta nyt taas se aika että väkisellä asia mielessä. Tänään kp 40 ja alkanu ainaki keksimään oireilua jos ei muuta :p Mutta mies sitä mieltä että oottaa sinne 50pv tienoille ku kierrot ei oo säännölliset. Mut yrityksen puutteesta meitä ei voi kyllä syyttää, sen verran kiihkeesti touhua riittää. ;)

Puapru en osaa vastata mut tuuhan kertomaan mitä sulle sanottiin! Mulla on vähän samanlaista ja olin just maanantaina papassa. Tulokset tulee 3-4 viikon kuluttua ja sitten soittelen tulokset ja jatkosta. Tää on aika rasittavaa kipuilla oviksesta menkkoihin, sitä jo alkaa toivoa että menkat alkaa ja lopettaa kivun. Tiputteluvuoto saattaa alkaa pahimmillaan viikkoa ennen menkkoja. En käsitä miks nää on nyt edellisen lapsen jälkeen mennyt tälläiseksi sohlaamiseksi.
Tässä kierrossa ei ole vielä alkanut tiputella, mut luulen et kierto venähtää parilla päivää muutenkin. Niin valkoinen nega tuli tänään paketin toisella pc:llä, kun se toinen antoi aikas selkeän viivanpaikan maanantaina. En kyllä noita osta enää. 27/~28

Pahoittelut tädeistä ja negoista <3

Niin ja antoisia talletteluhetkiä kaikille :happy112

Täällä olis kp32/33, dpo 13-14. Ei mitääään oireita mihkään liittyen. Perjantaina pitäis luultavimmin alkaa menkat, mutta ei edes ole maha kipeä, vaikka yleensä näillä päivillä alkaa olla ja tiiän siitä sitte, että menkat on tulos. Myös selkä alkaa aina kipuileen näihin aikoihin, mutta nyt ei edes se vaivaa. :o Jaa'a, saa nähdä kuinka käy. :D

Plussatuulia [emoji173]️

Takaisin