Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kp9, ei siis paljon mainittavaa. Eilen tein ovistestin joka näytti hyvin hyvin haaleaa viivaa. Eilen myös varuiksi talleteltiin :happy119 Nyt mietin että testaanko tänään vai odottaisinko huomiseen kp10. Jännittää jo ihan milloinka se oplussa pärähtää testiin.:laughing002 Kierron pituudesta en osaa varmaksi sanoa, 6 vuotta olen hormonaalista ehkäisyä käyttänyt, mutta muistelen että kiertoni oli luomusti silloin joskus 26-28 pv. Ja nyt siis aloitettiin yrittäminen heti e-renkaan poiston jälkeen.

Jee, mulla on flunssa! Juuri sopivasti vastustuskyky vähän alhaalla, pääsee varmasti kiinnittyminen tapahtumaan :cool05

T. Hullu vauvakuumeilija kp 15/26-29 dpo 2

Hahah <3 ihana! Pitäskö hankkia flunssa oviksen ajoille itekki, jos se auttas tuohon kiinnittymiseen :P :D

..itse asiassa kun plussasin esikoisesta, mulla oli just ollu ihan järkky flunssa. Olin saanut lääkäriltä kamalat tropit, lääkäri ihan kielsi, että ei saa tulla raskaaksi lääkekuurin aikana. No, muutama päivä lääkekuurin loppumisen jälkeen tapahtui hedelmöitys, ja kiinnittymisen aikaan olin vielä vähän toipilas. Aika jännää sinänsä :)

..itse asiassa kun plussasin esikoisesta, mulla oli just ollu ihan järkky flunssa. Olin saanut lääkäriltä kamalat tropit, lääkäri ihan kielsi, että ei saa tulla raskaaksi lääkekuurin aikana. No, muutama päivä lääkekuurin loppumisen jälkeen tapahtui hedelmöitys, ja kiinnittymisen aikaan olin vielä vähän toipilas. Aika jännää sinänsä :)

Itseasiassa mäkin taisin olla kun plussasin esikoisen.. olin vielä hirveellä dieetillä ja flunssa pamahti päälle, ääni pois jne. Ja se flunssa vähän venähti ni en osannu oireitakaa oikeestaan silleen kytätä :D teki mieli syyä kaikkee ja palelti, ni pistin dieetin piikkiin! :P flunssaa metsästämään siis :D :D

Samoin täällä,kuopuksesta plussasin flunssassa. Tai nuha "jäi päälle" :grin sit kun uudelleen viluväreitä niin ku tulis kipeeks mutta ilman kuumetta. Sit vasta tajusin testata.:grin

Täällä kp 30/28 :) ei menkkoja vieläkään vaikka äsken olin aivan varma että alko. Pelkkää valkkarii vaan :o Menkkakipuja on ollu tavattoman pitkään ku yleensä alkavat vasta kun menkatki alkaa. Testaan vasta perjantaina jos mahtaa pysyy poissa :) harvoin kyllä venähtää kierto yli 28 päivää.....

Illalla pitkästä aikaa puuhailtiin miehen kanssa, vähän jäin ihmettelemään minne syvälle asti lensi simpat kun ei valunut ulos niinkun yleensä valuvat samantien pois jo melkein lakanalle.. Viikko meillä ainakin oli melkeinpä väliä joten tavaraa oli pakko olla..
:angelic:

Mä taas päinvastoin tulin ekasta raskaaksi, kun olin eka ollut vuoden melki koko ajan flunssassa, sitten alkoi kesäloma ja pitkästä aikaa ihanan terve olo ja parin viikon päästä +++. :)

Äsken tein vikan ovistestin ja sekin näytti vahvaa plussaa, samanlaista kuin eilen :o voiko ovisplussa kestää näin kauan vai mikä tässä on? Pitäiskö käydä ostamassa lisää tikkuja vai vaan lopettaa testaaminen? Tänää siis kp17.

Jaffa, ovistestailu pitäis lopettaa ekaan plussaan. Plussaa testi voi näyttää usean päivän ajan mutta ovulaatio tapahtuu yleensä 1-2 vuorokautta ekasta plussasta.

alinah, ompas merkillistä.. mun pitää olla aina paperin kanssa valmiina kun mies tulee pois sisältä ja laittaa heti tyyny pepun alle tai kaikki on ulkona lakanoilla.. :D jospa ne meni kaikki perille? Tai sit ei vaan oo ollu niin paljoo simppaa vaikka oliskin hieman pidempi tauko.. eikait se määrä aina vakio oo? :) oon huomannu että joskus voi tulla paljon vaikka olis pupuiltu aamulla ja uudestaan illalla.. mut joskus taas saattaa olla että ei paljon tule vaikka ois viikkokin väliä.

On: tylsää , kp5/28 , mies haluais heilutella peittoa mutta enhän mää vielä pysty kun tuo täti on parkkeerannut meille.. x( tyhmää! Tuntuu että aina sitä haluttaa just sillonku on menkat. Vois sitä muullonkin olla noin himokas :D josko toi täti kohta häippäsis... mutta vihjaili se mulle että tänään on pihvipäivä.. :D jaahas..

(Laskenko mä kp:t että täti tuli sillonku oli ekan kerra veri viiru vai siitä ku ne alko kunnolla? Aikasemmi ei oo tollee tiputellu alussa..)

Mulla tiputtelee aina, lasken vasta ekasta oikeasta vuotopäivästä kp1. Ja täsmää muuhun kiertoon :D

Jessus ihan kamalat menkkapoltot meneillään ja tuikkii ja pistelee, joten varmasti menkkoja voi alkaa odotella lähipäivinä :(

Takaisin