Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut negoista. Kettuskalle ja muille liian aikaisin testanneille toivon vaihtumista plussaksi pikapuoliin!

Jaffa, hieno o+, sit vaan tallettelemaan.

Täällä kp 18 ja eka vilkkuva hymy tänään, viikonloppuna en testannut. Eli jotain taas yrittää tapahtua, mutta saa nähdä tuleeko ovisplussaa kuitenkaan.

Eikös Silkykin oo melko samoilla kp:illa menossa kuin minä ja jaffa vai muiatanko väärin? Onko ovistuntemuksia?

Mulla ei oo ollu mitään ovistuntemuksia! yleensä on ollu kyllä tosi liukkaat kelit mut nyt ei mitään, tulee varmaan sitte huomenna :o Kohta alkaa piiiitkät piinapäivät! :shifty: mut toivottavasti lopputulos on ++++ :rolleyes::dummy:

Osaako joku neuvoa et mitenköhän mun kantsis toimia? Mulla on huomenna inssi klo 15.20 ja tänään aamulla clearblue kahden hormonin tasoja mittaava ovistesti näytti vilkkuvaa hymiötä ja nyt klo 17 näytti pysyvää hymiötä eli plussaa. Mulla on pregnyl jääkaapissa, mutta kannattaakohan mun pistää sitä vai antaa oviksen tapahtua omia aikojaan?

Oli pakko hakee viel sellane apteekin testikasetti ku alamahaa on poltellut ja jomottanut jo monta päivää. Negaa sekin näytti niinkuin aamuinen pregcheck liuskakin...mikähän nyt on ku yleensä menkat niin säännölliset. Nyt siis kp 29/28...tissit on tosi arat sivuilta...en tiä onko ovis sit ollu myöhäsempään.

Tänään kp25.. Odotellaan alkaako menkat tässäkin kierrossa kp33 vai aikasemmin vai myöhemmin..

Jotenkin ihan perseestä tää ovuloimattomuus, toistelen varmaan itseäni.. Mutta kyllä ärsyttää tämmönen. En oo ikinä tuntenu ovista enkä ikinä saanu sitä testiin vangittua. Turhauttaa todella paljon, enkä tiedä perunko sen mehiläisen ajan ja varaan terveystalosta vai dextrasta jne.

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negoista. Kettuskalle ja muille liian aikaisin testanneille toivon vaihtumista plussaksi pikapuoliin!

Jaffa, hieno o+, sit vaan tallettelemaan.

Täällä kp 18 ja eka vilkkuva hymy tänään, viikonloppuna en testannut. Eli jotain taas yrittää tapahtua, mutta saa nähdä tuleeko ovisplussaa kuitenkaan.

Eikös Silkykin oo melko samoilla kp:illa menossa kuin minä ja jaffa vai muiatanko väärin? Onko ovistuntemuksia?
Joo kp 18 menossa. Ovis oli lauantaina, talleteltu perjantaina ja se oli ainut mahdollisuus. Ovistuntemuksista en osaa sanoa, muut pitkään orastavana olleet mahakivut yltyi viikonloppuna niin suuriksi, että peitti alleen kaiken muun.. Lääkärissä oltu ja selvittely jatkuu.. Mutta semmonen olo, etten kyllä tästä kierrosta voi raskaaksi tulla.. Mutta tärkeintä, että saisi nyt kropan kuntoon ja sitten voi jatkaa haaveilua raskaudesta.

Alinah,oletko siis käynyt Mehiläisessä jo?Ootko saanut jotain apua ovuloimattomuuteen? Mulla letrot ens kiertoon ihan vain koska oli ovuloimaton kierto,josta tuli kysta. Jospa nyt olisitkin ovuloinut [emoji106]

Täällä 7 päivä teroluteja menossa.Viisi päivää jäljellä..

Hienoja ovisplussia täällä myös [emoji106][emoji1]

Pregcheckin testeistä oli puhetta myös.Oon ite plussannu niillä aiemmista lapsista tosi aikasee dpo 9/10. Mut oon kuullu että niissä laatu huonontunut?

Hienoja ovis plussia ja sitten vaan tallettelemaan.

Kp
Kpalkoi ankeana kunnon menkka jomotuksista. Sitten vielä huonolla tuurilla joku pöpö kiusaa kun on pahaolo ollut koko päivän.

Heissuli vei :) täällä On kamalasti turistu :) mulla kp8 ei mitään ihmeitä siis :) ajattelin ekaa kertaa tikuttaa oviksen joten missä vaiheessa se kannattaa aloittaa ? Ja miten niitä viivoja sit tulkitaan ? Terveisin tietämätön :D

Lume, minkä mittainen kierto sulla on?

Itse aloitan kp 10 tikuttamaan, yleensä kp 11 tai 12 näyttää kahta viivaa eli ovisplussaa. Viime kierto oli 26 päivää ja ovisplussa oli kp 11.

Ymmärtääkseni normitestit on aina näitä yks viiva - nega, kaks viivaa - plussa.

Lume, mä testasin nyt ekaa kertaa ovista ja alotin testaamisen kp12. Mä en kyllä tienny miten pitkä kierto mulla on kun vikasta pilleristä meni menkkoihin 28 päivää mut ennen esikoista kierto oli 30-34 päivää. Tossa testipaketissa luki että jos ei tiiä kierron pituutta kannattaa alottaa kp 11 tai 12 :) ja sit siinä oli taulukko kiertopäiville koska kannattaa alottaa. Eli negoja noi ekat testit ja yhtäkkiä pärähti oplussa, olin jo varma etten ovuloi tai se on menny ohi! Ja nää oli sofin testejä.

Liitteet

• 1489425699480.jpg
    1489425699480.jpg
    33.8 KB · Katsottu: 204
Muokattu viimeksi:
Alinah,oletko siis käynyt Mehiläisessä jo?Ootko saanut jotain apua ovuloimattomuuteen? Mulla letrot ens kiertoon ihan vain koska oli ovuloimaton kierto,josta tuli kysta. Jospa nyt olisitkin ovuloinut [emoji106]

Täällä 7 päivä teroluteja menossa.Viisi päivää jäljellä..

Hienoja ovisplussia täällä myös [emoji106][emoji1]

Pregcheckin testeistä oli puhetta myös.Oon ite plussannu niillä aiemmista lapsista tosi aikasee dpo 9/10. Mut oon kuullu että niissä laatu huonontunut?

En ole vielä käynyt, aika on 31.3. Tässä kierrossa käytössä ollut terolut.

Mutta sinne kun menen niin haluan että selvitetään syy että missä mättää..

Mistäköhän tämä johtuu?Nyt on kiertopäivä 24 ja on munanvalkuisen kultaista limat ja kosteaa viellä siellä päässä.Ovulaatiokin oli kiertopäivä 16 kohdalla.

Takaisin