Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille! :)

Ihan hirveesti tuli viestejä viikon aikana ja oon kyl lukenu kaikki, mut en osaa kellekkää kommentoija erikseen.. Joten pahoittelut kaikille negoista ja tädeistä ja o n n e e plussista! ❤

Omaa: Olin siis reissussa viikon ja nyt kotiutunu. Nyt menossa: yk1 kp 40/32-40 (40) dpo 13.
Sillo alussa oli etovaa oloo, huonovointisuutta, maha sekasi ja menkkamaisii tuntemuksii. Nyt ei oo oikee ollu enää mitää. Ke tein negan r-testin ja tänään 2 negaa. Toinen tais olla one step liuska ja toinen mamilta tilattu puikkotesti. Sit huviksee tikutin myös ovistestin :dead: Laitan kuvat ihan vaa, ku tääl tunnutaa tykätä testikuvista :smiley-bounce022 Menkkoja siis oottelen alkavaks. Yhtää ei oo enää olo, et ois raskaana, joten eiköhän vuodot tänää alkane...

Liitteet

• 20170311_084706.jpg
    20170311_084706.jpg
    406.7 KB · Katsottu: 196
  • 20170311_084640.jpg
    20170311_084640.jpg
    208.7 KB · Katsottu: 196
Milottiina, sulla vielä aikaa saada plussa kun kattoo noita sun dpoita! Ja jännästi reagoi toi ovistesti? Ettei enteilis jotain ;)

Vaaapukka, <3 kirjotin sulle tonne toiseen. Toivon niin vahvistumisia sun viivalle!! <3 +++

Mulla on jomottanut tässä aamulla kokoajan alavatsaan ja selkään.. yritin vielä nukkus kun nousin testin tekemään sillon 6 ..

Tänä aamuna tikutin ovista, sain haalean viivantapaisen testiin. Eilen talleteltiin :winkViimeistään maanantaina uudestaan oviksen metsästystä, josko sitten näkyisi vahvempana.

Kp 5, yk 1

Liitteet

• IMG_20170311_092909.jpg
    IMG_20170311_092909.jpg
    504.7 KB · Katsottu: 177
Ja nyt kun nousin ni oli vuoto alkanut kunnolla! :/ plääh! Se tästä taas. Olin jo niin toiveissa tosta cb earlystä.. höh :/

Kp1, yk10

Tähän päivään herätty väsyneempänä kuin nukkumaan mentäessä :dead: mutta lapset ei odota, nyt vähän ulkoilemaan jos jostain löytyisi kadonnut puhti. Dpo8.

Vaapukka ihan kuin olis vahvistunut ja väriä myös! Vahvistumista !!

Unicorn :Heartbigred

Tärppionnea tallettelijoille!!

Pahoittelut Unicorn! Yritystä on varmasti ollut. Toi early on tosi tarkka testi oman kokemukseni mukaan. Toivottavasti ensi kerta jo onnistuu. Mulla on myös käynyt noin, että antaa haaleaa joitakin päiviä ja sitten häviää.

Selkeesti väriä vaapukalla testissä! Vahvistumista!

Voi p¥**%e unicorn! Täti on syvältä!

Hätäpäissäni tein ihan liian aikaisin testin ja puhdas nega! Onneksi on vielä pienet dpo:t. Laskin eilen väärin, tänään dpo 9-10...

Pahoittelut negasta. Kiitos sympatiasta <3 kyllä tää alkaa jo olla syvältä koko homma!

Kauheet menkkakivut :/ alaselkä tulessa ja pitää olla melkein kaksin kerroin. Mulla ei olosta yleensä huomaa menkkoja ollenkaan... nyt sattuu! Kaippa siellä joku yritti kiinnittyä/kiinnittyiä , mutta ei taaskaan kestänyt kyydissä.. :( joku vika mussa varmasti on..

Oi ihanaa Vaapukka, kovasti vahvistumisia! <3

Ja pahoittelut Unicorn menkoista :(

Täällä kp24 ja dpo4, eilen oli jotain jänniä repäisyn tuntemuksia alavatsalla. Et täällä taas tarkkaillaan kovasti kehoa josko jotain tapahtuis :D

Vaapukan viivalle vahvistumisia!:)

Voi harmi, Unicorn, pahoittelut. Selkeesti on ollut kiinnittymisyritystä ja niin kovasti toivon että ensi kierrossa kiinnittuy ja tiukasti!
Toivottavasti nyt ei mitään vikaa olis, raskaaksi tuleminen on vaan niin kovin vaikeaa, ja mikä vaan voi mennä pieleen hedelmöittymisestä kiinnittymiseen.:/ itsellekin yritän sitä toitottaa että on niin pieni mahdollisuus tulla raskaaksi, ja et usein vuoden sisään tärppää. Ymmärrän kyllä, että sun kohdalla stressaa kun vuosi yrittämistä lähenee. Voi että toivon että pian tärppää kun yritystä on ainakin ollut kiinnittyä. :)

Mut olipa taas vähän masentavaa lukea tänään vertaus siitä, että sama kun yrittäisi pudottaa neulan Eiffel-tornista ja osua appelsiiniin.:D oon joskus ennnenkin esikoista yrittäessä lukenut, mut olin jo unohtanut koko vertauksen.

Aloin lueskella myös ruokavalion merkityksestä hedelmällisyyteen. Pitänee pistää ruokavalio kuntoon, vaikka suht terveellisesti nyt jo syön, mut aina voi parantaa. Miehen pistän kans joillekin vitamiini- ja sinkkikuureille.:D

Eilen alkoi siis uusi kierto ja yk6. Eilen oli toki taas mieli maassa, mut nyt taas uudella innolla uutta kiertoa aloittamassa. Saas nähdä vieläkö ehtii tämän vuoden puolelle saamaan vauvan.:)

Mut kovasti tsemppiä kaikille!:)

Kiitos toupie <3 täällä kans ollaan kaikenmaailman vitamiinikuureilla ja ruokavalio siivottu ja kaikki mehut ja viinit ja kaikki käytössä. Kyllä meidän vuoro vielä tulee !! :)

Voi ei, Unicorn :sad001 :arghh: On kyllä todella ikävä kuulla, että täti on sinne eksynyt.. Niin kovasti pidin sun puolesta peukkuja..
Onnea ja jaksamista kuitenkin seuraavaan kiertoon! :signs003

Voi ei unicorn, pahoittelut tädistä. Syötkö foolihappoa? Mulle gyne neuvoi ekaa yrittäessä että foolihappoa/folaattia kannattaa syödä jo yrittäessä että auttaa sit parhaiten just niillä ekoilla viikoilla kun sikiö vielä kovin hauras ja muistaakseni sanoi että tosi moni keskenmeno johtuu foolihapon puutteesta tmv. Siitä on jo yli vuosi aikaa niin en ihan tarkkaan enää muista. Mut mietin josko foolihappo auttaisi tuohon kiinnittymiseenkin..? Tsemppiä uuteen kiertoon ja voimia <3

Voi ei unicorn, pahoittelut tädistä. Syötkö foolihappoa? Mulle gyne neuvoi ekaa yrittäessä että foolihappoa/folaattia kannattaa syödä jo yrittäessä että auttaa sit parhaiten just niillä ekoilla viikoilla kun sikiö vielä kovin hauras ja muistaakseni sanoi että tosi moni keskenmeno johtuu foolihapon puutteesta tmv. Siitä on jo yli vuosi aikaa niin en ihan tarkkaan enää muista. Mut mietin josko foolihappo auttaisi tuohon kiinnittymiseenkin..? Tsemppiä uuteen kiertoon ja voimia <3

Syön sitäkin kyllä :) Kiitos <3

Unicorn,pahoittelut tädistä [emoji20] Mutta tsemppiä uuteen kiertoon!Eiköhän siellä jotain ole yrittänyt tapahtua [emoji4]

Onko kukaan käynyt gynellä dpo1?Mietin,että gyne kuunteli vähän huonosti kun kerroin että ovisplussia tuli kolme,joista viimeisin 2 päivää ennen ultraa.Tiesi että menossa kp 29/30 ja ultrasi ilmeisesti sen tiedon mukaan.Jos ei huomioinut sitä että ovis olisi ollut päivää ennen niin vaikuttaako se tulkintaan?Kun sanoi etten ole ovuloinut,koska limakalvo on vielä kolmikerroksinen ja ei nähnyt keltarauhasta (vaan sen pienen kysta )?Mietin että olenko sittenkin ovuloinut,koska vahva plussa tuli silloin,limat loppui ihan seinään ja lämmöt nousi sen vähän mitä mulla yleensäkin.Voiko se kysta olla keltarauhaskysta?En tiedä miksi tällaista mietin..Ärsyttää vaan,jos tulkitsi väärin koska ei huomioinut missä vaiheessa kierto on testien perusteella vaan katsoi vain kiertopäiviä. No lopputulokseen ei ole vaikutusta.terot menossa ja niitähän saa luteaalivaiheessa syödäkin. Ja raskauteen en usko vaikka olisinkin ovuloinut.Ens kierrossa letroilla sitten ehkä vähän "vahvempi" ovis [emoji1]

Tässä vielä kuva siitä o+sta minkä sain kp 27 eli 2 päivää ennen ultraa..

ImageUploadedByVau Foorumi1489224063.296276.jpg

Voi ei pahoittelut Unicorn :( Ihan varmasti on jotain yritystä ollut kiinnittyä! oireet kuullosti niin varmoilta raskaudesta! Toivotaan että ens kierrosta tärppäis!! <3

Vaapukka_ millä päivillä sie sait plussan testiin? Kun etkös testannu monta negaa ennen plussaa? Ihanata odotusta! ❤

Ja pahoittelut Unicorn! :/ Miekin olin jo nii varma siun plussasta.. Mut isot tsempit tulevaan kiertoon! :)

Itellä oli viime viikol viel toiveikas olo, mut ei enää. Tuntuu vaa jotekii, et menkat sieltä tuloillaa.. Nyt siis yk1 kp 40 / 32-40 (40) dpo 13.

Takaisin