Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Christine86, jännää oiskohan voinut olla kiinnittymisvuotoa?

Eleanooralle viivan vahvistumista :)

Vaapukka, jännää! Kuvaa testistä sitten tänne :)

Jääkukka testailemaan vaan :)

Mikäs on Unicornin tilanne?

Miten tää onkin että näitä raskaus uutisia taas tulee sieltä ja täältä.. ja miks sitä omaa plussaa saa oottaa niin kauan..

Jääkukka, testiä testiä! :D

Täällä ei menkkoja vieläkään.. hassua tuntemusta alavatsalla että vois kyllä alkaa hetkenä minä hyvänsä. Ihan pieni ohut viiru tuli vv mukana sormeen pienen sisätutkimuksen jälkeen, mutta sekin jäi vaan siihen sitten.. plääh! Mamin testi aamulla nega enkä jaksanut alkaa tihrustaa. Lähin ulos liikkumaan esikoisen kans ja aattelin että se auttas menkkojen tuloon mut ei. Ja tullessa tein samasta pissasta raskauskeijun "herkällä" 20miu nega, one stepin 10miu liuskalla negampi nega mut sit sofin liuskaan 25miu tuli tämmönen.. ihanku tossa jotai punasta väriä ton roson vasemmalla puolella olis ? Vai näänköhän taas harhoja.. :)

Piti sit tehä vertailuks toinen samanlainen että näkyyks siinä vaan sit väriä sen takia että olis tarttunut siihen rosoon, mutta kyllä siitä toisestakin vähän jotain vilkahti kun kahto oikeessa kulmassa ja käytti hyvää mielikuvitusta x) mutta en prkl tiiä mikä tässä nyt on. Jos en ookkaa ovuloinu ollenkaa ?

Tässä seuraa tieteellistä testausta :D
(Ei kannata kahella jos ei oo kunnon viivalaseja kun en mäkään ilman laseja nää niissä mitään..) :D :D

Tässä se rosotesti:

ImageUploadedByVau Foorumi1489145041.029070.jpg

ja tässä molemmat.. roson alla se toinen samasta pissasta. Alimmaisen alareunasta ehkä jotain hailuraa erottaa jos sitäkään?

ImageUploadedByVau Foorumi1489144984.505316.jpg

Tältä näytti molemmat sillonku se testi alko kastua... en oo ennen nähny tällästä näissä tai muissa ?

ImageUploadedByVau Foorumi1489145120.539164.jpg

Tässä toinen kuivuttuaan:

ImageUploadedByVau Foorumi1489145286.465481.jpg

Ja siitä negatiivi:

ImageUploadedByVau Foorumi1489145316.835116.jpg

Mulla olis tuolla vielä kasa testejä mutta en osaa päättää mikä niistä kannattas tehä seuraavaks :D :o ei tunnu tulevan selvyyttä millään testillä.. Löytyy mamintestejä, clearbluen early ja 2x plussa, ja sitte kasapäin noita liuskoja 10miu ja 25miu ja vielä yks raskauskeijun "herkkä" 20miu.. Hmmmh. Vai oottasko vaan rauhassa että ne alkaa.. ni ei ainakaa tämän "testaus stressin" takia oo kauaa poissa..

On muuten jännä mitenkä noi mamin testit käyttäytyy kun ne kastuu ja väri alkaa levitä.. ei mitkään muut testit tee silleen!! Samoja pskoja ne on nämäki mutta en jaksa enää valittaakaan noista. Olkoot.

Unicorn,muistanko väärin ettet oikein päässyt sieltä kotoa liikkumaan?Mietin että jos pääsisit veritestiin tai gynelle?

Kipsuli, tää tilanne on nyt vaan vähän outo mulle kun menkat tullu tähän asti ihan kellon tarkasti niin en ymmärrä oikein että miksi nyt kestää. Aattelin että nuo mamin testit olis ollut huonoja tai epäsopivia mulle niin testasin eri merkeillä, kun joku sitä aikaisemmin ehdotti. En nyt ihan vaan huvikseen nuita kokoajan dippaile vaikka viestistäni ehkä sai sen kuvan....

Unicorn,muistanko väärin ettet oikein päässyt sieltä kotoa liikkumaan?Mietin että jos pääsisit veritestiin tai gynelle?

No sepä, kun ei oo autoo ja terveyspalvelut on 30km päässä.. :( Ja en oo niin varma mistään "raskaudesta" että järjestäsin asiat silleen että menisin.. :/ jos siellä veritestissä näyttää negaa , niin eipä siinä taida voida kun ootella menkkoja.. ? :/ niin ne sano mulle viimeksikin.. ja mulle jäi siitä reissusta niin paskan maku suuhun että oon mielummin kotona! :D Nolotti kauheeti... kaippa se raskaus nyt jossain vaiheessa alkas nuissa testeissäkin näkyä? :P

Ja jottei kukaan pahastu mun negatesteistä niin kerron tänne jos ja kun joskus plussaa näyttää.. :D :D

Sorry, kopion tänne saman kuin tuonne toiseen ketjuun: Aamulla ovisplussa ja talleteltu pikaisesti ennen työmatkalle lähtöä. :D Nyt toivotaan, että riittää!

Viime kierrossa en saanut rfsu:n testillä selkeetä plussaa kiinni vaikka apteekkarin testillä näytti samaan aikaan useemman päivän plussaa. No nyt kuvassa ylimpänä aamun rfsu plussa, ja alemmat kuvat päivältä samasta tehdyt apteekkari ja rfsu, eli tosi nopsaa tuo rfsu mulla haalenee ja jää siis helposti plussa huomaamatta! Ja eilen illalla rfsu:ssa ei näkynyt vielä juuri mitään! :D

Liitteet

• collage-1489159189250.jpg
    collage-1489159189250.jpg
    116.5 KB · Katsottu: 191
On kyl mielenkiintoista miksi sulla Unicorn nyt kierto heittää tälleen. Onko sulla maha/selkä/rintatuntemuksia? Kovin selvästi ei erotu noista testeistä kuvan välityksellä, mut jotain vois tossa alareunassa olla ylimmässä kuvassa. Eikai se auta kun vaan odotella :/ ps. Musta on mielenkiintoista seurailla testikuvia! :)

Itsellä ollu tänään taas tosi kipeä alavatsa ja alaselkä, auh. Valkovuodon seassa ollut muutama vaaleanbeige "klimppi". Samanlainen tuli silloin pari päivää sitten. Odottelen jos jotain tapahtuisi suuntaan tai toiseen.. :)

On kyl mielenkiintoista miksi sulla Unicorn nyt kierto heittää tälleen. Onko sulla maha/selkä/rintatuntemuksia? Kovin selvästi ei erotu noista testeistä kuvan välityksellä, mut jotain vois tossa alareunassa olla ylimmässä kuvassa. Eikai se auta kun vaan odotella :/ ps. Musta on mielenkiintoista seurailla testikuvia! :)

Itsellä ollu tänään taas tosi kipeä alavatsa ja alaselkä, auh. Valkovuodon seassa ollut muutama vaaleanbeige "klimppi". Samanlainen tuli silloin pari päivää sitten. Odottelen jos jotain tapahtuisi suuntaan tai toiseen.. :)

Alaselkään mulla jomottelee päivisin tosi usein. Alavatsalla polttelua ja jomotusta ja tuntui oikealla puolella muniksissa tänään kolotusta ja polttelua ja sitteemmin koko alamahassa. Välillä kuplii. Oon kokoajan tosi kiukkunen.. aamuisin tosi ällö olo, ihan samanlainen kun esikoista odottaessa. Mielialat heittelee kokoajan. Välillä itku tulee tyhjästä ja sitten kaikki onki hyvin. Ärsyttää! Ei tää voi muutakaan olla. :( Rinnat on arat ja täyteläisemmät, maitoa tihkuu edelleen.. mutta ei nyt mitenkään järkyn kipeet..

Taas täällä on jännää :happy:

Itse täällä masistelen. Olis ollut mahdollisuus talletella, mies ei ollut kiinnostunut. Valitti päänsärkyä ja nukahti. Olen niin kamalan masentunut. Jotenkin nolottaa, että tekee aloitteen ja tulee torjutuksi. En minä tietenkään enää ole mikään nuori ja nätti ja ihana, masu roikkuu ja tissit roikkuu. Mutta olen silti nainen. Onko muita, joille on kova pala tulla torjutuksi? Ymmärtäisin, jos olisi vilkas seksielämä, että ihan joka päivä ei huvita, mutta kun siitä edellisestä kerrasta on melkein kuukausi. Voi v**** kun haluaisin edes joskus läheisyyttä. Eikä se lapsikaan taida pyhästä hengestä syntyä.

Anteeksi avautuminen. Kamala ikäkriisi. Itkettää ja suututtaa :smiley-angry017

Taas täällä on jännää :happy:

Itse täällä masistelen. Olis ollut mahdollisuus talletella, mies ei ollut kiinnostunut. Valitti päänsärkyä ja nukahti. Olen niin kamalan masentunut. Jotenkin nolottaa, että tekee aloitteen ja tulee torjutuksi. En minä tietenkään enää ole mikään nuori ja nätti ja ihana, masu roikkuu ja tissit roikkuu. Mutta olen silti nainen. Onko muita, joille on kova pala tulla torjutuksi? Ymmärtäisin, jos olisi vilkas seksielämä, että ihan joka päivä ei huvita, mutta kun siitä edellisestä kerrasta on melkein kuukausi. Voi v**** kun haluaisin edes joskus läheisyyttä. Eikä se lapsikaan taida pyhästä hengestä syntyä.

Anteeksi avautuminen. Kamala ikäkriisi. Itkettää ja suututtaa :smiley-angry017

Mä voin noin samaistua suhun!! <3
Meillä vähän sama ongelma useinkin.. ottaa niin omalle tunnolle kun tulee torjutuksi vaikka olis kaks viikkoo-kk edellis kerrasta.. väsyttää, ei tee mieli... "nyt on sellanen kausi että ei paneta."... "sanoit viikko sitten niin ja niin rumasti ... " huoh. sittenpä ei hirveesti tee mieli enää ehotellakaan ja pitdän ihteeni ihan ällöttävänä ja miettin että mikähän on kun en kelpaa :/ Ja mä otan kaiken muutenkin tosi herkästi raskaasti. Ja kun harvemmin sitä läheisyyttäkään muuten saa.. mies on kiinnostunu useimmiten vaan sillonku ihteesä panettaa. Eli kerran kuussa. Nyt onneks oviksen aikaan se on aktivoituneempi kun ennen kun itekin toivoo perheenlisäystä.. mutta eilen pupuiltiin taas mun mielestä pitkästä aikaa ja se oli viikko sitte :/ itelle tuntuu tosi kurjalta jos mies ei halua.. heti alan syyttelemään itteeni ja omaa ulkonäköä :|

Mä en meillä tuosta syystä alotteita tee kun pelkään tulla torjutuks, siitä mies on muutamaan otteeseen huomauttanu mut en ees osais tehä aloitteita.

Ei ole kiva tulla tulla torjutuksi. Näitä vaiheita on aina välillä. En tiedä heräsikö nyt enemmän yrittämään kun vuoden alusta ilmestyi purkki johon joka kerrasta laitetaan herne. Tavoite oli kuulemma 5/ vuosi :D

Takaisin