Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unicorn,muistanko väärin ettet oikein päässyt sieltä kotoa liikkumaan?Mietin että jos pääsisit veritestiin tai gynelle?
On kyl mielenkiintoista miksi sulla Unicorn nyt kierto heittää tälleen. Onko sulla maha/selkä/rintatuntemuksia? Kovin selvästi ei erotu noista testeistä kuvan välityksellä, mut jotain vois tossa alareunassa olla ylimmässä kuvassa. Eikai se auta kun vaan odotella :/ ps. Musta on mielenkiintoista seurailla testikuvia! :)
Itsellä ollu tänään taas tosi kipeä alavatsa ja alaselkä, auh. Valkovuodon seassa ollut muutama vaaleanbeige "klimppi". Samanlainen tuli silloin pari päivää sitten. Odottelen jos jotain tapahtuisi suuntaan tai toiseen.. :)

Taas täällä on jännää
Itse täällä masistelen. Olis ollut mahdollisuus talletella, mies ei ollut kiinnostunut. Valitti päänsärkyä ja nukahti. Olen niin kamalan masentunut. Jotenkin nolottaa, että tekee aloitteen ja tulee torjutuksi. En minä tietenkään enää ole mikään nuori ja nätti ja ihana, masu roikkuu ja tissit roikkuu. Mutta olen silti nainen. Onko muita, joille on kova pala tulla torjutuksi? Ymmärtäisin, jos olisi vilkas seksielämä, että ihan joka päivä ei huvita, mutta kun siitä edellisestä kerrasta on melkein kuukausi. Voi v**** kun haluaisin edes joskus läheisyyttä. Eikä se lapsikaan taida pyhästä hengestä syntyä.
Anteeksi avautuminen. Kamala ikäkriisi. Itkettää ja suututtaa![]()
..ja sitten heti kun olin tuon kirjoittanut, mies tuli juttelemaan asiasta ja sovittiin, että yritetään joka kuukausi tehdä ihan kaikkemme, että on tallettelumahiksia![]()